Skrevet av Emne: Forbredelsestrening til forsvaret  (Lest 2897 ganger)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Forbredelsestrening til forsvaret
« : 21. mai 2013, 18:57 »
Hei folkens!
I februar var jeg på opptak på lærlingplass i militærpolitiet. Vi var 36 stykker, og 6 av oss ble valgt ut til å få disse plassene, 1 av de var meg.

I tidligere tid har jeg hatt en ganske god kondisjon, og en god styrke for min alder i betraktning. Når jeg startet på videregående dabbet trening og kosthold av, grunnet jeg flyttet inn på en internatskole og måtte følge skolens matprogrammer, og et treningstudio på skolen som hadde 5 spinningsykler som ikke fungerte, et multiapparat og hantler som var ødelagte, gjerne bare 1 av samme kg og.

Når opptaket kom befant jeg meg i en elendig form i min mening, løp 3000 meter på glatt bane på 13 minutter, 11 hang ups, 27 push ups og 23 sit ups. Styrken er ok, da vi var på opptak førstegangstjenesteopptak hadde jeg 130 kg i benk og 500+ på beinpress, da på El maskin. Grunnen til kondisjonen er fordi jeg røyker, noe jeg må slutte med nå snart!

Over til hva jeg vil ha hjelp til!
Skal inn den 22 Juli, og trenger å få opp formen. Jeg føler at jeg har mistet så mye krefter og motivasjon til å gjøre ting, at det tar livet av meg. Jeg har jo vært aktiv med treningen i en lengre periode, og jeg ønsker å få motivasjonen til å trene meg opp igjen! Metoder til treningen har jeg, og jeg vet hva jeg skal trene. Har også tidligere gjort alt som kan motivere meg! Se bilder/filmer av motiverende ikoner, trene noen få økter i uka og økte litt etter litt, legge mye vekt på trening og annet.

Noen som har det samme?
Beklager om dette er feil sted å poste dette, men fant ingen andre steder som passet.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Forbredelsestrening til forsvaret
« #1 : 22. mai 2013, 19:44 »
Ingen som vet noe?
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!