Skrevet av Emne: Erfaringer med Eqology? (Bio-burn)  (Lest 3035 ganger)

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Erfaringer med Eqology? (Bio-burn)
« : 27. mai 2013, 11:32 »
Hei!

Eqology har bredt seg ganske kraftig på nordvestlandet i år, og det blir pushet på alle sosiale medier og på alle fester blir det diskusjoner.
Mange mener at produktene verken er bedre eller dårligere enn noe annet tilskudd på markedet, og at måten distribusjonen er lagt opp på, minner om pyramidesalg.

Via en bekjent fikk jeg en gratis boks med Bio-burn fra dette selskapet, og når jeg leser etiketten ser jeg det er sukker, nesle-ekstrakt og noe andre urter.
Denne skal angivelig gjøre at man får mer energi under treningen og at man som følge av dette får bedre resultater. Mao omtrent samme lovnaden som andre preworkout-produkter jeg har sjekket opp.

Pr idag drikker jeg bare rent vann før, under og etter trening. Jeg trener like mye for vektnedgang som for å øke styrken.
Jeg mistenker at jeg ikke får noen gevinst ved å bytte ut vannet mitt med dette produktet.
Er det noen andre som har tenkt i de samme baner? Jeg tenkte i utgangspunktet at jeg skulle prøve siden det var gratis, men har ikke store forventningene.

Utlogget iknutis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Erfaringer med Eqology? (Bio-burn)
« #1 : 28. mai 2013, 08:50 »
Prøvde å blande det ut på en flaske før dagens økt, men det smakte skikkelig dritt.
Så da dropper jeg nok dette.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!