Skrevet av Emne: Få Treningsforum opp på gammelt nivå  (Lest 13674 ganger)

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #15 : 31. mai 2013, 14:54 »
Artig å lese hvordan jeg skal få skylda for å styre forumet mot den sikre død. Når jeg var borte herfra et halvt års tid dukket tråden "hvor er Fleksnes" opp og så ble det spekulert i om jeg ikke egentlig var Anders Behring Breivik.

Kan ikke annet enn å anta at du forsøker å være morsom. Skal jeg si dere hva som egentlig er problemet til TF? HOVEDproblemet? Alle bole bildene og artiklene. Alle de håpløse "tipsene" som blir delt av folk som er fulle av vekst, insulin og bol som i innlegg og artikler strør om seg med "kunnskap" om hvordan en 16 ¨åring bør øke i muskelmasse. På den andre siden av skalaen har du besserwisserne, du vet, de som har trent "litt" og nå tror at de kan ALT fordi de har lest et par artikler av ovennevnte roidfreaks - og som nå skal ut og fortelle alle andre hva de skal spise og hvordan de skal løfte.

Du kan begynne med å legge ned profilen din selv Heaton, og gjøre oss alle en tjeneste på den måten. Jeg for min del fortsetter korstoget mitt samtidig som jeg trener reint og driter i hva dere andre mener.

At folk tror du er Anders Behring Breivik understreker vel egentlig mitt poeng  Grin Jeg kommer ikke til å legge ned min profil - det ville vært som om USA overga seg til Nord-Korea og lot Kim Jong-un herske videre.

Ellers så er jo dette den største skivebommen i Treningsforums historie. At du har fått 3 honnører for innlegget er en sensasjon.  

1. Treningskulturen er ikke definert av Treningsforum. Treningsforum lever av å selge annonser for annonsører. Annonsørene lever av å selge produkter for produsenter. Produsentene lager produkter som markedet vil ha. Markedet vil ha kropper laget av bol, vekst og insulin. Tror du Treningsforum klarer å overstyre denne mekanismen? Hadde Treningsforum kjørt en annen linje her ville de gått glipp av inntektene fra annonsørene, og grunnlaget for å drifte et forum ville falt vekk. At du legger skylden for dette på Treningsforum vitner om at du ikke ser lenger enn din egen nesetipp.

2. Treningsforum har i alle år hatt styrke, bygge - og fitnessmiljøet som sine bærebjelker. Det har på mange måter vært artiklene vedrørende disse miljøene, og aktiv deltakelse fra medlemmer i dette miljøet, som har vært grunnen til at Treningsforum har hatt medlemsmasse. Alle vet at doping florerer i bygge- og fitnessmiljøet, og det er ikke Treningsforum sin skyld. Hadde Treningsforum kjørt en ren linje og ikke omtalt miljøet hvor doping eksisterer, så ville det ikke vært folk fra disse miljøene her, og det ville dermed heller ikke vært medlemmer her. Og det ville ikke vært annonsører. Det ville kanskje vært en hard kjerne av styrkeløftere igjen.

Oppsummert prøver du å si at Treningsforum burde ignorert alle kulturene og mekanismene som er etablert i samfunnet, og kjørt en linje som ikke ville generert annonseinntekter. Du ville med andre ord ha fratatt Treningsforumet eksistensgrunnlaget.

Treningsforum er ikke annet enn en møteplass for folk som lever i en allerede etablert treningskultur. Det er ikke en plass hvor treningskultur skapes - det er en umulighet for et lite forum som dette.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #16 : 31. mai 2013, 15:03 »
Treningsforum kjører en anti-dop linje og promoterer så vidt jeg vet ikke folk som er tatt for doping eller som selv promoterer doping offentlig. De kjører ikke en pro-dop linje. Det finnes så klart åpenbare tilfeller av ekstremt dopede individer som promoteres men det er ikke bevist. Skal man drive heksejakt på grunnlag av antagelser eller rykter så blir det ikke mye igjen. Og så blir det patetisk hvis det som da blir igjen viser seg å være like dopet som de som røk ut.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #17 : 31. mai 2013, 15:10 »
Flere enn meg som bare hører "blablablablablablablabla" når dere leser over her? Ta deg ei vitaminbolle Heaton, det er DU som starter med å syte og jabbe avgårde, ikke jeg. Slutt med klaginga og start ditt eget forum hvis jeg og suppemannen ødelegger så mye for deg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #18 : 31. mai 2013, 15:21 »
Treningsforum er jo allerede på det eldste nivået, forumet har aldri vært så gammelt som det er akkurat nå!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #19 : 03. juni 2013, 09:14 »
Treningsforum er jo allerede på det eldste nivået, forumet har aldri vært så gammelt som det er akkurat nå!

Ja, tråden burde moddes til å hete "få TF tilbake til den spede begynnelsen"
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #20 : 05. juni 2013, 19:18 »
Godt du prøver å bidra med å få forumet på riktig vei igjen, HeatoN85, med tråder som denne... jævla idiot.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=128314.0

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #21 : 05. juni 2013, 19:54 »
Godt du prøver å bidra med å få forumet på riktig vei igjen, HeatoN85, med tråder som denne... jævla idiot.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=128314.0

Dette er jo humor på høyeste nivå, og absolutt delbart i mine øyne! Er nok mange som fikk seg en god latter der. Dessuten er det i offtopic-forumet, så litt takhøyde bør det være. Foreslår at du tar en tur ut i frisk luft og får luftet skallen - tydeligvis varmt der Smiley
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #22 : 05. juni 2013, 20:09 »
Utskjellingstråder og "off topic", who cares ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #23 : 05. juni 2013, 20:15 »
Kom forresten på et forslag som vil gjøre forumet bedre, og det er å frata tightstrenende "menn" under 80 kg muligheten til å poste på forumet. Man ser jo hvordan det går - markeringsbehovet er høyt og bidrar til dårlig stemning.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #24 : 07. juni 2013, 15:04 »
Godt du prøver å bidra med å få forumet på riktig vei igjen, HeatoN85, med tråder som denne... jævla idiot.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=128314.0

Jeg sank så dypt at jeg ga deg honnør for detta, selv om du også er en radd til tider, så er Heaton verre.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #25 : 09. juni 2013, 10:29 »
Liker TF best av alle de andre nevnte. TF syns jeg har finest layout og får minst vondt i hode av å lese den, og finner de mest intressante loggene her som Fasiten (som også finnes på thepowahliftaZ.com) , fenrikflink, evis, Jan B Diddl m.m.

fittebloggen er oversvømt av folk med 9-splitter, rosablogger og artikler uten mye dybde, hederlige unntak er Carl P og Walgermo.

thepowahliftas.com er veldig fin for statistikken, men er ikke så sabla til aktivitet der utenom reine tall.

Slux skal ha kreditt for han har trenerutdannelse gjennom NSF hvis jeg ikke tar for mye feil, hadde vært morro med mere artikkler skrevet av han som ikke er reine interjuv eller referat fra stevner.
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #26 : 09. juni 2013, 12:45 »
Min aktivitet her på TF har dabbet av på grunn av endring i min egen trening.  Jeg ble grundig lei av hele helsestudiokulturen på grunn av:
 * Å finne sprøytespisser på gulvet i garderoben er sabla lite hyggelig (Ja, det skjedde faktisk!).
 * Navlebeskuende selvdigging.
 * Mangel på elementær omtanke på andre.  Å snyte seg i papirlommetørkle og deretter kaste sluttproduktet på gulvet, rangerer nokså lavt på darwinistiske stamtreet.  Å rydde opp etter seg er en fremmed tanke for mange.
 * Å se på de som jobber på helsestudio som slaver og tjenere, som alltids kan rydde opp etterpå (Se forrige punkt).
Jeg finner nå mye mer glede i en løpetur i femten kuldegrader, i skikkelig regnvær eller i sol og varme.  Tynn i armene er jeg blitt, og maksimum på singel i benkpress er nok blitt tosifret igjen.  Men det får våge seg.

Det som jeg har skrevet så langt, har noe med diskusjonen i denne tråden å gjøre.  Det handler ikke først og fremst om hvem som er her på TF nå.  Det dreier seg om hvilke mennekser og hvilke miljøer som IKKE er her. Norges Idrettsforbund er landets største folkebevegelse, men de store særforbundene og den dopfrie masseidretten er nærmest fraværende her inne.  Jeg har mye mer lyst til å lese treningsloggen til en dopfri kontorist som har som mål å få maratonpersen sin ned under 3:20, enn et vandrende medisinskap som sutrer over tiltak mot doping på det lokale gymmet.

Det finnes haugevis av folk i Norge som har Holmenkollstafetten som et høydepunkt i sin årlige trening, og folk som svetter og sliter opp gjennom divisjonene i den så ofte utskjelte og latterliggjorte fotballen.  Hvor er de hen her inne?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Terje Johansen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 061
  • Honnør: 235
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 061

  • Førr en kjekkas!
Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #27 : 09. juni 2013, 12:56 »
Dæven det var godt skrevet Rulatoren! De gamle er fortsatt eldst Cheesy
Mål: 250-200-300

Min logg

Resultatservice

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #28 : 09. juni 2013, 13:13 »
At folk tror du er Anders Behring Breivik understreker vel egentlig mitt poeng  Grin Jeg kommer ikke til å legge ned min profil - det ville vært som om USA overga seg til Nord-Korea og lot Kim Jong-un herske videre.
Tja... Jeg vet ikke hvor god denne parallellen er.  Jeg synes at det ligger nærmere å tenke at Kim Jon-un, Dick Cheney og Silvio Berlusconi hersker her på TF, mens fornuftigere mennesker dominerer i masseidretten så vel som toppidretten der ute i resten av samfunnet.

Sitat
Ellers så er jo dette den største skivebommen i Treningsforums historie. At du har fått 3 honnører for innlegget er en sensasjon.
Jeg er en av dem som ga Fleksnes honnør.  Jeg synes at han traff spikeren ganske presist på hodet.

Sitat
1. Treningskulturen er ikke definert av Treningsforum. Treningsforum lever av å selge annonser for annonsører. Annonsørene lever av å selge produkter for produsenter. Produsentene lager produkter som markedet vil ha. Markedet vil ha kropper laget av bol, vekst og insulin. Tror du Treningsforum klarer å overstyre denne mekanismen? Hadde Treningsforum kjørt en annen linje her ville de gått glipp av inntektene fra annonsørene, og grunnlaget for å drifte et forum ville falt vekk. At du legger skylden for dette på Treningsforum vitner om at du ikke ser lenger enn din egen nesetipp.
Dette er en innrømmelse av tingenes tilstand her på TF, og faktisk en velformulert kritikk av kapitalismens virkning på trening og idrett.  Dette er noe som Bjørnar Moxnes i Rødt kunne ha skrevet eller sagt, men som Siv Jensen aldri vil våge å si eller skrive offentlig.  Konsekvensen av det som du sier her er at det ikke er mulig for TF å ha en virkelig fast og konsekvent linje mot doping.  La det være en utfordring til ledelsen av TF: Tør ledelesen av TF å gi til kjenne det samme synet på doping og annonseinntekter som det Heato85 gjør her?

Sitat
2. Treningsforum har i alle år hatt styrke, bygge - og fitnessmiljøet som sine bærebjelker. Det har på mange måter vært artiklene vedrørende disse miljøene, og aktiv deltakelse fra medlemmer i dette miljøet, som har vært grunnen til at Treningsforum har hatt medlemsmasse. Alle vet at doping florerer i bygge- og fitnessmiljøet, og det er ikke Treningsforum sin skyld. Hadde Treningsforum kjørt en ren linje og ikke omtalt miljøet hvor doping eksisterer, så ville det ikke vært folk fra disse miljøene her, og det ville dermed heller ikke vært medlemmer her. Og det ville ikke vært annonsører. Det ville kanskje vært en hard kjerne av styrkeløftere igjen.
Det finnes faktisk haugevis av folk som tenker anderledes om trening og idrett.  De store særforbundene i NSF er himla mye større enn bolemiljøene.  TF kan endre profil dersom TF er handlekraftige nok.

Sitat
Oppsummert prøver du å si at Treningsforum burde ignorert alle kulturene og mekanismene som er etablert i samfunnet, og kjørt en linje som ikke ville generert annonseinntekter. Du ville med andre ord ha fratatt Treningsforumet eksistensgrunnlaget.

Treningsforum er ikke annet enn en møteplass for folk som lever i en allerede etablert treningskultur. Det er ikke en plass hvor treningskultur skapes - det er en umulighet for et lite forum som dette.
Folk er på TF for å lese det som står der.  Dermed følger det helt logisk at TF er med på å forme treningskultur.  Dersom TF har som eneste motiv å hente penger fra en økonomisk struktur rundt et dopmiljø, så ville det kanskje være bedre om TF forsvant?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Få Treningsforum opp på gammelt nivå
« #29 : 09. juni 2013, 13:20 »
Dæven det var godt skrevet Rulatoren! De gamle er fortsatt eldst Cheesy
Tusen takk for det, Terje Johansen! :-)

Jeg argumenterer mot HeatoN85 her, men han skal ha stor takk for at han startet denne viktige diskusjonen.  Fleksnes skal også ha takk for at han stakk hull på en betent og overmoden verkebyll.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!