Skrevet av Emne: slankning og grillmat.  (Lest 2116 ganger)

Utlogget johnimon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

slankning og grillmat.
« : 31. mai 2013, 03:53 »
Jeg har et lite problem. jeg har begynt og slanke meg i det siste og prøver og finne riktig mat i forhold til kalorier og alt sånt. problemet er at dietten min tidligere har bestått av pizza og hmburger og all slags nei-mat. vanligvis hjemme hos meg selv går det helt fint men, jeg er invitert på grilling på lørdag og har full panikk for jeg tenker på hamburgere og pølser og koteletter og alt virker veldig neineineinei!-mat. er det noe typer grillmat som kan egne seg for slanking?
my motto is to be stronger than yesterday, if i have to i'll be stronger than half a day ago, even a minute ago!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: slankning og grillmat.
« #1 : 31. mai 2013, 07:23 »
Ja, kjøp den litt dyrere varianten: Biff marinert i hvitløk eller lignende. Du skal jo ikke spise så mye uansett, tjukken, så da blir det ikke så dyrt allikevel. Og sunt. Så tar du med deg salat med alt mulig godt i som tilbehør.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget johnimon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Sv: slankning og grillmat.
« #2 : 31. mai 2013, 13:49 »
tjukken? really?
my motto is to be stronger than yesterday, if i have to i'll be stronger than half a day ago, even a minute ago!

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: slankning og grillmat.
« #3 : 31. mai 2013, 14:05 »
Ikke så hårsår, kompis  Wink
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: slankning og grillmat.
« #4 : 31. mai 2013, 15:02 »
Det er bare 1 dag, det vil neppe ha så mye og si med mindre du mauler innpå med mat. Men som generelt tips kan du jo begrense inntaket av hamburgere/pølser og tilhørende hamburger/pølsebrød. Eventuelt kjøpe litt dyrere og magrere pølser med høykvalitet og mye kjøtt, og kutte ut pølsebrødet/lompene. Koteletter kan jo nytes i begrenset kvantum.

Personlig er jeg veldig glad i grillet fisk, scampi og grønnsaker. Dette er sunt og kalorifattig. Storfekjøtt er også godt og sunt som nevnt over.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: slankning og grillmat.
« #5 : 31. mai 2013, 15:06 »
Ja, kjøp den litt dyrere varianten: Biff marinert i hvitløk eller lignende. Du skal jo ikke spise så mye uansett, tjukken, så da blir det ikke så dyrt allikevel. Og sunt. Så tar du med deg salat med alt mulig godt i som tilbehør.

Halvard Lavmål slår til igjen ser jeg. Er det mulig.


Til trådstarter; skal du ha noe GODT og SUNT ta med deg en søtpotet og en 300 gr biff og kanskje bare en forsiktig kryddersmør ( ikke mengder med saus ) evt en lett saus. Ikke salt ihjel maten og hopp over desserten. Alt av grønnsaker er det bare å lesse på med utenom.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Student89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 64
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 64

Sv: slankning og grillmat.
« #6 : 31. mai 2013, 15:17 »
Kylling, svin indrefilét og sjømat, spesielt skalldyr er helt konge på grillen!!

Kan også anbefale en veldig lett potpourri av masse forskjellige grønnsaker, samlet i en stor hævv i alufolie, en dæsj olivenolje og litt salt og pepper -> Sleng på grillen og se hva som skjer Wink

Men som andre her også påpeker, er ikke nødvendigvis den ene dagen som er utslagsgivende, det er hvordan resten av uken har gått óg! Dersom du vet du skal spise "dårligere mat" enn hjemme, kan du jo også slenge på en godfin treningsøkt før du drar på grillingsen, så kan du spise med bedre samvittighet Smiley

Utlogget johnimon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Sv: slankning og grillmat.
« #7 : 31. mai 2013, 15:52 »
oi flotte svar. tusen takk! jeg tror det blir enden kyllingfilet eller laksefilet og wokgrønnsaker. det virker fornuftig nok. jeg vet. hadde det bare vært den ene dagen og jeg viste at resten av uka hadde vært topp hadde jeg ikke bekymret meg så mye, men den har kanskje vært ok i forhold til sånn jeg holdt på før, men ikke så bra som jeg skulle ønske. uansett. tusen takk! Grin
my motto is to be stronger than yesterday, if i have to i'll be stronger than half a day ago, even a minute ago!

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: slankning og grillmat.
« #8 : 24. juli 2013, 10:13 »
Grillin er enkelt da Smiley Laks, kylling, svin, grønnsaker, ren salat og frukt. Masse godt som kan grilles uten at det er junk Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!