Skrevet av Emne: Bredere håndledd?  (Lest 6978 ganger)

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: Bredere håndledd?
« #30 : 22. juli 2004, 05:06 »


Hvor kan jeg få kjøpt eggehvite pulver og maizena mel da?  Huh


sinceim: hehe, true true..  Grin

Maizena mel kan du kjoepe i alle matbutikker. Det brukes blant annet som "tykningsmiddel" i sauser.

Eggehvite pulver kan du faa kjoept paa Prior i 15 kilos sekker. Du kan ogsaa bruke vanlig protein pulver istedet for eggehvite pulver.



Konkurrerende utoever i AF


Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

SV: Bredere håndledd?
« #32 : 24. juli 2004, 18:29 »
Du maser etter å legge på deg. Da er det ikke fett som er tingen å spise. Få i deg mye karbohydrater istedet. Mye mer enn du klarer å forbrenne. Det vil hjelpe deg i å øke i vekt. MEN DA MÅ DU SPISE!!!

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Bredere håndledd?
« #33 : 25. juli 2004, 03:15 »
Du maser etter å legge på deg. Da er det ikke fett som er tingen å spise. Få i deg mye karbohydrater istedet. Mye mer enn du klarer å forbrenne. Det vil hjelpe deg i å øke i vekt. MEN DA MÅ DU SPISE!!!

Prøver så godt jeg kan! Smiley

Bare et lite smp om karbs, vil jeg legge på meg av å bruke KUN karbs og spise mye? Eller MÅ jeg ha protein i tillegg? Har ikke så mye penger, og karbs er jo billig! Smiley
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: Bredere håndledd?
« #34 : 25. juli 2004, 07:25 »
Du vil bli feit av å dytte i deg karbs, skal du bygge muskler må du ha proteiner.

Jeg kan ikke helt se hensikten med å spise seg feit med vilje uten god grunn, så tror du skal styre unna det.
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Bredere håndledd?
« #35 : 25. juli 2004, 19:27 »
ALtså, jeg er veldig tynn så 10 kg fett hadde ikke akkurat skadet vil jeg tro.. Tongue Jeg vil først og fremst bli svær.. Sterk kan jeg bli senere.. Wink
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Bav

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 676
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 676

SV: Bredere håndledd?
« #36 : 26. juli 2004, 14:20 »
Vil du bli stor, og få på deg en drakt av både muskler og fett anbefaler jeg en diett rik på både karbohydrater og fett, dessuten moderate mengder med sunt fett. Når du får et energioverskudd (mer inn enn det du forbrenner) vil karbohydrater hovedsakelig gå til arbeid, mens proteiner vil gå til oppbygging av muskler. Dette er imidlertid helt avhengig av at du trener hardt ved siden av, og slapper godt av mellom slagene. Dersom du ikke får i deg nok karbohydrater til den harde treningen vil mye av proteinet gå til dette formålet, og mindre blir igjen til å bygge muskler.

Utlogget jDG

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 475
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 475

  • Face the pain!
SV: Bredere håndledd?
« #37 : 27. juli 2004, 04:56 »
Vil du bli stor, og få på deg en drakt av både muskler og fett anbefaler jeg en diett rik på både karbohydrater og fett, dessuten moderate mengder med sunt fett. Når du får et energioverskudd (mer inn enn det du forbrenner) vil karbohydrater hovedsakelig gå til arbeid, mens proteiner vil gå til oppbygging av muskler. Dette er imidlertid helt avhengig av at du trener hardt ved siden av, og slapper godt av mellom slagene. Dersom du ikke får i deg nok karbohydrater til den harde treningen vil mye av proteinet gå til dette formålet, og mindre blir igjen til å bygge muskler.

DET hørtes ikke så dumt ut du! Smiley Får ta å kjøpe meg en bøtte med Carbo Fuel på PF jeg da.. Wink Hvor mye skal jeg ta hver dag, for å få i meg mer enn jeg forbrenner? For jeg har veldig høy forbrenning..  Undecided
Profil
Loggbok

Pain is only weakness leaving the body!

Utlogget Bav

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 676
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 676

SV: Bredere håndledd?
« #38 : 27. juli 2004, 10:22 »
Bruk gjerne gainer som mellommåltider mellom frokost, lunsj, middag og kvelds. På denne måten får du i deg 6-8 måltider per dag. Alle med høyt energinivå og gunstig fordeling mellom karbohydrater, proteiner, og litt fett. 3 slike shakes om dagen er vel å anbefale. Har selv tenkt å følge denne strategien når jeg til høsten har tenkt å bulke litt.
 Food Drikke Food Drikke Food Drikke Food

Utlogget Fylling

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Bredere håndledd?
« #39 : 28. juli 2009, 21:56 »
Spise nøtter er vel mulig ja, men da må jeg vel spise jævlig mye? Tongue Jo, det går vel også an og tøye ut magesekken, men jeg er igrunn på jakt etter MAT med MYE FETT!  Grin

Spis pølser! Og drikk mjølk med mye fett^^ og grædd-ost har 30% fett:P Håper dette hjelper litt:P
40-42kg benk: reps 31
22-24kg biceps curl: rep 33

Fylling AKA. Kongen av annmeldelser.
hehe Tongue

Utlogget viktor.v

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 271
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 271

Sv: Bredere håndledd?
« #40 : 28. juli 2009, 23:03 »
Har 17.5 på det tynneste selv. og syns dette er noe tynt for en kar på 100+ kg
Syns det er merkelig att det ikke vokser når kroppen blir større, eller blir utsatt for ekstrem belastning.

så en dokumentar en tid tilbake. der mente de att beinmassen og leddmasse vokste, og ble en god del sterkere når man utsatte den for stor belastning.

se på håndledda til richard-arild. sikkert oppmot 25 begge 2. tviler på att de hadde hatt det om de aldri hadde trent.

Utlogget lamaro

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Bredere håndledd?
« #41 : 28. juli 2009, 23:14 »
Er vel heller at benmassen blir mere massiv å tåler større belastning som skjer, ikke at de øker i omkrets. Vet at de som knuser leca blokker og lignende har fått påvist en mere massiv benbygning. Mulig jeg er helt på jordet nå men :Smiley

Utlogget eQna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 246

Sv: Bredere håndledd?
« #42 : 28. juli 2009, 23:29 »
Hvorfor ikke bare spise kebab/hamburger? Cheesy

(De to begge inneholder mye kalorier, 600-1200kal spørs hvor stor de er da.)


Celdiir

  • Gjest
Sv: Bredere håndledd?
« #43 : 29. juli 2009, 18:00 »
Brutalt unødvendig bumping.

Tråden stenges.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!