Skrevet av Emne: 500mg Vit B5 (Pantothenic acid) fra UK  (Lest 1527 ganger)

Utlogget Fismen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

500mg Vit B5 (Pantothenic acid) fra UK
« : 01. juni 2013, 21:53 »
Har kjøpt 250x500mg kapsler med B5 over ebay fra en butikk i england, siden jeg ikke fant mer enn 14mg kapsler i norge. Kommer disse til å bli stoppet i tollen? Er det i det hele tatt lov til å importere kosttilskudd fra utlandet? Regner med grunnen til at jeg ikke fant høy dose med B5 i norge er fordi det er restriksjoner mot det eller noe sånt piss? Totalprisen ink. frakt var under 200kr hvis det har noe å si.

Utlogget awf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 303
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 303

Sv: 500g Vit B5 (Pantothenic acid) fra UK
« #1 : 01. juni 2013, 21:58 »
Har kjøpt 250x500g kapsler med B5 over ebay fra en butikk i england, siden jeg ikke fant mer enn 14mg kapsler i norge. Kommer disse til å bli stoppet i tollen? Er det i det hele tatt lov til å importere kosttilskudd fra utlandet? Regner med grunnen til at jeg ikke fant høy dose med B5 i norge er fordi det er restriksjoner mot det eller noe sånt piss?

Hva skal du med sånne doser vit b5?

Utlogget Fismen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: 500g Vit B5 (Pantothenic acid) fra UK
« #2 : 01. juni 2013, 22:09 »
http://www.livestrong.com/article/312658-vitamin-doses-for-adrenal-fatigue/
cortisolen er ute av kontroll (tror jeg) slitt med høy puls, palps, fokusproblemer osv spess etter trening. målte morgen cort for en stund siden og da var den ca 1000 etterlerannet, norm var rundt 250 til 750. føles ut som cortisolen enten et skyhøy, og så får jeg symp på lav cort i etterkant.

tenkte å gønne på med vit c og vit b5 verdt et forsøk.

EDIT: jeg mente jo seff 500mg, ikke 500g haha

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: 500mg Vit B5 (Pantothenic acid) fra UK
« #3 : 02. juli 2013, 02:53 »
Det er lov å bestille både tilskudd og ting som er betegnet som legemiddler i norge fra utlandet, ivertfall vitaminer o.l selvom styrken er høyere en det som tillates i norge, da regnes det som et legemiddel men du får det for det, den offisielle regelen er at du kan importere 3 mnd's bruk av legemidler men jeg har bestilt mer som har blitt stoppa i tollen uten at det har blitt tatt. det er jo egentlig en regel på at hvis du bestiller ting for over 200 kr så må du betale toll, men jeg tror jeg bare har betalt toll på 1-3 pakker før og jeg har bestilt tonnevis, og det blir ofte åpnet av tollen, men får ikke tollkrav forde(?), så uansett kjør på
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!