Skrevet av Emne: PCT???  (Lest 11816 ganger)

Utlogget Bigbwoy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

PCT???
« : 04. juni 2013, 01:39 »
Er det noen som kan gi meg eit konkret svar på hva PCT er/betyr? har prøvd og Google en finner ikke noe bra svar. eg har vurdert å prøve eit produkt som heter primaforce havoc og noen mener att du trenger pct(som eg ikkje har peiling på ka betyr) og noen sier att det går helt fint du får kansje noen få bivirkninger.

Håper på svar Smiley

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: PCT???
« #1 : 04. juni 2013, 05:04 »
Kan gi deg den begrensede infoen jeg har om temaet:

PCT - Post Cycle Treatment, brukes etter at man er ferdig med å dope seg.  Har ikke specific info om nøyaktig hva man skal ta som del av en PCT da jeg ikke er så interresert i å finne det ut heller.

Havoc er forøvrig ett prohormon som ble ulovlig omlag 2009 såvidt jeg husker. 

Tviler på at noen her inne på forumet kommer til å gi deg ett fornuftig forslag til PCT, og i og med at du spør hva PCT er så er det vel rimelig stor sjanse for at du ikke burde bruke prohormoner til å begynne med.

Lær deg heller å trene skikkelig istedet for å kaste bort tida på tull Grin




Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: PCT???
« #2 : 04. juni 2013, 07:04 »
"post cycle therapy" er røft oversatt "etter-kur terapi" og man sikter da til steroid-kur eller prohormon-kur i dette tilfellet. når man tilfører kroppen steroider eller prohormoner faller kroppens evne til egenproduksjon av testosteron drastisk, når man da slutter å tilføre kroppen disse stoffene ender man opp med en skadeskutt hormonbalanse i kroppen, noe som fører til mange kjipe virkninger inkludert at massen du har lagt på deg under kur faller fra fort. for å forhindre å ende opp med 0 testo etter en kur brukes diverse medikamenter som hjelper kroppen å produsere hormoner igjen, disse medikamentene utgjør da en PCT.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Bigbwoy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: PCT???
« #3 : 04. juni 2013, 16:11 »
Tusen takk for svar Smiley Noen som vet hva medikamenter(PCT) man på ta etter en boks med havoc? men ble litt skeptisk på produktet nå, noen her inne på forumet som har erfaring med havoc? noen som vet om noen testoboostere som faktisk virker og ikke er prohormoner? Eg trener rent og skikkelig med bra kosthold osv men eg bare lurer av rein nyskjerrighet Smiley

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: PCT???
« #4 : 04. juni 2013, 16:29 »
Du vil føle deg bedre om du trener uten snarveier. Ikke risiker noe ved bruk av hormonpreparater. Havoc er bad news det kan jeg garantere. Konkurer med deg selv, ikke med andre. Fokuser på din egen fremgang, alle er forskjellige. Tren hardt og finn gleden i å trene, da er trening i seg selv alt dopet du trenger.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #5 : 04. juni 2013, 19:19 »
Havoc funker greit, men kan ikke se noen jeg kjenner som har imponert meg med store gains... Har sett folk få like mye av kreatin!,
 rpn havoc er fortsatt i produksjon, primaforce sin er såpass gammel at den har sikkert gått ut på dato eller fake! havoc holder seg visstnok dårlig.

Google havoc pct, mye smartere enn å spørre på et forum det ikke er lov å prate om det.

Erfaringen min fra andres små gains er, ikke verd det! Testo er jo sunt i forhold! Folk skryter på nett store gains, men det er ofte noobs, som kombinerer havoc sammen med å plutselig spise bra, bulk mao. Men de jeg kjenner økte ca2-3 kg på 4uker, og gikk ned 1-2 kg på pct( som kosta mere enn kuren) og etter et årstid så tror jeg de satt igjen med like mye som de hadde økt uten . Med andre ord, du bruker mere penger enn på en vanlig testo kur, skader kroppen mere, og får mindre gains..
Dette gjelder alle methyls. Og man bør iallefall ha makset sitt naturlige potensiale før man hiver seg på det der.
Jeg har vært seriøst frista til både den og superdrol ol. Men for glad litt alkohol i ny og ne, klarer ikke 2-3 mndr uten det haha. Dessuten syns jeg klarer meg greit uten, skal jo ikke stille..

Nok en gang, google, les havoc bible og jeg gjetter at du ender på samme konklusjon som jeg gjorde for flere år siden.. For mye pes for for lite:-)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #6 : 04. juni 2013, 19:27 »
Jeg har vært sykt nysgjerrig selv, og jeg studerer ting veldig nøye...
Har derimot testa en god del testboostere.
Ikke mange som løfter testo nok til gains, men man kan bli hakket kåtere:-)
Av de som finnes nå, er erase /erase pro den beste.
Nesten alt annet er urter og planter.
Activate xtreme og triazole er ok ifølge noen jeg kjenner, men jeg merka lite av dem,
så er skeptisk til urter.. Hehe

Jeg har sløst nok spenn på det, har mine beste gains nå bare av å ete dobbelt så mye protein, så kjøper mere av det isteden.

Men vil ikke nekte for at en del av de som var i salg for 2-3 år siden ga mulig litt gains..men nå er det få bra gitt.

Utlogget Bigbwoy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: PCT???
« #7 : 05. juni 2013, 00:17 »
Tusen takk for svar Smiley trur eg dropper å kjøpe  havoc jeg nå. vil helst ikke ha noe som "ødlegger kroppen" min, så eg får berre peise på med skikkelig mat og masse protein Cheesy

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #8 : 05. juni 2013, 09:41 »
Bra! Enhver person som dropper det
Forresten, hvor gammel er du?

Bare nevner at Havoc(epistane) blir kalt pro hormon, dvs. det er hva folk kaller alt i gråsonen...  men det er en ren steroide.

Vil ikke fremstå som en anti bol fyr, da jeg føler meg ganske nøytral på temaet. Hadde jeg kunne kjøpt det jeg ville lovlig på apotek, så hadde jeg helt sikkert kura hele livet lol.
Da hadde det vært "akseptert av kona" som egentlig har vært hovedgrunnen til at jeg ikke har brukt. "Boler du, så skiller jeg meg"  den er ganske grei er den ikke det ?

Så svarene du fikk er ikke skremsel, det er ikke det verste du kan ta, men jeg syns ikke riskene veier opp hva du kan få ut av det. Du kan få noen kg, men du kan også få litt gyno.
Og for å få tak i ting til pct, må du desverre kontakte en "dealer " og gjøre noe ulovlig uansett.

Det eneste som ser ut til å gjøre en "bra"jobb, er deseverre sprøyte  veien.  En ren pillekur på en mnd er noe seriøse kroppsbyggere bare rister på hodet av. 

Ikke nok tid rett og slett, og siden de er lever, blodverdi og nyre skadelige, så kan man ikke bruke dem stort lenger.

Ville bare ikke ljuge til deg å bare si, de funker ikke og du får automtisk leversvikt og gyno.
Men hvis du som meg tilbringer en sommerdag foran ipadn , og leser side opp og ned på andre forumer, danner du deg et bilde... folk poster blodprøver etter kurer, med dårlige tall, folk som sliter med potensen etterpå... og spør om hjelp..

REgner med at slike råd er lov å gi her, fortelle deg hvordan man bruker det, og hva pct er til dette, det kan vi ikke  prate om her.

Dessuten er det veldig forskjellig hva folk anbefaler til pct, og siden jeg kun viderformidler det jeg har sett på andre, og det jeg har lest. Så holder jeg det nøytralt.

Bra du ikke har kjøpt den da, da hadde den stått å stirra på deg i skapet :-)





Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: PCT???
« #9 : 05. juni 2013, 10:24 »
Å sammenlikne kreatin og Havoc er tullete. Greit at det ikke er det sterkeste som finnes, og at det er methylated så er litt hardt for leveren, men SÅ svakt er det ikke. Har sett folk få rimelig gode gains av det og god styrkeøkning på bare få uker. Men så klart, om du ikke vet hva PCT er engang så hold deg langt unna.

Utlogget Bigbwoy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: PCT???
« #10 : 05. juni 2013, 12:59 »
Det hele begynte vell med att jeg sendte en epost til protein shopen i Strømstad om han hadde BSN axis-ht eller noen andre naturlige testo boostere. Så fikk jeg svar om att han ikke hadde axis-ht men han hadde rpn Havoc å det var det beste innen testo boostere og det skulle gå helt fint med riktid dosering. men ble litt nyskjerrig så eg begynte å Google å det viste jo seg att det ikkje var naturlig i det hele tatt så glad eg droppet hele greia. eg er 20 år forresten så har vell egentli ikke bruk for noe testo booster Tongue

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: PCT???
« #11 : 05. juni 2013, 13:25 »
Woodbear fremstår som en meget klok mann i denne tråden!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #12 : 05. juni 2013, 13:55 »
Takk Fleksnes. Fint noen er enige og :-)

Ja fint å selge Havoc som testbooster... det er vel heller en meget bra test senker...haha.
Den fungerer faktisk som en veldig sterk AI, dvs. hemmer østrogen , dvs. ikke noen fare for Gyno på kur som med testo ol.

Den var jo egentlig et japansk forsøk på brystkreft medisin, men de oppdaget at den hadde en bivirkning som var meget anabol. Ble dermed forkastet som det :-)
Ergo, den funker egentlig som en veldig kraftig  østrogen blokker, men anabol effekt.

Kan ikke sammenlignes med de østrogenblokkere man bruker etter kur(arimidex, tamoxifen, clomid), for å hindre østrogenet og booste egenproduksjon av testo, da havoc(epistane) er
også anabol, og dermed gjør at kroppen stopper egenproduksjon.

Det tar ca 2-3 uker før den er på et miniumum... dvs.. htpa shutdown.  Noen kommer seg etter det på kort tid, noen kan det går årevis før de er tilbake til 100% normalt

Og som 20åring er det dumt å senke sin egen maks egenproduksjon, før man har utnyttet sitt naturlige potensiale helt ut.

Min mening er, skal man bole, gjør det skikkelig hehe.

og ja, jeg har sett rimelig mange respondere så sykt bra av kreatin, og noen som ikke merker en dritt... en kompis av meg eter veldig mye kjøtt, omtrent det eneste han tåler... men likevel gikk han opp 3-4 kg på en mnd med kreatin... og mistet de da han ikke gadd å ta kreatin eller trene så mye mere..
jeg gikk opp ca 2-3kg første gangen på kreatin ... dvs. 6-7lbs, samme som folk i snitt for av havoc....

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #13 : 05. juni 2013, 14:12 »
Jeg anbefaler:
preworkout
kreatin mono (eller green mag)
xtend under trening, hvis man syns vann er kjipt.
protein pulver... faktisk veldig fornøyd med Star (gymgrossistens egen) whey -80
smaker og blander seg bra og billig. og jeg blir ikke dårlig i magen av dem.
4kg poser til litt over 500kr er ikke galt. kontra ON wheys 4kg poser til over 1000lappen...
On zma.
omega 3

testbooster... 20 år... samme som å spyle penga ned i dass.. noen har litt virkning på de over 35 år

ELLER sammen med en serm(legemiddel) etter f.eks Havoc kur, da testo nivået er som en 11år gammel jente... da har dem nok litt å si hehe. Grin

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: PCT???
« #14 : 05. juni 2013, 14:28 »
Prohormoner er det dummeste du kan ta. Det gir kanskje 1/10 effekt av Testosteron, og har like mange bivirkninger. Du fucker opp hormonsystemet i kroppen hvis du hadde tatt det, og det er kjedelig hvis du aldri går tilbake til 'vanlige' testoverdier igjen, bare fordi du ville prøve noe tull.

Jeg antar at du må til utlandet for å kjøpe de prohormonene du vurderte.. da er det egentlig bedre å kjøpe et par tønner med testosteron. (Jeg råder deg ikke til å gjøre det, men bare for å sammenlikne)

Forresten gutta. Naturlige testobooster er bare noe tull. Det virker ikke. (Det har iallefall ikke noe dokumentert virkninger). Dere blir kanskje kåtere på 'kur' og det syns dere er kjempekult, men dere produserer ikke noe mer testosteron.

Kjøp et heftig preworkout, proteinpulver vitaminer og omega3. Det er alt du trenger (:

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!