Skrevet av Emne: PCT???  (Lest 11837 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #15 : 05. juni 2013, 14:56 »
takk for at du understreket mine poenger! superspurv!

Var litt mere positiv til testboostere pga. min egen alder, og at det hjelper på potens/kåthet til en viss grad. Men til bygging... fint lite. Orker nesten ikke tenke på hvor mye penger jeg har brukt på dem... fordi jeg sammenlignet kåthet med gains på gymmet... haha.

Føler selv av preworkouts er blandt de tingene som har bidratt mest til treninga mi av tilskudd, selv om det finnes mange her som mener et par kopper kaffe holder...





Utlogget Bigbwoy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: PCT???
« #16 : 05. juni 2013, 15:05 »
som sagt så visste ikke jeg att det var ett prohormon i starten for jeg spørde om test booster, noe som han sa att havoc var Tongue men har lagt det ifra meg nå, har ikke tenkt å prøve det.
Har gått på en pre workout som heter Nano proxil som eg var ganske fornøygd med, har nå vurdert å kjøpe no xplode. Noen som har erfaring med det og om det er gode greier? Cheesy

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #17 : 05. juni 2013, 15:09 »
kjøpte akkurat nano vapor på gymgrossisten, fordi det var tilbud, 299, (yep den er lov i norge nå og)
Litt som Neurocore
Selv liker jeg jac3d micro, men effekten er ganske svak, men agmatine dosen hjelper på pumpen.
liker ikke anabolic beast, fordi jeg hater geranium krasj etter trening... men det påvirker ikke alle :-)
har ikke prøvd nye no xplode


Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #18 : 05. juni 2013, 18:32 »
Dvs har ikke prøvd den nye, men den virker bedre enn den gamle:-)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: PCT???
« #19 : 05. juni 2013, 19:20 »
Havoc er et sterkt steroid som selges i enkelte land som prohormon fordi det kvalifiserer som det siden det er et modifisert steroid og havner utenfor definisjonene. Det ligger egentlig i navnet, havoc ~ kaos. Styr langt unna.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: PCT???
« #20 : 05. juni 2013, 21:54 »
Så fikk jeg svar om att han ikke hadde axis-ht men han hadde rpn Havoc å det var det beste innen testo boostere og det skulle gå helt fint med riktid dosering.


Selger sa det skulle gå helt fint med riktig dosering ja, da kan man føle seg trygg.

Minner meg om en hendelse for noen år tilbake da jeg trente på ¤¤¤¤¤¤ Gym i Moss, var sent på kvelden og jeg sto i vektrommet sammen med en dame og en muskuløs polakk.  Polakken sa til dama på gebroken norsk: "Nå hadde det vært godt med litt puling her", og vips så var dama borte.  Nå hadde han meg på tomanns hånd og han spurte meg om jeg ikke var interresert i å kjøpe litt steroider. 

Jeg svarte at jeg var litt tvilsom til nettop dette og forklarte at jeg var bekymret over langtidseffektene.

Polakken svarte:  "Nei nei, det går helt fint så lenge du bruker riktig dosering"

Alltid betryggende å høre at selger sier det er trygt når man blir tilbudt ulovlige tilskudd.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: PCT???
« #21 : 05. juni 2013, 22:49 »
Vi hadde en diskusjon om "prohormoner" her før :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122184.0

sjekk svar #17 :

Var selv smart nok til å bruke Havoc som 19 åring i ca en måned. tok dosen som var anbefalt bak. Tror det tok ca 3 måneder etter jeg var ferdig med Havoc før testosteron produksjonen min var noenlunde der den var tidligere, nøttene mine forsvant alerede etter ei uke på Havoc, og jeg ble mere agressiv enn tidligere.

Kjøpte det forøvrig på bodypowder ved svenske grensa og hadde nærmest null anelse om att det innholdt så potente-farlig ingredienser som det faktisk gjorde, brukte heller ingen PCT så det kunne sikkert ha gått værre:P

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: PCT???
« #22 : 06. juni 2013, 00:46 »
Hadde helt glemt den, der var det mange store innlegg.

Det er ikke til å stikke under en stol , at disse tinga funker bra. Nettet er fullt av historier.De er jo populære av en grunn.
Men man må bare huske at det er bol, og ta de rette forholdsregler. Og valget ... Shall I turn to the dark side;-) og igjen, hvis man først skal skaffe pct ting ulovlig, hvorfor ikke bare kjøpe  testo isteden.

Tror det er mange som gjemmer seg bak: dette er kjøpt i butikk, er kosttilskudd, ergo jeg boler ikke..

Fint trådstarter sjekket først da:-).

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: PCT???
« #23 : 06. juni 2013, 03:53 »
Litt leit doping er tabu her på treningsforum. Kan ikke nevne det uten at enten trådene blir sletta eller man får refs..

Det betyr jo ikke at færre 17åringer boler på våren for å få sommerkroppen, med feks å ta 'superkuren' med xxxx i 6 uker. Man gainer jo hele xxxxx kilo...

Ler like mye hver sommer når jeg ser gutta på stranda som har hele nakken/skuldrene/ryggen fulle av kviser (:

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: PCT???
« #24 : 06. juni 2013, 12:51 »
Men man må bare huske at det er bol, og ta de rette forholdsregler. Og valget ... Shall I turn to the dark side;-)

Darth Bol ? Blir kanskje en bedre Star Wars figur enn Jar Jar Binks men det er å ta i litt mye.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!