Skrevet av Emne: NIH Fitness Deltid  (Lest 2046 ganger)

Utlogget BrickTop

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

NIH Fitness Deltid
« : 07. juni 2013, 14:48 »
Noen her som har gått på NIH Fitness Deltid i Oslo?

Jeg vurderer å begynne der til høsten, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal legge opp "løpet". Man tar først Fitness Basis, så Treningsveilder og til slutt PT-kurset. Det er også mulighet for å ta Treningsveileder og PT samlet.

På Fitness Basis får alle som søker plass, men på Treningsveilder og PT er det begrensede plasser, og "førstemann til mølla".

Så det jeg lurer på er om det er noen som har gått NIH Fitness i fjor eller tidligere, som vet hvordan søkeprosessen er etter at man har fått plass på Fitness Basis?
Opptaket er åpent på Treningsveilder og PT nå, men jeg kan ikke søke der enda fordi jeg må ha plassen på Fitness Basis først. Den får jeg rundt 20.juni.

Vil det være vanskelig å få plass videre på Treningsveilder og PT, eller går det som regel lett når man har takket ja til plass på Fitness Basis?


Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

Sv: NIH Fitness Deltid
« #1 : 20. juni 2013, 22:52 »
Jeg har gått PT utdannelsen på NIH, men mener de har gått over til at du kan ta alt på en gang.

Da går studie fra juli-mars

Du kan lese mer her http://www.nih.no/studier-2013/fitness/studietilbud-2011-2012/nih-fitness-oslo/studieprogram-personlig-trener-oslo/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!