Skrevet av Emne: Tips til jobb  (Lest 9808 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tips til jobb
« #30 : 24. juni 2013, 16:01 »
Synes at alle som betaler toppskatt burde fått tildelt en egen krone og mottatt gratis sugejobber av undertøysmodeller hver eneste dag utenom søndager.

NAVere og pokerspellere kunne fått sluppet skatt, men blitt indoktrinert på Jan Mayen hele hurven.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Tips til jobb
« #31 : 24. juni 2013, 17:38 »
Synes at alle som betaler toppskatt burde fått tildelt en egen krone og mottatt gratis sugejobber av undertøysmodeller hver eneste dag utenom søndager.

NAVere og pokerspellere kunne fått sluppet skatt, men blitt indoktrinert på Jan Mayen hele hurven.

Oi. Kanskje jeg skal stemme Fleksnes-partiet til høsten. Hvordan gjør man med undertøysmodeller som selv betaler toppskatt ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tips til jobb
« #32 : 25. juni 2013, 08:51 »
Oi. Kanskje jeg skal stemme Fleksnes-partiet til høsten. Hvordan gjør man med undertøysmodeller som selv betaler toppskatt ?



Det er jo de som brukes selvsagt. Følg med.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Tips til jobb
« #33 : 25. juni 2013, 11:00 »
Det er jo de som brukes selvsagt. Følg med.

Meget bra replikk, Marve.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tips til jobb
« #34 : 25. juni 2013, 15:00 »
Meget bra replikk, Marve.

Jeg veit det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Tips til jobb
« #35 : 26. juni 2013, 22:51 »
Jeg foreslår at man oppretter ei insulinbu utenfor Olonkin City, inkluderer 24 timers legeoppfølging i prisen og putter de som blir interessert i nærmeste luftvernkanon rettet mot Jan Mayen. Vel framme kan de tilbys kontinuerlig døgnvakt i museet, i souvenirsjappa eller eventuelt som bussholdeplasskiltpusser.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Tips til jobb
« #36 : 27. juni 2013, 10:39 »
Ved nærmere ettertanke så virker det skisserte transporttiltaket litt tvilsomt. Et alternativ er å sende kandidatene med tog til Bodø. Herculesflyene som går derifra til Jan Mayen pleier å være fullbooket men de ivrigste burde klare å komme seg med som blindpassasjer. En varm vinterjakke kan eventuelt deles ut til kandidatene på forhånd.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tips til jobb
« #37 : 27. juni 2013, 11:03 »
Er jo bare å slenge dem på svøm. Miljøtiltak.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Tips til jobb
« #38 : 27. juni 2013, 11:13 »
Er jo bare å slenge dem på svøm. Miljøtiltak.


Må nesten stille følgebåt da svømmeturen blir litt lang. Kanskje det er like greit å bare sette opp et ekstra herculesfly i måneden eller noe sånt. Det viktigste er egentlig at det skrives ut enveisbilletter, resten er et rent praktisk anliggende.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ~mAchA~

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • OraH!
Sv: Tips til jobb
« #39 : 27. juni 2013, 14:08 »
Mye selvhøytidlighet og jamtelov i denne tråden.....

Jeg ambefaler deg å studere på deltid ved siden av pokeren og investere i fremtiden på den måten.

Kjenner faktisk noen som har fått jobb innenfor aksjemeggling p.g.a poker og det er en trend at mange respekterte megglerhus i statene tar in pokerspillere i varmen. Var en artikkel rundt dette i nettutgaven til T"he New York Times" Det kan være verdt å sjekke opp. (Fant ikke linken så du får lete selv.)

Utvikklineg i nettpoker er knallhard med et eksponesiellt voksende ferdighetsnivå,mindre dårlige spillere fordelt på flere proffer. Disse proffene tjener stadig mindre per capita.
 Var
Det er flere og flere land som gjør tilltak som resulterer i at landets innbyggere ikke kan spille på globale sider.

Det er ganske sykt å se at spillere som var helt i verdenstoppen for noen få år siden så vidt får skuta til å gå rundt. Kunne laget lista enda lengre her.....


Leave your self outs imo.

(Tidligere Styrkeløfter) Nå glad mosjonist!
Bøy:230 Benk:160 Mark:265
Vekt:rundt 95+
høyde:182

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Tips til jobb
« #40 : 27. juni 2013, 14:17 »
"don't quit your daytime job" passer nok bra til pokerspillere. Har selv vært borti en del pokerspillere som gjorde det sånn nogenlunde (100k per år ?) for en 5 år siden eller noe sånt men det pleier ikke å vare.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Tips til jobb
« #41 : 28. juni 2013, 21:17 »
Mye selvhøytidlighet og jamtelov i denne tråden.....

Jeg ambefaler deg å studere på deltid ved siden av pokeren og investere i fremtiden på den måten.

Kjenner faktisk noen som har fått jobb innenfor aksjemeggling p.g.a poker og det er en trend at mange respekterte megglerhus i statene tar in pokerspillere i varmen. Var en artikkel rundt dette i nettutgaven til T"he New York Times" Det kan være verdt å sjekke opp. (Fant ikke linken så du får lete selv.)

Utvikklineg i nettpoker er knallhard med et eksponesiellt voksende ferdighetsnivå,mindre dårlige spillere fordelt på flere proffer. Disse proffene tjener stadig mindre per capita.
 Var
Det er flere og flere land som gjør tilltak som resulterer i at landets innbyggere ikke kan spille på globale sider.

Det er ganske sykt å se at spillere som var helt i verdenstoppen for noen få år siden så vidt får skuta til å gå rundt. Kunne laget lista enda lengre her.....


Leave your self outs imo.



Takk for seriøst svar.

Ja, nivået blir bare høyere og høyere i pokeren. (Hovudsaklig på grunn av mer informasjon tilgjengelig, som fører til at stadig flere tilnærmer seg kunnskap via bøker, artikler, coachingvideoer etc.)  Hadde jeg hatt kunnskapen jeg har nå i 2005, hadde jeg tjent millioner årlig. Men igjen, det betyr ikke at det er umulig å tjene gode penger på poker. Table-selection blant annet er stikkord her. Det finnes forsatt ett hav av fisker der ute som uvitende setter seg ned på bord med regs som meg. Rundt 90-95% av alle pokerspillere er fortsatt tapende spillere, så da er det mye å hente for de 5-10% som er vinnende.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!