Skrevet av Emne: Komme tilbake til gamlekroppen etter graviditet... HELP!  (Lest 4419 ganger)

Utlogget xxtianxx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Hei, jeg er ei jente på 18 år og fikk en sønn for et halv år siden. kroppen min er ikke som den en gang var, men ønsker veldig å komme i gang med treningen igjen.
Jeg har ikke klart å kommet meg på gymmen ordentlig enda, men mosjonerer et par ganger i uken. Jeg ønsker å gå ned i vekt samt stramme opp kroppen litt. Problemet er at jeg ikke har noe treningsprogram og har ikke så veldig mye peiling på å sette sammen et heller, så derfor lurte jeg på om noen har tidligere erfaring eller om noen kan hjelpe meg med å sette sammen et program?

På forhånd takk for hjelpen  Smiley
Mvh Trine Louise

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 159
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 159

Du bør også se på kostholdet ditt da det er som vil avgjøre resultatene. Trening og kostholdet henger sammen - du må ha begge ting på plass. Nå vet jeg ingenting om verken vekt, høyde eller annen aktivitetsnivå. Dette må man vite for å sette opp kostprogram. Ellers vil jeg anbefale denne artikkelen: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1544 for treningsprogram samtidig som du trener kardio (gå tur) før frokost om morgen hver dag. Ta med deg sønnnen på trilletur Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Øvelsene du gjør feil

Trening13.12.2019254

Disse typiske fallgruvene bør du unngå.
Michael Sullivan (23) fra Irland var et mobbeoffer.

Kosttilskudd - bruker du for mye?

Kosthold11.12.201944

Hvor mye kosttilskudd bruker du egentlig?
Progresjon er viktig for å få resultater av treningen.
Dette er 500 kcal!