Skrevet av Emne: Legge til øvelser?  (Lest 4585 ganger)

Utlogget wilhelmteksum

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Legge til øvelser?
« : 03. februar 2014, 22:48 »
Hei.

Er på uke 2 av RYP grunnprogram nå, og vil bare spørre dere med litt mer erfaring om det er lurt (?) å legge til flere øvelser til programmet? Føler liksom jeg blir så fort ferdig (40 min), og at jeg kanskje kan legge til noen øvelser? Hadde satt stor pris på svar! Smiley

Utlogget Signals

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Legge til øvelser?
« #1 : 16. februar 2014, 14:36 »
Hei!
Trener selv RYP nå, etter å ha trent 5x5 over lengre tid, og er fornøyd med resultatene. Skal begynne på muskelvekstprogrammet nå.

Har selv lagt til flere øvelser, samt erstattet noen. Dette har gitt resultater! Jeg kjører;
Knebøy
Benkpress
Stående Roing
Arnoldpress
Bicepscurl i skråbenk
Skullcrushers/tricepspress (tar weighted ditt av og til)
Situps med vekt
Ellers så legger jeg på det jeg føler at jeg trenger, men med tanke på at jeg tar benk så tar jeg litt lengre pauser. Samme med roingen, da de er flerleddsøvelser. 3-5 min.

Tar for tiden pull-ups med vidt grep for å pumpe opp lats. Weighted pushups. Planke. Slenger på et dropsett eller et supersett hvis jeg har tid. RYP er ganske fleksibelt. Bare pass på å ikke overtrene! Er det noen andre som har forslag til hvordan man kan snike inn markløft?

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?