Skrevet av Emne: Bli mykere  (Lest 2982 ganger)

Utlogget T0mmy96

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Bli mykere
« : 14. juni 2013, 23:47 »
Er ikke sikker på om jeg poster på riktig sted men men..
Trenger å bli mykere rundt anklene/få bedre mobilitet for bl.a. bøy, så jeg lurer på om noen har noen gode strekk/tøy øvelser, hvis det lar seg gjøre?
Og øvelser for å bli mykere i beina generelt
17 år, bygger og blir sterk!

Utlogget Akslur

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 252
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 252

Sv: Bli mykere
« #1 : 15. juni 2013, 00:17 »
Kom over denne her for noen dager siden:

http://www.catalystathletics.com/articles/article.php?articleID=137

Det viktige når det gjelder tøying og det å bli mykere er nok kontinuitet og tålmodighet. Bruk 10-15 minutter på øvelsene 2 ganger for dagen i 3+ uker for å se betydelig forskjell. Resultatene kommer nok veldig gradvis. Det skal mye mindre til for å vedlikeholde mykhet enn å bli mykere!

Har selv drevet å tøyd en del tidligere og blitt mykere, og det kan hjelpe noe helt sinnssykt i bøy.

Punkter du vil bruke tid på er forside hofte, utside lår, innside lår, bakside lår, rompa og ankler (baksiden, rett over hæl).

Hvis du googler øvelsene nederst i guiden finner du bilder av utførelse.

Jeg la merke til at det ikke var noen øvelser for ankler i den guiden, men denne er bra:
http://www.youtube.com/watch?v=9L5jOvJl5IY
Loggen min

Mine raw perser:
Benkpress: 2x100kg
Markløft: 180kg
Knebøy: 167,5kg
Støt: 90kg
Rykk: 70kg

Utlogget T0mmy96

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Sv: Bli mykere
« #2 : 15. juni 2013, 11:55 »
Kom over denne her for noen dager siden:

http://www.catalystathletics.com/articles/article.php?articleID=137

Det viktige når det gjelder tøying og det å bli mykere er nok kontinuitet og tålmodighet. Bruk 10-15 minutter på øvelsene 2 ganger for dagen i 3+ uker for å se betydelig forskjell. Resultatene kommer nok veldig gradvis. Det skal mye mindre til for å vedlikeholde mykhet enn å bli mykere!

Har selv drevet å tøyd en del tidligere og blitt mykere, og det kan hjelpe noe helt sinnssykt i bøy.

Punkter du vil bruke tid på er forside hofte, utside lår, innside lår, bakside lår, rompa og ankler (baksiden, rett over hæl).

Hvis du googler øvelsene nederst i guiden finner du bilder av utførelse.

Jeg la merke til at det ikke var noen øvelser for ankler i den guiden, men denne er bra:
http://www.youtube.com/watch?v=9L5jOvJl5IY

Takk for denne, blir nok å prøve ut noen av disse Cool
17 år, bygger og blir sterk!

Utlogget DaTrader

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Bli mykere
« #3 : 23. juni 2013, 05:01 »
Jeg skal selv prøve dette. Personlig så er jeg noe helt forferdelig stiv og veldig lite fleksibel, noe som er dårlig når det kommer til eks "Markløft"..

Gå til:  

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

Proteinrike tacolefser

Trening21.11.202030

Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.