Skrevet av Emne: Nybegynner innen kroppsbygning, tips og triks tas imot ????  (Lest 1193 ganger)

haavard0210

  • Gjest
Hei, mitt navn er Håvard og er 19 år. Etter mye om og men, så har jeg tenkt til å starte på treningsstudio. I dette tilfellet lurer jeg hvilke produkter jeg burde kjøpe som vil hjelp meg på veien og hvordan jeg burde trene. Spiser regelmessig, og sunt. Litt fakta om meg og hva jeg ønsker å oppnå:

19 år
65 kg (ca)
180 cm
kroppsbygging, Tynn
Mål: fysisk større/opp i vekt
Har tilgang på så og si alt trenings utstyr
Vil helst av evt produkter i kapsel form
I forhold til mat, spiser jeg det meste.

Håper noe av dette kan hjelpe dere, iforhold til tips og triks 

Mvh Håvard Leret

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Du vil ha et energibehov som ligger på cirka 2800 kcal om du trener inntil 4 dager i uken. Det kan være lurt å følge med på om du får i deg nok mat. Kosttilskudd supplerer du evt i form av proteinpulver og omega-kapsler. Del kroppen opp i en to split og tren det i 4-6 uker. Deretter kan du gå over til en 3-split. Forslag til øvelser: Tren nedtrekk, kabelroing hantelpress, stangcurl og liggende tricepspress, samt sidehev, knebøy, liggende lårcurl og beinpress, rygghev og planken i slynge eller på gulv. Dag 1: bein, skuldre, mave, korsrygg, dag2: rygg, bryst, armer. 2-4 sett med 10-12 reps er et ok nivå. Tenk teknikk og få med pusten i hvert løft. Gode basisvarer: Havre, tunfisk, kjøtt, laks, grønnsaker, pasta, egg, rapsolje, kesam, melk, cottage cheese, sukkerfritt syltetøy, peanøttsmør og honning....
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


haavard0210

  • Gjest
Tusen takk Huh? hjelper på! Mye god info her

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!