Skrevet av Emne: Sliter med fettforbrenning  (Lest 1917 ganger)

Utlogget Galaxy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sliter med fettforbrenning
« : 10. april 2013, 20:40 »
Heisann, er en gutt på snart 19 år som snart har trent styrke i 4 år.
Vekt: 98kg

Problemet mitt er at jeg sliter veldig med å gå ned i vekt/ forbrenne fett.
Trener mellom 5-6 ganger i uka.

Jeg står opp ca kl 06.00 hver dag og reiser på jobb. Jobber som tømrer, derav hard fysisk arbeid igjennom hele dagen. Når jeg er ferdig på jobb(kl15.30) så kjører jeg rett på trening, trener alene så trener i en times tid og går eller sykler i 20min hver treningsdag. Og allt dette uten en eneste svettepad. Sikker på at jeg kan løpe konstant på mølla i 20 uten å få en dråpe i panna. Vekta ligger stort sett på det samme hele tiden. Merker jeg øker i noen øvelser en gang i blandt, men ser ikke forskjell på magen.

Proteinpulver og div kostilskudd og pre-workout produkter bruker jeg ofte.

Maten jeg spiser er ganske normal, spiser helt vanlig mat, i tillegg til at jeg pleier å lage mat med en del proteiner i til middag. Di andre måltidene spiser jeg som sagt vanlig husmannskost.

Så det jeg lurer på er om noen har noen tips til meg ang dette? Kanskje noen som har vært borti samme problemet før? Takk.
Høyde 193cm
Vekt ~97

Maksløft:

Benk: 120kg
Markløft 180kg
Knebøy: 80kg

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Sliter med fettforbrenning
« #1 : 10. april 2013, 20:43 »
Må nok bare ta tak i kostholdet broh!

Kosthold er nøkkelen..

Også sørg for å ha progresjon i treningen Smiley
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget Galaxy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Sliter med fettforbrenning
« #2 : 10. april 2013, 20:59 »
Må nok bare ta tak i kostholdet broh!

Kosthold er nøkkelen..

Også sørg for å ha progresjon i treningen Smiley

Må prøve å endre litt på kostholdet ja, men er ikke veldig lett da jeg kun er lærling å har veldig begrenset med penger, bor også hjemme så blir at jeg spiser en del med foreldra mine.

Skal begynne å skrive opp settene mine så jeg har oversikt over hva jeg øker i også.
Høyde 193cm
Vekt ~97

Maksløft:

Benk: 120kg
Markløft 180kg
Knebøy: 80kg

Utlogget runforit

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Sliter med fettforbrenning
« #3 : 05. august 2013, 15:32 »
Selv om du bor hjemme så kan du lett ha et kosthold som hjelper på å brenne fett Smiley For det første er det viktig med mye proteiner fra egg, kylling, fet fisk, svin, karbonaedeig, godt fett fra nøtter og avocado og trege karbs fra villris/grove kornprodukter og selvsagt masse grønnsaker og noe frukt.

Dette har det fleste hjem tilgang på Smiley

Start dagen med en porsjon havregrøt kokt på vann(tar 2 minutter i mikroen) med oppkuttet eple og kanel

Lunsj:

Stor salat med fet fisk/kylling/egg, avocado, nøtter og masse grønnsaker

Mellom:

Frukt(en banan pluss noe annet for deg som har så fysisk jobb)

Middag: 2-250 gram med kjøtt fra  kylling, fet fisk, svin, karbonaedeig, en knytteneve ferdigkost villris og masse grønnsaker

Dessert: Fruktsalat

Kvelds: omelett av 2 egg med oppskjært skinke og salat

Hvor høy er du?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!