Skrevet av Emne: Beste priser på treningsapparater på nett?  (Lest 11186 ganger)

Utlogget mvl321

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Beste priser på treningsapparater på nett?
« : 22. juni 2013, 23:46 »
Jeg har lyst å kjøpe noe treningsutstyr til å ha hjemme de dagene jeg ikke orker å gå ut av huset. Tenker vell helst at det blir noen manualer, strikker, en matte, bozu ball e.l., men kan også plutselig slå til på en elipsemaskin. Bor midt i byen og har hofter/rygg som får vondt av å løpe på asfalt.. Problemet er at det finnes så hinsides mye stæsj på nettet, og jeg orker ikke å gå gjennom alt og sammenligne priser. Noen som kan anbefale en internettside som selger (ikke nødvendigvis BILLIGE, men) gode treningsapparater til en rimelig pris? Thank youuze very much.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #1 : 27. juni 2013, 15:20 »
Jeg har lyst å kjøpe noe treningsutstyr til å ha hjemme de dagene jeg ikke orker å gå ut av huset.

Hvis du ikke orker å gå ut, tviler jeg på at du orker å trene. Spar penga dine.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mvl321

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #2 : 27. juni 2013, 16:12 »
Les: DE DAGENE. Tenkte mer slik at jeg da kanskje får trent litt hver dag istedenfor 3-4 dager i uken. Jobber ofte slik at jeg er ferdig lenge etter treningsstudio er stengt. Helt unødvendig svar, sånne internettroll som deg er det ingen som vil ha her.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #3 : 27. juni 2013, 16:14 »
Les: DE DAGENE. Tenkte mer slik at jeg da kanskje får trent litt hver dag istedenfor 3-4 dager. Jobber ofte slik at jeg er ferdig lenge etter treningsstudio er stengt. Helt unødvendig svar, så ne internettroll som deg er det ingen som vil ha her.

Hvorfor ikke trene om morran istedet da? Hjemmegym blir det aldri dreis på uansett. Det finnes ikke troll i Norge idag.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget mvl321

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #4 : 27. juni 2013, 16:16 »
Jeg sover på morningen, jobber i bar til langt på natt. Hvorfor skal jeg forsvare mitt eget ønske om å anskaffe meg treningsutstyr hjemme? Stikk.

Utlogget EightTwo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #5 : 27. juni 2013, 16:22 »
Trenger bare manualer, fås billig på biltema eller europris.. om du lurer på øvelser kan du tråle youtube

Eller så kan du finne deg et 24/7 treningsenter

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #6 : 28. juni 2013, 09:00 »
Jeg sover på morningen, jobber i bar til langt på natt. Hvorfor skal jeg forsvare mitt eget ønske om å anskaffe meg treningsutstyr hjemme? Stikk.

Fordi det lyser weekend-warrior av deg lang vei. I tillegg er det bare fattige unnskyldninger du kommer med ift tid, slik det er med alle som klager over at de ikke har tid. Vil du ha treningsapparater til hjemmebruk, bruk google. Veldig få her inne som trener hjemme, og de som gjør det er som regel strongmen som velter dekk ute i fjøset eller garasjen.

Oppe i det hele så setter jeg en femmer på at du ikke kommer til begynne å trene "skikkelig dødsmye" bare fordi du skulle kjøpt noen femkiloser og en benk og fått kriga plass til det ved siden av senga i leiligheten din - så sånn sett gjør jeg deg en tjeneste.

Hvis du vil snakke med likesinnede som har kjøpt "hjemmegym" og som nå angrer samt kanskje kjøpe billig, så foreslår jeg finn.no/torget. Søk på manualer og vekter, så finner du et par tusen andre som også tenkte at det kom til å bli konge med vekter hjemme, da kan man jo trene HELE TIDA ikke sant?

Lykke til.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #7 : 09. juli 2013, 12:31 »
Du bør ha et dedikert treningsrom med plass til et ordentlig rack og noen tjukke matter. Jeg har et par matter som veier 30 kilo hver.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget mvl321

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #8 : 09. juli 2013, 12:39 »
Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted.

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget frankgjertsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #10 : 11. juli 2013, 13:24 »
Når jeg jobba som kokk, fikk jeg god bruk for både tredemølla, sykkel'n og boksesekken i garasjen!

Hadde aldri mulighet til mer enn en treningsøkt om dagen.. før jeg kjøpte inn sekken osv, for da hadde jeg hjemmegym og mulighet til å trene enda en økt om dagen Wink

Freakin' stop hatin'!
www.frankgjertsen.com  |  MMA-fighter og PT


Fosen Trenings- og Kampsportsenter
Selsbakk Treningssenter
Gymgrossisten

Utlogget mvl321

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #11 : 11. juli 2013, 14:02 »
Når jeg jobba som kokk, fikk jeg god bruk for både tredemølla, sykkel'n og boksesekken i garasjen!

Hadde aldri mulighet til mer enn en treningsøkt om dagen.. før jeg kjøpte inn sekken osv, for da hadde jeg hjemmegym og mulighet til å trene enda en økt om dagen Wink

Freakin' stop hatin'!



Boksesekk! Det hadde vært noe Smiley

Utlogget frankgjertsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #12 : 11. juli 2013, 14:09 »
Bare sørg for at du lærer deg teknikk før du denger løs.. hvis ikke kommer du bare til å skade deg!

God oppvarming og riktig teknikk er veldig viktig når man skal slå og sparke på noe stort og tungt Wink
www.frankgjertsen.com  |  MMA-fighter og PT


Fosen Trenings- og Kampsportsenter
Selsbakk Treningssenter
Gymgrossisten

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #13 : 11. juli 2013, 14:46 »
Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted.

Hadde du evnet å ta til deg mine faderlige råd, ville du sett at jeg har hjulpet deg MYE.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget frankgjertsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: Beste priser på treningsapparater på nett?
« #14 : 11. juli 2013, 15:08 »
Noen tror at noe ikke fungerer, fordi de har for lite viljestyrke og mot til å prøve, mens andre prøver og kan ha to utfall.. De lykkes, og kan si at de var smartere. Eller de feiler, og kan si at de var modigere.

Gjør hva faen du vil du, Mvl321. Hvis du mener du får bruk for hjemmegymmet, så lager du det. Hvis du ikke får bruk for det, så har du iallefall prøvd å øke treningsmengden din. Det er mer enn fleksnes kan si om seg selv..
www.frankgjertsen.com  |  MMA-fighter og PT


Fosen Trenings- og Kampsportsenter
Selsbakk Treningssenter
Gymgrossisten

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!