Skrevet av Emne: Ossiebuilding:150kg x 18 på side 452 :)  (Lest 680925 ganger)

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Tidenes push-økt!!
« #540 : 27. april 2005, 21:58 »
Dagens andre økt:

Selv om jeg løper masse og er i negativ energibalanse, så har jeg et vanvittig trøkk i kroppen. Lurer på om det kan hjelpe litt at jeg begynnte på en boks V12 turbo igår? Gleder meg til morgenøkt imorra Grin

Rolig langkjøring: 60 min

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Tidenes push-økt!!
« #541 : 27. april 2005, 22:08 »
Rolig langkjøring: 60 min
Rolig langkjøring fra Kristiansand i 60 minutter... Hva hadde du i Arendal å gjøre?? Forklar!! Ikke noen bra steder å drikke på der lenger, ditt fyllesvin!

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Tidenes push-økt!!
« #542 : 27. april 2005, 22:16 »

Rolig langkjøring fra Kristiansand i 60 minutter... Hva hadde du i Arendal å gjøre?? Forklar!! Ikke noen bra steder å drikke på der lenger, ditt fyllesvin!

Faktisk skremmende god og kald pils på kina/pizza restauranten på Fevik (for faen!) woot

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Tidenes push-økt!!
« #543 : 27. april 2005, 22:40 »
Har planer om å begynne på V12 eg og mot sommeren. Har faktisk 1,8 kg kreatin og ei bøtte V12 stående Grin  Bruker ingenting no, må ha litt å gå på Smiley
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Tidenes push-økt!!
« #544 : 28. april 2005, 09:00 »
Har planer om å begynne på V12 eg og mot sommeren. Har faktisk 1,8 kg kreatin og ei bøtte V12 stående Grin  Bruker ingenting no, må ha litt å gå på Smiley

Tenkte å prøve noe nytt når deffen var kommet litt igang, for å få et lite ekstra puff (placebo er og en god elg Grin), og kjører derfor på med V12 og ZMA (syyke syyyke drømmer for tiden Grin)

Nå bærer det opp for å knuse benk-persene Smiley

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Åsmunds trening
« #545 : 28. april 2005, 13:41 »
Alt lå til rette for en kanon-økt, men desverre var ryggen altfor stiv etter tirsdagens mark Embarrassed Hadde ikke nubbesjans til å ligg i noe som helst spenn, fikk knapt beina i bakken. Kjørte på litt fordet, siden dette er periodens siste tunge trening. Brukte ca 5sek på den negative fasen av løftet, siden løftebanen ble helt uvant.

Benkpress:
160  3
170  1
180  2
182,5  1 (er tross alt ny pers..)

Militærpress:
70  3
80  3
90  6 (Ny reps pers med 2 reps)

Smalbenk:
140  1
150  1
160  1
170  1 (Ny 1RM med 7,5kg)

Greie resultater, men kjenner virkelig at 4 tunge økter på to uker er maksimalt av hva nervesystemet mitt tåler.. Litt middels humør, og litt øm i kroppen. Blir deilig med lett trening fra mandag av.

Viktig å ikke miste all kraft, siden jeg må kvalifisere meg til benk-nm på et stevne 7.mai.. Blir eneste sjansen til å kvalifisere seg, og forhåpentligvis "one shot, one kill! Grin

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Åsmunds trening
« #546 : 28. april 2005, 13:50 »
hvor handler dere v12? hvor stor effekt har det?


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Åsmunds trening
« #547 : 28. april 2005, 13:55 »
hvor handler dere v12? hvor stor effekt har det?

Kjøpte av en kompis som hadde handla i sverige, men kan vel kjøpes over nett i norge å? Føler at swole og V12 gir litt mer trøkk i musklene, og litt mer pump, men om det bare er psykisk vet man jo ikke? Har vel ikke sett noen vitenskapelige studier på det..

Utlogget *HELLmik*

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 383
  • Honnør: 214
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 383

  • Medlem av "Lars Sværds Fanklubb"
SV: Åsmunds trening
« #548 : 28. april 2005, 18:15 »
Alt lå til rette for en kanon-økt, men desverre var ryggen altfor stiv etter tirsdagens mark Embarrassed Hadde ikke nubbesjans til å ligg i noe som helst spenn, fikk knapt beina i bakken. Kjørte på litt fordet, siden dette er periodens siste tunge trening. Brukte ca 5sek på den negative fasen av løftet, siden løftebanen ble helt uvant.

Benkpress:
160 3
170 1
180 2
182,5 1 (er tross alt ny pers..)

Militærpress:
70 3
80 3
90 6 (Ny reps pers med 2 reps)

Smalbenk:
140 1
150 1
160 1
170 1 (Ny 1RM med 7,5kg)

Greie resultater, men kjenner virkelig at 4 tunge økter på to uker er maksimalt av hva nervesystemet mitt tåler.. Litt middels humør, og litt øm i kroppen. Blir deilig med lett trening fra mandag av.

Viktig å ikke miste all kraft, siden jeg må kvalifisere meg til benk-nm på et stevne 7.mai.. Blir eneste sjansen til å kvalifisere seg, og forhåpentligvis "one shot, one kill! Grin

Er det ikke 15.mai?
Re:det var 7.
Finn fem feil.

2strong

  • Gjest
SV: Åsmunds trening
« #549 : 28. april 2005, 21:37 »
Ser bra ut dette. Lover godt før NM !  2thumbsup

Men dere må være forsiktige med hva som spises av kosttilskudd, er fort gjort å gå i samme fella som Grimset.  Undecided
Jeg har bruk Dallblad's creatin og Multipower creatin.
Er blitt testet på begge typene ( venter ennå på test resultatet fra Multipower creatinet ), men kan ihvertfall gå god for Dallblad.
De fleste kosttilskudd er nok fri for "forurensninger", men man vet aldri... Bare en "heads up" fra en som begynner å bli vant til å  på glass.  Smiley 

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Åsmunds trening
« #550 : 28. april 2005, 22:03 »
Ser bra ut dette. Lover godt før NM !  2thumbsup

Men dere må være forsiktige med hva som spises av kosttilskudd, er fort gjort å gå i samme fella som Grimset.  Undecided
Jeg har bruk Dallblad's creatin og Multipower creatin.
Er blitt testet på begge typene ( venter ennå på test resultatet fra Multipower creatinet ), men kan ihvertfall gå god for Dallblad.
De fleste kosttilskudd er nok fri for "forurensninger", men man vet aldri... Bare en "heads up" fra en som begynner å bli vant til å  på glass.  Smiley 

Takk for det 2thumbsup

Har en kompis som selv ble dømt etter å ha inntatt urent tilskudd Sad Skumle greier!! Var for et par år siden i Køln, ved dopinglaberatoriet der og pratet med profesoren som hadde analysert prøven til grimset. Han dro Grimset saken frem som en sak der det ikke var tvil om at stoffet kom fra forurenset tilskudd..

Selv kommer jeg til å bruke tilskskuddet frem til et par dager før konkuranse, da faren er størst i timene etter inntak. For andre som evt leser dette anbefaler jeg å lese olympiatoppen risikovurdering av kosttilskudd.. Nyttig lesing hvis man driver aktivt og planlegger å bruke kreatin o.l.

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Åsmunds trening
« #551 : 28. april 2005, 22:04 »
Dagens andre:

Toppa heile driten med en god tur i jegersberg Grin

Langkjøring: 1t 15min

2strong

  • Gjest
SV: Åsmunds trening
« #552 : 28. april 2005, 22:06 »


Takk for det 2thumbsup

Har en kompis som selv ble dømt etter å ha inntatt urent tilskudd Sad Skumle greier!! Var for et par år siden i Køln, ved dopinglaberatoriet der og pratet med profesoren som hadde analysert prøven til grimset. Han dro Grimset saken frem som en sak der det ikke var tvil om at stoffet kom fra forurenset tilskudd..

Selv kommer jeg til å bruke tilskskuddet frem til et par dager før konkuranse, da faren er størst i timene etter inntak. For andre som evt leser dette anbefaler jeg å lese olympiatoppen risikovurdering av kosttilskudd.. Nyttig lesing hvis man driver aktivt og planlegger å bruke kreatin o.l.

Fornuftig !  2thumbsup
Det er utrolig surt å bli tatt for en filleting som dette.  Smiley

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Åsmunds trening
« #553 : 29. april 2005, 03:51 »
Takk for det 2thumbsup

Har en kompis som selv ble dømt etter å ha inntatt urent tilskudd Sad Skumle greier!! Var for et par år siden i Køln, ved dopinglaberatoriet der og pratet med profesoren som hadde analysert prøven til grimset. Han dro Grimset saken frem som en sak der det ikke var tvil om at stoffet kom fra forurenset tilskudd..

Selv kommer jeg til å bruke tilskskuddet frem til et par dager før konkuranse, da faren er størst i timene etter inntak. For andre som evt leser dette anbefaler jeg å lese olympiatoppen risikovurdering av kosttilskudd.. Nyttig lesing hvis man driver aktivt og planlegger å bruke kreatin o.l.
Hvis et tilskudd er forurensa så vil det med sannsynlighet vere ute av kroppen innen et par dager? Men uansett så sliter du dersom kontrollørene kommer uventet og du har forurenset tilskudd.

Kan ikkje tenke meg noke verre enn det her. Bli uglesett og sverta i miljøet i lang tid på grunn av noke dritt som det der.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
SV: Åsmunds trening
« #554 : 29. april 2005, 07:35 »
Dagens andre:

Toppa heile driten med en god tur i jegersberg Grin

Langkjøring: 1t 15min

Haaa, tror du bare skryter paa deg joggeturer, for Jegersberg sto i full fyr naa du angivlig skal ha jogget der!!!  Grin
Se link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275529

Som dere skjoenner er hele denne dagboken bare oppspinn!!! Ang. benkpress saa jeg en gang at han tok 112,5 kg. Mer enn det er det ingen andre som har sett han har loeftet!!!  >Cheesy
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!