Skrevet av Emne: Ossiebuilding:150kg x 18 på side 452 :)  (Lest 682241 ganger)

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Ossies treningslogg
« #780 : 27. juni 2005, 23:55 »
Ah... ser morsomt ut! 340-dekk er neste målet mitt... Wink Flippa 300 uten problemer i helga.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Ossies treningslogg
« #781 : 27. juni 2005, 23:58 »
Ah... ser morsomt ut! 340-dekk er neste målet mitt... Wink Flippa 300 uten problemer i helga.

Steike!!  300 uten problemer?!! Er mektig imponert Grin 2thumbsup For min del så blir det nok en god stund til med teknikk- og eksploivitetstreining på de to lette dekka før jeg begynner å trene med dekket på firehundreogetellerannet Grin

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Ossies treningslogg
« #782 : 28. juni 2005, 00:01 »
Jævla kjipt da  Undecided 
God bedring ihvertfall  Smiley




Takker for det Grin Sender deg PM imorgen angående litt sommertrening Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #783 : 28. juni 2005, 00:02 »
Steike!! 300 uten problemer?!!


Uten problemer, på grass ... vrient å få tak, men det å få det opp og rundt var ikke vrient. Vi har ett 360-dekk stående bak her.... har veeeeldig lyst til å prøve meg på det... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #784 : 28. juni 2005, 00:03 »
Huff da! God bedring og godt at det endre bra tross alt Smiley

Jo tack! Nå ser det jo ut som din form er stigende, og da var det jo på tide at jeg fikk en smell..  woot

Har en idè om at det til enhver tid vil være en viss mengde skader her på forumet, og at de egentlig bare flytter litt på seg!

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #785 : 28. juni 2005, 00:05 »
Uten problemer, på grass ... vrient å få tak, men det å få det opp og rundt var ikke vrient. Vi har ett 360-dekk stående bak her.... har veeeeldig lyst til å prøve meg på det... Wink

Imponerende!! Har mannen i huset prøvd seg på 360 dekket? (regner vel egentlig med det Grin)  Tider? antall flipp?

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #786 : 28. juni 2005, 00:12 »
Imponerende!! Har mannen i huset prøvd seg på 360 dekket? (regner vel egentlig med det Grin) Tider? antall flipp?

Selvsagt har han prøvd seg. Nytter jo ikke å ha slikt liggende ubrukt vet du... Wink (er jo ikke alt som kan brukes som blomsterkasser slik som 90kgs stokken....) Han hadde totalt 4 flipp sist lørdag - mest av alt for å se om han fikk det til. Tid aner jeg ikke... det var liksom bare sånn for gøy.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #787 : 28. juni 2005, 00:16 »
Selvsagt har han prøvd seg. Nytter jo ikke å ha slikt liggende ubrukt vet du... Wink (er jo ikke alt som kan brukes som blomsterkasser slik som 90kgs stokken....) Han hadde totalt 4 flipp sist lørdag - mest av alt for å se om han fikk det til. Tid aner jeg ikke... det var liksom bare sånn for gøy.

Ser for meg at han har et overtak på meg når det kommer til dekka, steinene er vi nok relativt jevne, hmmm.. stokk bør jeg fikse, i farmers blir jeg knust....

*regner poeng og ser hvordan et sommerstevne bør arrangeres mest mulig ossie-fordelaktig* Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #788 : 28. juni 2005, 00:24 »
Hehe... skal i såfall bli artig å se på dere. Jeg vil også være med, forresten!!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #789 : 28. juni 2005, 13:46 »
Kommer til å trene lett i dagene som kommer, Styre unna øvelser som kan gjøre skade på nakken.. Sklle få en telefon fra sykehuset etter at noen eksperter hadde kikka på røntgenbildene, men har ikke hørt noe (er litt naiv, og tar det som et godt tegn Grin)

Formen er forøvrig mye bedre idag enn igår, mye bedre bevegelighet, og en helt frisk venstrearm (der røyk planen om alltid å kunne kjøre "the stranger" woot)

Skriver uansett opp programmet jeg er begynnt på:

To-splitt, Push - Pull/legs:

Dag 1: Bryst, skuldre og Triceps:

Benkpress: 5*5
Stokkpress: 5*5
Smalbenk med apollons axle: 5*5


Dag 2: Rygg, Biceps og bein:

Mark fra/på kloss (varierer hver 4. trening): 3*3
Chins: 5*5
Hantelcurl: 5*5
Frontbøy: 5*5
Farmerswalk: 3*80meter


Dag 3: Bryst, skuldre og Triceps:

Benkpress: 5*5
Apollons Axle: 5*3, vending på hver reps
Mediumbenk med apollons, beina opp: 5*5


Dag 4: Rygg, Biceps og bein:

Bøy: 5*5
Rake mark med apollons: 5*5
Pullups: 5*5
Stangcurl: 5*5

Blir stort sett trening man-tir-tor-fre, og kardio trening etter lyst og overskudd. Har i tillegg to strongman-økter pr uke med dekkvelt og steiner, disse kommer oftest på mandag og fredag.

Starter med lette vekter, og øker for hver trening med 2,5-10kg alt ettersom hvilken øvelse.  Målet med perioden er å legge et nytt grunnlag, få inn nye teknikker og ha overskudd til strongmann-treninga. Legger til noen øvelser på noen av øktene, hvis overskuddet er stort.

Programmet er egentlig ikke fort å øke så mye i max-styrke, men mer for å få litt mer treningsvolum etter en periode med høy intensitet.

Noen mål for perioden: (I tilegg til å være skadefri, som alltid er første pri)

Markløft: 220kg
Mark fra under knærne: 280kg
Benkpress: 170kg*5
Stokkpress: 105kg*5
Apollons axle: 100kg
Chins: 20stk
Pullups: 20stk
Dekkvelt: 12velt på 340kg, 4 velt på 440kg
Steiner: 140kg på 130cm

Sikter litt høyt på noen øvelser, og er som alltid evig optimist Grin

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #790 : 28. juni 2005, 13:50 »
Nei. Sjå der. 5x5 programmet! Smiley Det var uvante takter fra det holdet der. Nesten lavreptrening jo!
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #791 : 28. juni 2005, 13:52 »
Nei. Sjå der. 5x5 programmet! Smiley Det var uvante takter fra det holdet der. Nesten lavreptrening jo!

Ikke si det til noen , men kjører faktisk nesten alltid to runder a ca 8 uker med 5*5 hvert år blush

Men, dette er første gang jeg kjører det uten varierende tilleggsøvelser, tror jeg kommer til å ha et greit overskudd?!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #792 : 28. juni 2005, 13:54 »
Solide mål  2thumbsup
Får satse på at de ikke ringer deg fra sykehuset  Grin
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #793 : 28. juni 2005, 13:59 »
Solide mål  2thumbsup
Får satse på at de ikke ringer deg fra sykehuset  Grin

20 reps i chins har jeg vel hatt som mål en stund, men kan nesten ikke gi meg før de er i boks Grin Tar 15 nå, så satser endelig på at de skal ryke Grin

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Ossies treningslogg, strongmanbilder s52
« #794 : 28. juni 2005, 14:25 »
Når du når målene (helst før  Smiley) må du slenge deg med på et styrkeløft stevne  2thumbsup
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!