Skrevet av Emne: Supermann!  (Lest 1941 ganger)

Utlogget StigR

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 117
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 117

Supermann!
« : 30. juni 2013, 19:27 »
http://www.kjendis.no/2013/06/30/kjendis/henry_cavill/supermann/film/skuespillere/27962950/

6000kcal om dagen. Er det noen her som kan sette opp eksempel på sunt kosthold, som da blir ca 6000kcal om dagen? For meg virker det som det er ganske så mye.

Og noen som vet hvilke type militær trening han kan ha brukt? Ganske imponerende fysikk.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Supermann!
« #1 : 30. juni 2013, 19:53 »
Det går fint, hvis du tar et år fri og kun trener og har en kokk som mekker maten din, resten av tiden hviler du. Treningstegimene for skuespillere fungerer, fordi det er omtrent alt de trenger å gjøre før en rolle. Trene, spise, sove:-)
Mark wahlberg ble vesentlig større enn før til pain and gain.
Heftig bulk, men ikke akkurat lav fettprosent;-)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Supermann!
« #2 : 30. juni 2013, 19:56 »
Sett på spartacus treninga? Det er en del på youtube, legg merke til hvor mye mindre de ser ut i virkligheten enn sminket og lyssatt på "film"
The camera adds 20lbs, er det noe som heter ;-)

På film er det ofte bra å være veldig deffa, så sminka med mørkere toner i alle kriker og kroker, så litt bra lys og filtre i post prossessen.. Og vips ser man sykt rå ut:-)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Supermann!
« #3 : 02. juli 2013, 13:57 »
Sett på spartacus treninga? Det er en del på youtube, legg merke til hvor mye mindre de ser ut i virkligheten enn sminket og lyssatt på "film"
The camera adds 20lbs, er det noe som heter ;-)

På film er det ofte bra å være veldig deffa, så sminka med mørkere toner i alle kriker og kroker, så litt bra lys og filtre i post prossessen.. Og vips ser man sykt rå ut:-)

Kameraet legger til ca. 5 kilo selv uten sminking o.l. når resultatet sees i 2D format pga at personen da ser flatere/bredere ut enn i virkelighetens 3D.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Supermann!
« #4 : 02. juli 2013, 14:34 »
>Gainer 14 kilo ren muskelmasse på 1 år
>Steroider

pick two

Han gikk sikkert opp 14 kilo til sammen ja, men det er mulig journalisten ikke har så mye peiling på trening.
Har sett en del bilder av han under innspillinga (Utrolig hva man ser på 4chan), så jeg tror lett han kan være naturlig.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Supermann!
« #5 : 02. juli 2013, 14:53 »
Påstås at han var på 5% under innspillinga av den bar-overkropp scenen, noe som må være BS da han selv gjennom mye filtre ikke ser ut som lavere enn rundt 10%

Sjekk uansett filter forskjellen - scroll litt i denne linken så ser du hvordan han EGENTLIG så ut på settet. Bra form, bevares, men langt fra like rå som det ser ut på film; http://confitdent.com/superman-workout-henry-cavill-man-of-steel/

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Hantelpresseren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Supermann!
« #6 : 11. juli 2013, 23:13 »
http://www.bodybuilding.com/fun/kris-gethin-dtp-nutrition.html

Her er en av diettene til Kris Gethin. I følge den dietten spiser han 5250 kalorier daglig, men jeg mener å huske at det gikk på hvor mye du veier i forhold til hvor myr av det du skal spise. Dvs at en person som veier halvparten av det han gjør skal jo da egentlig spse halvparten i følge dietten og programmet hans.

PS: Dette programmet (jeg kjørte kun treningsprogrammet uten dietten) funker bra!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!