Skrevet av Emne: Jeans - hvem har god fit til menn med store ben?  (Lest 17283 ganger)

Utlogget Ovtavian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Jeg sliter med å finne gode slim-jeans ettersom jeg nesten alltid er for stor rundt låret, og leggene. Dersom jeg går opp i størlse sitter de ikke bra ellers.

Har fått anbefallt levis, men er usikker på hvilke modeller som kan være noe..
Ricco vero passet veldig bra, men finner ikke noen som forhandler de (ricco vero jeans)

Hadde et par lyse armani jeans fra 2011 som revna når jeg squatta med de for noen uker siden :p
gabba,guess,mario,scotch,g-star,moods,dressmann etc har ikke imponert nevneverdig.

Ideas?  Jeg er stor over lårene og leggene, smal over rumpa.
Er også en mulighet at jeg leter etter feil fitt, noen som med bredere erfaring en hubabuba dama bak kassa?

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Før eller senere må man bare gi slipp på jeans.. Om du trener for styrke eller størrelse Smiley

Med mindre du vil gå med GASP jeans.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget 12345---

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

Squat i jenas er ikke noe særlig da Tongue Ja, er som Pans sier. GASP og flere andre treningsklærmerker lager jeans som er spesialtilpasset det med litt ekstra store lår, rumpe osv. Er vel ikke direkte slimfit de da

Utlogget andreasb

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Beastmode!
Squat i jeans? Dafuq?? Ellers kan du jo kjøpe slim-fit bukser med litt stretch i stoffet. Jeg liker godt Scotch&Soda og J.Lindeberg..
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things.

Utlogget Ovtavian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Elsker at alle henger seg opp i squattinga :p Burde kanskje ha nevnt at jeg skal ha de til dagligdags bruk..

Gasp etc sine klær har for høy "sement-blander faktor" imo..

Utlogget DagEivind

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sjekk ut Acne, Nudie, Edwin, A.P.C o.l.

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Elsker at alle henger seg opp i squattinga :p Burde kanskje ha nevnt at jeg skal ha de til dagligdags bruk..

Gasp etc sine klær har for høy "sement-blander faktor" imo..

Honnør
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Jeg kjøper Loose fit alt mulig på ebay. Gasp vil jeg ikke bli sett dau i. Aldri. Gasp er tribals, den utrolig Harry strongmansangen, tors hammer, bleka tupper, nyresvikt, høyt blodtrykk, steroider, innkreving, skuffede foreldre, oppdrag som gikk galt,fengsel, død.

Better bodies er litt bedre, det er miljøarbeider, ord deling og mye sol

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Jeg kjøper Loose fit alt mulig på ebay. Gasp vil jeg ikke bli sett dau i. Aldri. Gasp er tribals, den utrolig Harry strongmansangen, tors hammer, bleka tupper, nyresvikt, høyt blodtrykk, steroider, innkreving, skuffede foreldre, oppdrag som gikk galt,fengsel, død.

Better bodies er litt bedre, det er miljøarbeider, ord deling og mye sol

QFT.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114


Better bodies er litt bedre, det er miljøarbeider, ord deling og mye sol

Nuuveeell.. Armyprints i alle regnbuens farger og tribals der også.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeans - hvem har god fit til menn med store ben?
« #10 : 30. juli 2013, 11:30 »
Jeg kjøper Loose fit alt mulig på ebay. Gasp vil jeg ikke bli sett dau i. Aldri. Gasp er tribals, den utrolig Harry strongmansangen, tors hammer, bleka tupper, nyresvikt, høyt blodtrykk, steroider, innkreving, skuffede foreldre, oppdrag som gikk galt,fengsel, død.

Better bodies er litt bedre, det er miljøarbeider, ord deling og mye sol

Gasp overdel i XL ser ut som kan passe meg bra men jeg kan liksågodt gå rundt med "anabolically yours" eller "hormonally enhanced" i krigstyper både foran og bak, det blir vel omtrent samme sak.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Jeans - hvem har god fit til menn med store ben?
« #11 : 30. juli 2013, 15:45 »
Jeg kjøper Loose fit alt mulig på ebay. Gasp vil jeg ikke bli sett dau i. Aldri. Gasp er tribals, den utrolig Harry strongmansangen, tors hammer, bleka tupper, nyresvikt, høyt blodtrykk, steroider, innkreving, skuffede foreldre, oppdrag som gikk galt,fengsel, død.

og med navn som førskolelærere vet korrelerer med katastrofe (alle har forbryternavn).

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Jeans - hvem har god fit til menn med store ben?
« #12 : 30. juli 2013, 15:46 »
haha den strongmansangen.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Jeans - hvem har god fit til menn med store ben?
« #13 : 30. juli 2013, 15:49 »
Gasp overdel i XL ser ut som kan passe meg bra men jeg kan liksågodt gå rundt med "anabolically yours" eller "hormonally enhanced" i krigstyper både foran og bak, det blir vel omtrent samme sak.

Jeg så to narkomane på Karl Johan i full Gasp-outfit! Den ene var (forståelig nok, siden han var narkoman) sykelig tynn, lut i holdningen og var grå i huden, men "kompisen" så ut som en litt større versjon av Leif Hagen og var lærbrun, stort krøllete svart hår og enorm gull-lenke. En bole-narkoman. Begge hadde Gasp bukse og jakke.

 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Jeans - hvem har god fit til menn med store ben?
« #14 : 30. juli 2013, 15:53 »
Jeg så to narkomane på Karl Johan i full Gasp-outfit! Den ene var (forståelig nok, siden han var narkoman) sykelig tynn, lut i holdningen og var grå i huden, men "kompisen" så ut som en litt større versjon av Leif Hagen og var lærbrun, stort krøllete svart hår og enorm gull-lenke. En bole-narkoman. Begge hadde Gasp bukse og jakke.

Så det var ikke bare resultatet av et brekk ? Dealeren skaffer alt, det tror jeg på.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!