Skrevet av Emne: Paleo Diett  (Lest 1416 ganger)

Utlogget :-)

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Paleo Diett
« : 02. juli 2013, 21:54 »
Noen som har noen erfaringer når det kommer til paleo dietten og "cutting"?
Hvordan en evt skal fordele det med vekttreningen og løping, hvor målet er å holde på styrken?

Utlogget Ovtavian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Paleo Diett
« #1 : 17. juli 2013, 12:36 »
Ja, det fungerer bra. Dersom du har høy treningsmengde bør du kjøre atletisk paleo, ettersom vanelig paleo (Cordigan\wolf etc) ikke tar høyde for den type livsførsel.

Jeg har hatt god erfaring med fullkroppstrening fire dager i uka, intervall på 2-3 dager.  En til 2 lengre joggeturer evt svømming istede.  Halvparten av tiden kjørte jeg IF, og 2 "hi carb" dager i uka.  hadde hard styrke hver 4 uke ish.  Gikk nesten ikke ned i styrke, og brant fra 10-7,5% ish.

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?