Skrevet av Emne: Nederste del av magen. Og magen generelt :P  (Lest 4064 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #15 : 05. juli 2013, 13:11 »
Du må ned i vekt/size så det må du belage deg på - men blir du tettere markert så ser man ofte større ut allikevel.

Tror ikke jeg skal gi for mye råd utover dette, da du er i rimelig rå form allerede ( synes jeg )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #16 : 05. juli 2013, 13:46 »
Jo takk for det. Og takk for tips isted :-).. Rå og rå form.... Hadde håpet på og komme meg ned i en 7-9 i fettprosent før jeg begynte på bulk igjen.. vil se hva som gjemmer seg under fettet hehehe.. Men ok viss noen andre som har mer peiling har noen tips og komme med så sleng dem gjerne inn her eller pm meg :-) Står som sagt fast nå ...

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #17 : 05. juli 2013, 14:12 »
Fjernet riskaker fra dietten satt havregynet ned i 70g for dag, hev på 20gmandler til frokost for mer fett og 1/2 avokado til ene kylling måltidet for mer fett. Da ser det vertfall slikt ut:

2 130    kcal
270,5    protein
167,5    karbohydrater
42,9    fett
19,4    fiber

Føler jeg er for lav på karbo nå da men men.. : )

Utlogget christerl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #18 : 06. juli 2013, 19:57 »
Hvorfor ikke kjøre lavkarbo i 4-5 uker?

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #19 : 07. juli 2013, 12:06 »
Lavkarbo? Er det så bra da?.. Mister man ikke myye muskelmasse da? Tongue.. Føler jeg allerede har kastet vekk en god del

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #20 : 07. juli 2013, 12:36 »
Lavkarbo? Er det så bra da?.. Mister man ikke myye muskelmasse da? Tongue.. Føler jeg allerede har kastet vekk en god del

Vil ikke foreslå LAVkarbo, men LAVERE. absolutt.
Er ofte karbohydratene som må forandre på for mange når det gjelder det siste fettet. (selv om det er folk som trenger andre metoder, så fungerer denne for mange)

Prøv å kjør 2 uker med MAX 70g karbohydrater om dagen, ca 40g trege 1-2timer før trening, og f.eks 1 stor banan etter trening(raskere karbs etter trening). Fordel disse MEN spis så mye grønnsaker du vil type brokkoli, spinat, etc. Spis oppmot 115-120g fett der maks 25-30g er mettet. Altså, mye fet fisk, avocado, nøtter etc. Hold protein-inntaket høyt.  Dette er en metode som har fungert veldig greit for mange når det gjelder det siste fettet. Men det krever disiplin og at man holder seg til planen. mye grønnsaker, kjøtt og fet fisk.

De siste 2 ukene trapper du opp karbohydratene med 30-40% altså ca 90/100g totalt på dagen. Fordel også disse rundt like før og like etter trening samt kanksje noen trege til kvelds. Fettet senkes med halvparten av d karbohydratene øker med altsså 15-20%.

Det er opp til deg hvordan underskudd du vil ha. Men med 5-700 i underksudd med dette oppsettet og høyt proteininnhold. Kan jeg nesten garantere resultater. Anbefales også sterkt å kjøre litt lett cardio før frokost. 25-35 min lett/moderat gange!
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget christerl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #21 : 07. juli 2013, 21:46 »
Selv har jeg ikke kjørt lavkarbo, men kan "sitere" en god kompis som har gått erneringsskole og testa lavkarbo på deff.
"Gikk på lavkarbo i 5 uker (maks 20g karbo om dagen) var nesten som å stå å se i speilet att fettet rant av og rutene på magen poppa ut. Han mistet heller ikke noe muskelmasse.
Energinivået var også på topp gjennom hele dietten og han klarte og yte MINST like bra på gymmen, om ikke bedre. Han spiste nesten bare egg bacon fisk kjøtt majones og div sauser.
Jeg kommer hvertfall til å prøve dette når jeg kommer dit att jeg skal deffe. Han gikk forøvrig ned 8kg de 4 første ukene. Endte opp på fettprosent på 5 når han var ferdig

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #22 : 08. juli 2013, 06:52 »
Takker for tips fra dere begge Smiley... Fikk målt fettprosenten min på lørdagen og oppdatert vekten min... Da var jeg kommet ned i 99.5kg og hadde vist en fettprosent på 6.9 noe jeg selv ikke hadde trodd... Bilde jeg bruker er som sagt over 1--1.5 mnd gammalt så jeg er en del mer markert enn på det.

Målet fremover nå er og få den enda litt lavere før jeg kjører på med bulk igjen... Så da vil jeg ligge meg en GOD del lavere på karbsene ja og heller skru opp fettet litt istedet ved hjelp stor hjelp av nøtter og avokado. Kanskje knuse på med litt laks istedenfor noe av tunfisken! : ).. Men igjen takk for svar det hjelper på Cheesy..

Utlogget christerl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #23 : 08. juli 2013, 20:11 »
Vet ikke om du har lest dette, men her er mye bra mat helt uten karbohydrater http://slanking.mattips.org/mat-uten-karbohydrater.htm

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #24 : 09. juli 2013, 06:53 »
Sett noe lignende før ja.. Men takker = )

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!