Skrevet av Emne: Gainer uten fruktose?  (Lest 1896 ganger)

Utlogget Trine2468

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Gainer uten fruktose?
« : 04. juli 2013, 21:23 »
Hei.

Lurte på om man får gainer uten fruktsukker? Huh Tar gainer for å gå opp i vekt, men etter 2 mnd blei jeg dårlig av å ta det, akkurat som om jeg hadde fått omgangsskyen, så trudde først jeg bare var blitt syk, men da jeg begynte med gainer igjen tok det en uke så var jeg dårlig igjen Undecided Noen som har opplevd noe lignende og vet om det er noe annet som funker for vektøkning?

Utlogget Ovtavian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Gainer uten fruktose?
« #1 : 05. juli 2013, 11:05 »
Hvorfor vil du ha den uten fruktose? Dersom du skal ha maks utbytte iht gains bør du ha det med også...

Jeg kan ikke bruke normale gainers etc, for jeg reagerer på kasein. Som restuttisjonsdrikk bruker jeg derfor maxim sin electrolytt blanding, (maltdoxtrin og fructose) sammen med en banan, og myse isolat + egg protein. Hender jeg tar en shot glukose\malt\fruct før restutisjonsdrikken, bare for å friske ting opp..     Evt også en splash omega-3.  

Evt kan du slenge oppi bjørnebær om du liker smaken. Når jeg tenker meg om har jeg nesten alltid med olje..

PS. Hvilken gainer bruker du? Majoriteten av tilskuddene som selges er svært lite imponerende IMO.

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Sv: Gainer uten fruktose?
« #2 : 05. juli 2013, 12:49 »
Det som funker for vektøkning, er mer kalorier enn du forbruker.

Er det så mange gainere med fruktose da?. De fleste har vel hovedsakelig maltodextrin som karbkilde. Bland et godt proteinpulver med havregryn eller havremel for å lage egen gainer.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Gainer uten fruktose?
« #3 : 05. juli 2013, 17:16 »
Hvorfor vil du ha den uten fruktose? Dersom du skal ha maks utbytte iht gains bør du ha det med også...

Fordi?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Trine2468

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Gainer uten fruktose?
« #4 : 05. juli 2013, 20:14 »
Ville prøvd uten fruktose for å sett om det var det jeg blei dårlig av, bruker gainer pro fra gymgrossisten nå, den som er for vektøkning for jenter. Men kan jo godt være noe annet jeg blir dårlig av også. Har ikke veldig mye peiling på dette, begynte kun for å gå opp i vekt, og det gjorde jeg også, men kan jo ikke forsette å være dårlig hele tide. Kan det kanskje være proteinene i dette som gjør at jeg blir dårlig?  Huh  For meg å spise grønnsaker og frukt blir litt vanskelig da jeg er allergisk  Undecided

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!