Skrevet av Emne: Forumets holdning til doping  (Lest 10871 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Forumets holdning til doping
« : 09. juli 2013, 08:31 »
Det har vært diskutert mye om TF sin holdning til doping, men en ting jeg synes er drøyt er at det på enkelte profiler på forumet står "Erfaren bruker". Slik jeg oppfatter det så kan ikke utdøveren (les profilen) gjør noe med dette, fordi det står i profilboksen, sammen med antall innlegg, honnører etc. Der kan man jo ikke redigere selv.

Er det forum-softwaren som gjetter på at folk er aktive brukere, eller kommer dette gjennom rykter eller fra ADN? Det høres jo ut som forhåndsdømming under en kam, uten muligheter til å rett opp inntrykket (bortsett fra å endre bildet i Photoshop, men det har ikke rare effekten).

Uansett så synes jeg at ryktemakerne bør stilles for retten, eller så bør utdøverne få tilgang til kildekoden for å se hva slags tullete AI som ligger bak påstandene.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Forumets holdning til doping
« #1 : 09. juli 2013, 08:41 »
Det er NSA som lekker informasjon om deg til TF`s medlemmer..
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Forumets holdning til doping
« #2 : 09. juli 2013, 09:00 »
Jan, du er jo "ekstremt avhengig" selv.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Forumets holdning til doping
« #3 : 09. juli 2013, 10:22 »
Jan, du er jo "ekstremt avhengig" selv.

Når han kommer til 15,000 innlegg så kommer det til å stå "Aloha from Jan Mayen"

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Forumets holdning til doping
« #4 : 09. juli 2013, 11:10 »
Jan, du er jo "ekstremt avhengig" selv.

Du derimot.
Du er deg selv lik.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Forumets holdning til doping
« #5 : 09. juli 2013, 11:22 »
Du derimot.
Du er deg selv lik.


Det er faktisk du og alle andre i verden også. Mer kunnskap du ønsker å dele, du som har så mye fra før?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Forumets holdning til doping
« #6 : 09. juli 2013, 11:26 »
Det er faktisk du og alle andre i verden også. Mer kunnskap du ønsker å dele, du som har så mye fra før?

Har et gammelt ordtak jeg vil dele.

- De gamle bukkene har de stiveste hornene
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Forumets holdning til doping
« #7 : 09. juli 2013, 12:47 »
... og den mest hengslete pikken.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Forumets holdning til doping
« #8 : 09. juli 2013, 13:18 »
Jan, du er jo "ekstremt avhengig" selv.

Ja, men det er noe helt annet enn "bruker".
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Forumets holdning til doping
« #9 : 09. juli 2013, 13:56 »
Ja, men det er noe helt annet enn "bruker".

Akkurat da jeg hadde lagd min egen tråd på antidopingforumet så ble jeg utnevnt til "Erfaren bruker" av scriptet. Jeg funderte så på hvor mange bolere som tok den "meldingen" og så pustet lettet ut.  :Smiley

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Forumets holdning til doping
« #10 : 23. august 2013, 21:46 »
Det har vært diskutert mye om TF sin holdning til doping, men en ting jeg synes er drøyt er at det på enkelte profiler på forumet står "Erfaren bruker". Slik jeg oppfatter det så kan ikke utdøveren (les profilen) gjør noe med dette, fordi det står i profilboksen, sammen med antall innlegg, honnører etc. Der kan man jo ikke redigere selv.

Er det forum-softwaren som gjetter på at folk er aktive brukere, eller kommer dette gjennom rykter eller fra ADN? Det høres jo ut som forhåndsdømming under en kam, uten muligheter til å rett opp inntrykket (bortsett fra å endre bildet i Photoshop, men det har ikke rare effekten).

Uansett så synes jeg at ryktemakerne bør stilles for retten, eller så bør utdøverne få tilgang til kildekoden for å se hva slags tullete AI som ligger bak påstandene.


"Erfaren bruker" pleier etterfølges av "Ferdig medisinert" Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!