Skrevet av Emne: I am fucked up (PWO)  (Lest 8349 ganger)

Utlogget Dan_zeh_mon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • Dont stop until you hit da spot!
I am fucked up (PWO)
« : 25. juli 2013, 18:37 »
Hei folkens! Var en tur på nordby å kjøpte flere PWO samt annet, måtte teste I am fucked up siden den har blitt anbefalt og den var på tilbud til en rimelig penge.

Tatt denne 2 treningsdager hvor jeg har blitt dårlig allerede da 3. dagen som er min hviledag.

Mandlene mine er vonde og hovne, halsen/svelget er vond og jeg satt med mild hodepine i ca 6 timer utover dagen. Bare tatt litt under 1 scoop pr dag.

Lurer på om noen andre har erfaringer med bivirkninger eller lignende ved dette tilskuddet.

Leste om noen som kjente mye kløe i kroppen, dette har jeg ikke opplevd noe av. Bare en utrolig varme i kroppen under trening.
Høyde : 184 cm
Vekt : 83 ish.

liggende leggpress : 4x14 320 kg

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: I am fucked up (PWO)
« #1 : 25. juli 2013, 18:46 »
Ikke for å være totalt kjip, men det høres ut for meg som du fikk det produktbeskrivelsen lovte.

Høres litt ut som når folk føler seg syke første gangen de bruker sigaretter eller hasj.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Dan_zeh_mon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • Dont stop until you hit da spot!
Sv: I am fucked up (PWO)
« #2 : 25. juli 2013, 18:52 »
hehe ja fikk jo tross alt det produktet heter, så kan si det levde opp til navnet sitt men på en negativ måte.

Trent i snart 7 år og tatt en del PWO opp gjennom så dette er absolutt ikke første PWO jeg prøver, men første gang jeg reagerer på måten som beskrives øverst. Syntes dette er merkelige symptomer så lurer på om noen andre har opplevd samme, siden det kan godt hende jeg bare har blitt syk uten at det er PWO som utgjør symptomene. Greit å holde det litt mer saklig neste post;)
Høyde : 184 cm
Vekt : 83 ish.

liggende leggpress : 4x14 320 kg

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: I am fucked up (PWO)
« #3 : 25. juli 2013, 19:02 »
Jeg så et program om brukere av et bestemt partydop (husker ikke hvilket). Dess mer ødelagt de så ut i trynet dess "bedre" hadde de det. Det var ikke permanent, det varte så lenge de var høye. Det kan tenkes det er litt sånn med en del andre ting også. Dvs. kroppen har ikke noe godt av det og det vet produsenten. Enkelte får så en effekt av det som de opplever som positiv, hos andre så blir den negative effekten sterkere.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: I am fucked up (PWO)
« #4 : 25. juli 2013, 19:42 »
Har testet denne selv og synes den fungerte knall. Du er sikker på,at du ikke tilfeldigvis har blitt syk da? Kan anbefale fucked up

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: I am fucked up (PWO)
« #5 : 25. juli 2013, 19:59 »
Har testet denne selv og synes den fungerte knall. Du er sikker på,at du ikke tilfeldigvis har blitt syk da? Kan anbefale fucked up

Folk reagerer da forskjellig på forskjellige virkestoffer og kombinasjoner av virkestoffer. Kan hende han tåler bedre andre PWO med i utgangspunktet mer tvilsomt innhold.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Dan_zeh_mon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 28

  • Dont stop until you hit da spot!
Sv: I am fucked up (PWO)
« #6 : 25. juli 2013, 20:02 »
Kan hende jeg har blitt syk men rart med timingen osv. men jeg får bare ta en pause ifra produktet til det går over, teste det igjen å se om jeg får samme symptomer. ser ikke ut som flere har fått samme utslag som meg så.
Høyde : 184 cm
Vekt : 83 ish.

liggende leggpress : 4x14 320 kg

Utlogget mrsbiotherm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: I am fucked up (PWO)
« #7 : 11. august 2013, 17:23 »
J

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!