Romaskin! Hva bør jeg kjøpe?

(1/2) > >>

musculus:
Skal kjøpe en mye etterlengtet romaskin - men vet ikke hvilken.

Har hørt mye (og bare) godt om concept'n, men prisen er høy.

Hadde jeg vært en roer - og satt roing som en prioritet hadde det vært en annen sak - men dette blir mer et nr.2 alternativ til kardio. Derfor så jeg etter noe billigere.

Fant denne!
http://www.sportsmaster.no/Kondisjon/Romaskin/Infiniti%20R80.aspx

Den er langt rimeligere og har alle dataegenskapene jeg 'trenger'.

Har ikke funnet noe (verken god eller dårlig) omtalelse om dette produktet, ettersom de fleste ser ut til å velge concept eller noe waterrow opplegg. Derfor lurte jeg på om det vil være helt på tryne å kjøpe noe som R80'n, eller om dette vil være et helt OK kjøp.

Om eventuelle alternativer i lik prisklasse finnes - go ahead! :)

Takker for svar!

musculus:
Ingen innspill?  :what:

GAMMERN:
Dra en tur på sportsmaster og prøv maskinene. De har et demorom og kan sikkert gi tips i forhold til ditt behov.

----:
Concept, uten tvil! Dyr, men best.

Se om du finner noen brukte på finn.no, de ligger ikke lenge der, men er du heldig, får du en til rundt 8-10 lapper.

musculus:
Sitat fra: GAMMERN på 11. august 2013, 17:02

Dra en tur på sportsmaster og prøv maskinene. De har et demorom og kan sikkert gi tips i forhold til ditt behov.

Skal gjøre det asap. Håpet bare på at noen kunne delt sine erfaringer med gitt maskin, men ser ut til at jeg eventuelt blir dens første eier.
Takk! :)

Sitat fra: ---- på 11. august 2013, 18:10

Concept, uten tvil! Dyr, men best.

Se om du finner noen brukte på finn.no, de ligger ikke lenge der, men er du heldig, får du en til rundt 8-10 lapper.

Les innlegget igjen ^^ Jeg er klar over at Concept 2 er best, lurer på hvorvidt det betyr at alt annet er skit :)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side