Skrevet av Emne: Nudlesuppas Treningslogg  (Lest 835 ganger)

Utlogget Nudlesuppa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Nudlesuppas Treningslogg
« : 11. august 2013, 16:37 »
Da er dagen kommet for at også Nudlesuppa lager seg en bruker og en treningslogg. Har sullet litt rundt forumene en stund, men aldri laget noe styr. Skrev nettopp ut den gode gamle loggboka, så føler tiden er inne for en loggføring her istedet.

Bilder kommer i løpet av dagen. Sitter på jobb nå.

Jeg er straks 19 år gammel, og skal til å starte studiene på UiB. Planlegger å komme meg inn på Treningssenteret 5-6 ganger i uka, og leser meg derfor opp på forskjellige 5-split program.
Slik målet mitt er nå så tror jeg prinsippene med PHAT-programmet skal passe best. Jeg har da planer om å legge min egen vri på programmet slik at det passer meg.

Har trent av og på siden jeg var 14, men mye mer seriøst de siste 1-2 årene.

Jeg ligger nå på 85 kg og er 188 cm høy.

Baseløftene mine ser slik ut nå:
Knebøy: 120kg x5
Benk:100 kg x5
Markløft: 160 kg x5

Forrige uke var slutten på et styrkeprogram jeg har kjørt en stund, og alle disse løftene ble gjort denne uka. 

Kom gjerne med innspill og tilbakemeldinger! Jeg er veldig åpen til kritikk og vil gjerne høre om det er noe dere mer erfarne kan sette fingeren på.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!