Skrevet av Emne: bulke diett  (Lest 1641 ganger)

Utlogget serendipity37

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

bulke diett
« : 19. august 2013, 16:43 »
har det siste året drevet med mye kardio og diett for å få ned fett%. føler nå den er der jeg vil ha den. ønsker derfor å bli litt krafigere. noen som har forslag til hva jeg bør spise eventuelt andre tips til bulking?

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Sv: bulke diett
« #1 : 19. august 2013, 18:31 »
ikke gå ut for hardt er mitt tips Wink anbefaler å holde oversikt over hvor mye kalorier du får i deg. første gang jeg ''bulka'' ble jeg bare feit alt for fort(+ at jeg dreit hele tida). ble litt bedre når jeg bytta ut en del karbs med fett FYI. Spise

Utlogget serendipity37

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: bulke diett
« #2 : 19. august 2013, 19:32 »
okay, noen som har forslag til måltid? 21år 87kg 193cm høy. bør vel da ligge på rundt 3700 kalorier om dagen med 50% karbs 30% protein og 20% fett hvis jeg har forstått riktig. noen som har et mat setup ca rundt dette?

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: bulke diett
« #3 : 19. august 2013, 19:47 »
Nja, selv har jeg alltid bulket på pizza, melk og alt annet jeg har sett. Det blir det fett av. Men etter at jeg avslutter slankingen i denne omgang, blir det med kaloritelling. Tror % av næringstoffer er veldig ca, finnes stor variasjon i hva de store gutta spiser.
Men jeg anbefaler jo å telle kaloriene sånn omtrentlig, så du ikke blir superfet med en gang og må slanke deg igjen før du har blitt skikkelig sterk.
Forslag til måltider er jo vanskelig å svare på, dvs jeg og mange andre har jo en del resepter etter hvert, men de gidder jeg neimen ikke å skrive opp.... Men altså, bruk diett.no eller iform.no (måltidskomponist eller noe). Det er basically point and click, så regnes maten din ut for deg. Iform er mye raskere, diett.no har større utvalg.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Sv: bulke diett
« #4 : 26. august 2013, 07:18 »
Dersom 3700 kcal er mye høyere enn det du ligger på nå, vil jeg fraråde deg å legge deg rett på det. Risikerer at magen vil protestere på så mye mat, og du vil bare føle deg stappet og uvel. Ta utgangspunkt i det du spiser nå, men øk mengdene litt. 3700 er ganske høyt om du ikke er veldig aktiv. Min erfaring er at slike kalkulatorer estimerer alt for høyt og man legger på seg for mye fett. Øk kaloriene med 500 ukentlig fra der du er i dag og sjekk vektendringen din. I starten kan det være du legger på deg litt ekstra pga økt væskemengde i kroppen og økt mengde tarminnhold. Ville ikke satset på en større økning enn to kg i måneden.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!