Skrevet av Emne: PHAT. kan jeg begynne?  (Lest 1858 ganger)

Utlogget Makaveliii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

PHAT. kan jeg begynne?
« : 22. august 2013, 00:04 »
hei! Er 16 år og ferdig med min første uke på treningsprogrammet PHAT. http://www.iform.no/pub/art.php?id=2645#.UhU0xZLIZEY Er fornøyd så langt, men har begynt å lure på om det blir for tungt for meg etter litt lesing på div. forum. Virker som det er mange som er redd for overtrening fordi man trener hver muskelgruppe 2 ganger i uka. Layne sier at man burde ha trent vekter en stund og ha en bra "grunnstyrke" for å starte. Har man dette skal det gå bra fordi kroppen venner seg til den treningsmengden etter 4-6 uker.

Jeg føler meg ikke utmattet etter den første uka (blir vell det etterhvert Tongue ) og er nøye med å spise nok med proteiner. ligger på 2-2,5g protein pr kg kroppsvekt hver dag. Spiser også mye carbs. Har trent i et og et halvt år, men dette blir min første 5-split. har hatt 4-splitt før.

Hva tenker dere? er programmet skreddersydd for bodybuildere med rekke års erfaring eller kan "vanlige folk" som har trent en stund begynne? vet det er vanskelig å svare på dette, men er sikker på at mange andre lurer på det samme. Del gjerne erfaringer rundt programmet de som har trent dette! ifølge Layne selv og mange andre så skal jo denne treningen gi skyhøye resultater!!  Grin

Tusen takk for svar, det setter jeg pris på!  Smiley

Høyde: 183
Vekt: 85kg

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: PHAT. kan jeg begynne?
« #1 : 23. august 2013, 15:24 »
Det er umulig for meg å svare ja eller eller nei men; når du ikke har trent styrke påen stund (eller aldri) så opplever jeg at jeg bruker lengere tid på å restituere meg enn nå¨r jeg har trent en stund. Dvs at PHAT kanskje ikke er optimalt for raskest mulig fremgang, men framngang får du uansett. Det viktigste med et program er at du trives med det, at det er balansert og du vet hva du vil.

ang proteininntak, så holder det med 1,5- 2 g med mindre du tar bol. Det er carbs som bestemmer om du gainer eller ikke:)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: PHAT. kan jeg begynne?
« #2 : 23. august 2013, 16:15 »
Kjør på! Som Layne sier selv: Bruk 6-8 uker på en ny metode, i verste fall vet du at det ikke er noe for deg.
Selv eksperimenterer han med vidt forskjellige metoder.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: PHAT. kan jeg begynne?
« #3 : 10. september 2013, 00:51 »
ang proteininntak, så holder det med 1,5- 2 g med mindre du tar bol. Det er carbs som bestemmer om du gainer eller ikke:)

ish
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Makaveliii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: PHAT. kan jeg begynne?
« #4 : 25. september 2013, 15:25 »
takk for svar! har kjørt programmet i 4 nå og øker vekter hver uke Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!