Skrevet av Emne: hvordan få større pupper uten silikon  (Lest 27432 ganger)

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #75 : 29. august 2013, 18:48 »
Jeg har rapportert innlegget ditt til admin, så kan han utdele evt. konsekvenser. Makan til oppførsel. Jeg ber deg hyggelig ut på middag, så får jeg noe sånt i fleisen?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #76 : 29. august 2013, 18:49 »
ellrs takk, lager mat fint selv jeg. 'det r jo min jobb eller hva? Wink

Tviler jeg på.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget itsalifestylenotahobby

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 166

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #77 : 29. august 2013, 18:50 »
så latterlig etter allllllllllllllllt du har skrevet til meg når det enste jeg ville ha var noen særeise svar, du har vært så nedvergenede mot meg men bare på en "skjult måte" feig pussy er du.!
gå å let etter ballene dine du ... hvis de i det hele tatt eksistere..

Utlogget itsalifestylenotahobby

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 166

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #78 : 29. august 2013, 18:51 »
TROR DU JEG BLIR MED EN SOM DEG PÅ EN FAKKINGS MIDDAG DU HAR VÆRT FREKK BEDT MEG LEGGE UT BILDER AV PUPPENE MIN SAGT MASSE PISS TIL MEG SÅ ER DET DU SOM ANDMELDER MEG ?? JEG HAR BEDT DEG SLUTTE SNAKKE TIL MEG MAAANGE GANGER. DET VAR JEG SOM SKULLE ANMELDT DEG MEN DET EKKE MIN STIL

Utlogget itsalifestylenotahobby

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 166

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #79 : 29. august 2013, 18:53 »
og du sfv STFU... hvorfor faen backer du han idioten?

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #80 : 29. august 2013, 18:53 »
og du sfv STFU... hvorfor faen backer du han idioten?

Trenger jeg det ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget itsalifestylenotahobby

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 166
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 166

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #81 : 29. august 2013, 18:54 »
du gjør det

Utlogget Endo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #82 : 29. august 2013, 19:21 »
Herregud, er resten av forumet like patetisk som dette? Her spør ei jente om hva hun skal gjøre for å få større pupper, og eneste er folk som vil ha bilder av hennes nåværende pupper, folk som skryter på seg at de har utstyret i orden og kan bruke det?

Trodde dette var et treningsforum jeg. Please si at resten av forumbefolkningen ikke er like sexgale og patetiske som dette men at de faktisk svarer på det som blir spurt om i forumet og prøver hjelpe personene som spør?

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #83 : 29. august 2013, 19:31 »
så latterlig etter allllllllllllllllt du har skrevet til meg når det enste jeg ville ha var noen særeise svar, du har vært så nedvergenede mot meg men bare på en "skjult måte" feig pussy er du.!
gå å let etter ballene dine du ... hvis de i det hele tatt eksistere..
Herregud, er resten av forumet like patetisk som dette? Her spør ei jente om hva hun skal gjøre for å få større pupper, og eneste er folk som vil ha bilder av hennes nåværende pupper, folk som skryter på seg at de har utstyret i orden og kan bruke det?

Trodde dette var et treningsforum jeg. Please si at resten av forumbefolkningen ikke er like sexgale og patetiske som dette men at de faktisk svarer på det som blir spurt om i forumet og prøver hjelpe personene som spør?
er det ingen som tar en spøk ?

Utlogget Endo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #84 : 29. august 2013, 19:36 »
Så det er en spøk å spørre ei jente man antageligvis ikke kjenner om å få se puppene hennes? Så det er en spøk å skrive masse annet tull enn det som det blir spurt etter i innlegget? Jeg skjønner at denne siden ikke er for meg. Trodde treningsforum.no var om trening. ikke spøker.. jaja...

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #85 : 29. august 2013, 19:57 »
Så det er en spøk å spørre ei jente man antageligvis ikke kjenner om å få se puppene hennes? Så det er en spøk å skrive masse annet tull enn det som det blir spurt etter i innlegget? Jeg skjønner at denne siden ikke er for meg. Trodde treningsforum.no var om trening. ikke spøker.. jaja...

Skal jeg fortelle deg at hvis man tenker i andre baner enn det du gjør, så forstår du kanskje mer enn du gjør nå. Liksom en jente spør om hvordan man får større pupper, hvis hun virkelig vil ha det. Så skal jeg fortelle deg nå, det er bare å dra på Ofelia Klinikken i Oslo. De er jævlig flinke, de ligger på Majorstua sånn ca. Og når man tenker godt som at faktisk en jente som er ute etter større pupper, hun må jo ha faktisk kan være litt borte i natta. For det er bare å dra på Ofelia klinikken, ikke spørre her på Treningsforum hvordan man får større pupper. Liksom ja hun kan trene en måte, men som sagt leser hun innleggene som har blitt sagt så kanskje hun kan se at hun har fått svaret hun ville ha. Spøk eller ikke, man går ikke inn med HAT uansett hva som blir sagt man går inn med kjærlighet. Når noen får raseri av noe, så skal man ikke svare tilbake med samme mynt. Man kan si jeg er glad i deg, men når ikke noen greier å forstå at frekkheten må ta slutt så blir det sånn. OK ja alle er store gutter og jenter, men også så må man kunne se litt mer enn bare det som er rett foran seg. Lovita du rammer oss, det er ikke mulig å få store pupper uten å gjøre noe mer enn til daglig dags... Kanskje det er bare å bli feitere, da blir jo puppene større eller ja operere... Så velg selv, begge koster peng! Og tid kanskje...

Vær glad og se på den lysere siden av saken...

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #86 : 29. august 2013, 20:33 »
Skal jeg fortelle deg at hvis man tenker i andre baner enn det du gjør, så forstår du kanskje mer enn du gjør nå. Liksom en jente spør om hvordan man får større pupper, hvis hun virkelig vil ha det. Så skal jeg fortelle deg nå, det er bare å dra på Ofelia Klinikken i Oslo. De er jævlig flinke, de ligger på Majorstua sånn ca. Og når man tenker godt som at faktisk en jente som er ute etter større pupper, hun må jo ha faktisk kan være litt borte i natta. For det er bare å dra på Ofelia klinikken, ikke spørre her på Treningsforum hvordan man får større pupper. Liksom ja hun kan trene en måte, men som sagt leser hun innleggene som har blitt sagt så kanskje hun kan se at hun har fått svaret hun ville ha. Spøk eller ikke, man går ikke inn med HAT uansett hva som blir sagt man går inn med kjærlighet. Når noen får raseri av noe, så skal man ikke svare tilbake med samme mynt. Man kan si jeg er glad i deg, men når ikke noen greier å forstå at frekkheten må ta slutt så blir det sånn. OK ja alle er store gutter og jenter, men også så må man kunne se litt mer enn bare det som er rett foran seg. Lovita du rammer oss, det er ikke mulig å få store pupper uten å gjøre noe mer enn til daglig dags... Kanskje det er bare å bli feitere, da blir jo puppene større eller ja operere... Så velg selv, begge koster peng! Og tid kanskje...

Vær glad og se på den lysere siden av saken...
this...
Så det er en spøk å spørre ei jente man antageligvis ikke kjenner om å få se puppene hennes? Så det er en spøk å skrive masse annet tull enn det som det blir spurt etter i innlegget? Jeg skjønner at denne siden ikke er for meg. Trodde treningsforum.no var om trening. ikke spøker.. jaja...
hvor store pupper man vil ha, har vel ikke så veldig mye med trening det heller kanskje!- (bortsett fra det at 'jentene' kan bli slankere og med det få litt mindre pupper) tror faktisk at ingen nettsider er for deg. du finner humor over alt Wink skjønner ikke hvorfor alle skal være så sure om dagen. hehe

Utlogget andreasb

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 158
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 158

  • Beastmode!
Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #87 : 29. august 2013, 21:02 »
Hahaha, jeg håper denne tråden aldri tar slutt!!
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things.

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #88 : 29. august 2013, 21:05 »
Hahaha, jeg håper denne tråden aldri tar slutt!!
sjæl
er det tilfeldig hvor mange innlegg du har forresten? hehe

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: hvordan få større pupper uten silikon
« #89 : 30. august 2013, 08:50 »
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!