Skrevet av Emne: Kardio eller styrke?  (Lest 27120 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #75 : 06. september 2013, 00:33 »
Du sa tidligere at du bruker det sterkeste steroidet som finnes og at du ikke får store psykiske problemer av det, noe de fleste som bruker det steroidet får, ifølge deg. De dosene med testosteron du snakket om i Fasiten er vel ikke akkurat småtterier og det kommer jo i tillegg til det nevnte steroidet. Men langtidsvirkningene kan godt komme uavhengig av hvordan du reagerer på steroidbruken på kort sikt.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #76 : 06. september 2013, 00:42 »
Du sa tidligere at du bruker det sterkeste steroidet som finnes og at du ikke får store psykiske problemer av det, noe de fleste som bruker det steroidet får, ifølge deg. De dosene med testosteron du snakket om i Fasiten er vel ikke akkurat småtterier og det kommer jo i tillegg til det nevnte steroidet. Men langtidsvirkningene kan godt komme uavhengig av hvordan du reagerer på steroidbruken på kort sikt.

Det er veldig vanlig å få seg en psykisk smell av tren ja, men det er også mange som ikke merker bivirkningene av preparatet. Angående doser av testosteron jeg snakket om så var det SMÅTTERIER jo. Nå begynner du å bevege deg på litt tynn is.. 750mg test ew er litt over vanlig førstegangsdose. Vanlig førstegangsdose ligger mellom 400-600. Når man begynner å bevege seg opp i 2-3 gram testo i uken da snakker vi store doser.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #77 : 06. september 2013, 00:47 »
Det er veldig vanlig å få seg en psykisk smell av tren ja, men det er også mange som ikke merker bivirkningene av preparatet. Angående doser av testosteron jeg snakket om så var det SMÅTTERIER jo. Nå begynner du å bevege deg på litt tynn is.. 750mg test ew er litt over vanlig førstegangsdose. Vanlig førstegangsdose ligger mellom 400-600. Når man begynner å bevege seg opp i 2-3 gram testo i uken da snakker vi store doser.

Ifølge steroider.net så er vanlig dose 250-750 mg per uke. Så spørs det hvor mye "tren" du bruker i tillegg. Og av andre ting. Jeg tror ikke jeg beveger meg på tynn is når jeg sier at du bruker mye muskelbyggende medikamenter. Kanskje ikke i forhold til skrekkeksempler. Det spørs hva man sammenligner med.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #78 : 06. september 2013, 00:52 »
Ifølge steroider.net så er vanlig dose 250-750 mg per uke. Så spørs det hvor mye "tren" du bruker i tillegg. Og av andre ting. Jeg tror ikke jeg beveger meg på tynn is når jeg sier at du bruker mye muskelbyggende medikamenter. Kanskje ikke i forhold til skrekkeksempler. Det spørs hva man sammenligner med.

Seriøst? Du beveger deg på tynn is uten tvil. Forfatteren bak artiklene er ikke noen guru innen steroider akkurat. Han kan mye basic, men om man mener at 250-750mg test er maks burde man tilegne seg litt mer kunnskap om temaet. Som førstegangskur er jeg enig, men etter 2,3,4,5,6 kurer bak seg MÅ man øke dosene for å ha nytte av steroidene. Jeg er ikke på tren for øyeblikket da jeg bulker. Tren kommer inn i deffeperioden. Jeg kjenner karer på 70kg som bruker mer og større doser enn meg Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Kardio eller styrke?
« #79 : 06. september 2013, 15:04 »
Er jo bare å lese på TF hva roids kan gjøre med deg. Og før du sier noe annet; alt bruk er misbruk.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #80 : 06. september 2013, 16:22 »
Er jo bare å lese på TF hva roids kan gjøre med deg. Og før du sier noe annet; alt bruk er misbruk.

Klovn. 99% av menn over 40 i USA bruker steroider. Er dette misbruk også? Noe sier meg at du stemmer AP.

Utlogget Wanna be fast

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 715
  • Honnør: 265
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 715

Sv: Kardio eller styrke?
« #81 : 06. september 2013, 17:35 »
Klovn. 99% av menn over 40 i USA bruker steroider. Er dette misbruk også? Noe sier meg at du stemmer AP.

Apekatt, tydelig at fornektelsen er stor. 99% av menn over 40 i USA bruker ikke steroider. Må gjerne finne kilder som beviser dette. Er nok en del som bruker det i senere alder, men da snakker vi jo om å opprettholde naturlige nivåer, ikke mangedoble det slik som misbrukere gjør. Om det heller er sundt sundt vet jeg ikke, er vel litt tidlig å si før det forskes mer på.

At man ikke oppnår dine resultater uten å spise og trene bra selv på steroiider har jeg forsåvidt ikke sagt noe mot, men at dine resultater hadde vært betydlig dårligere uten er det vel ingen oppegående mennesker som tror.

Skjønner heller ikke hvorfor du blander styrkeløftere og strongmenn? styrkeløftere i toppen testes rimelig hyppig og har nok en relativt lav andel av juksere her i landet når en ser hvor få som blir tatt. Strongmen i toppen tviler jeg på at det er mange rene av, er jo flere av de som kunne steppet rett inn og slått alle rekorder men som aldri gjør det pga at de vet at da må de testes.
Beste Raw gymløft
Knebøy 180kg Benk m/u stopp 135kg/142,5kg  Markløft 220kg

Mål 2017

3000m under 11min

5000m under 20min

10000m under 43min

Halvmaraton under 1 time og 45min

Stoltzen under 14min


Treningslogg

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #82 : 06. september 2013, 17:52 »
99% er kanskje satt litt på spissen men de fleste menn i USA som har komt litt opp i åra får forskrevet testosteron fra legen. I teorien skal TRT være å opprettholde naturlige nivå, men en helt vanlig TRT dose er jo 250mg, det samme som i følge SFV lenger oppe skriver han mener burde være i rangen av det man maksimalt kan bruke.

"At man ikke oppnår dine resultater uten å spise og trene bra selv på steroiider har jeg forsåvidt ikke sagt noe mot, men at dine resultater hadde vært betydlig dårligere uten er det vel ingen oppegående mennesker som tror."

Ingenting i denne setningen gir noen mening.

Hvorfor skal jeg ikke blande styrkeløftere og strongmen? De har en vesentlig ting felles: De doper seg. De bruker store mengder anabole steroider. Vet selv hvor lett det er å komme seg unna en slik dopingtest. Det finnes preparat som ikke kan spores i kroppen lengre enn 4-6 timer. Det sier seg da selv hvor lett det er å dope seg uten å skulle bli tatt for noe som helst.

Strongmen bruker selvsagt mer og i mye større doser, da det ikke foregår testing der, som gjør at de ikke trenger å tilpasse bruken sin til evt. dopingtester som kan forekomme. De bruker steroider i større doser, samt vekst og insulin i store mengder.

At du tror at bare en lav andel av styrkeløftere her i landet er juksere sier vel sitt om hvor naiv du egentlig er. For å repetere meg selv: ALLE som har oppnådd noe ekstraordinært i styrkesport bruker steroider. Det er bare snakk om bruk av de rette preparatene, samt rett timing.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #83 : 06. september 2013, 18:48 »
Det tok ti sekunder å finne denne siden :

http://www.livescience.com/37101-testosterone-therapy-prescription-increase.html

"The percentage of middle-aged men in the United States taking testosterone to treat symptoms of low testosterone, or "low T," has increased substantially in recent years, a new study suggests.
Over the last decade, prescriptions for testosterone therapy among men ages 40 and older increased more than threefold, from 0.81 percent in 2001, to nearly 3 percent in 2011, the study found."
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #84 : 06. september 2013, 18:50 »
I teorien skal TRT være å opprettholde naturlige nivå, men en helt vanlig TRT dose er jo 250mg, det samme som i følge SFV lenger oppe skriver han mener burde være i rangen av det man maksimalt kan bruke.

Hva man maksimalt kan bruke har jeg ingen formening om. Ifølge steroider.net så bruker enkelte 7 gram per uke, det går sikkert an å bruke mer uten at man faller død om med det aller første ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #85 : 06. september 2013, 18:55 »
Hva man maksimalt kan bruke har jeg ingen formening om. Ifølge steroider.net så bruker enkelte 7 gram per uke, det går sikkert an å bruke mer uten at man faller død om med det aller første ?



Hva man maksimalt kan bruke som er forsvarlig. Og det er MYE mer enn 750mg per uke for en med litt erfaring.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #86 : 06. september 2013, 23:27 »
Hva man maksimalt kan bruke som er forsvarlig. Og det er MYE mer enn 750mg per uke for en med litt erfaring.

Spør han her :

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=2757
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #87 : 06. september 2013, 23:29 »

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #88 : 06. september 2013, 23:41 »
Det finnes nok av kokainmisbrukere som føler at de har kontroll på misbruket sitt og som klarer å kombinere det med jobb og grei helse. De som går på en smell og blir tunge misbrukere, ute av stand til å beholde en jobb, ute av stand til å betale for alt dopet, havner over på heroin, ødelegger helsa osv. blir gjerne ekskludert fra "det gode selskap" (partykongene), stemplet som tapere og glemt så fort som mulig. Så lenge du henger med på kjøret så er det derimot greit. "Det er klart du fikser det, du er jo ikke en taper".

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #89 : 06. september 2013, 23:46 »
Det finnes nok av kokainmisbrukere som føler at de har kontroll på misbruket sitt og som klarer å kombinere det med jobb og grei helse. De som går på en smell og blir tunge misbrukere, ute av stand til å beholde en jobb, ute av stand til å betale for alt dopet, havner over på heroin, ødelegger helsa osv. blir gjerne ekskludert fra "det gode selskap" (partykongene), stemplet som tapere og glemt så fort som mulig. Så lenge du henger med på kjøret så er det derimot greit. "Det er klart du fikser det, du er jo ikke en taper".



?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!