Skrevet av Emne: Kardio eller styrke?  (Lest 26998 ganger)

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #120 : 08. september 2013, 17:42 »
Javel men egentlig er du sikker på at du vet riktig fra galt da? Kan si at de som ikke blir aggressiv på kur, de har noe annet å kjempe mot... Det er ikke bare aggressivitet som er noe man kjemper imot på kur.

Har lest gjennom dette innlegget 4 ganger nå, og forstår enda ikke hva det er du vil frem til.

Så en video med en fyr som brukte to steroider samtidig. Det skulle han ikke gjøre flere ganger, for det ble for mye å holde styr på. Å proppe seg full med testosteron er en ting men anabole steroider er avarter av testosteron (mannlig kjønnshormon) og har selvfølgelig lignende virkning men ikke helt det samme.



Håper dette er trolling. De aller fleste stacker 2-3++ preparat sammen, det er veldig uvanlig å bruke bare testosteron alene.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #121 : 08. september 2013, 17:46 »
De aller fleste stacker 2-3++ preparat sammen, det er veldig uvanlig å bruke bare testosteron alene.
2 forskjellige steroider, sa jeg.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #122 : 08. september 2013, 17:49 »
2 forskjellige steroider, sa jeg.

Ja? Nøyaktig det samme som jeg sa. Det er helt vanlig, selv blant nybegynnere.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #123 : 08. september 2013, 17:50 »
Ja? Nøyaktig det samme som jeg sa. Det er helt vanlig, selv blant nybegynnere.

I hans tilfelle var det snakk om to relativt sterke steroider og han synes selv at det ble for mye å holde styr på. Han var ikke nybegynner.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #124 : 08. september 2013, 17:53 »
I hans tilfelle var det snakk om to relativt sterke steroider og han synes selv at det ble for mye å holde styr på.

Hehe.. og du skriver dette her fordi at...? Jeg kan sikkert finne en video av en fyr som ble mett etter bare to pizzastykker, men det betyr jo ikke at det er slik for en vanlig pizzaspiser.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Kardio eller styrke?
« #125 : 08. september 2013, 17:53 »
Nei.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Kardio eller styrke?
« #126 : 08. september 2013, 17:54 »
Har lest gjennom dette innlegget 4 ganger nå, og forstår enda ikke hva det er du vil frem til.

Håper dette er trolling. De aller fleste stacker 2-3++ preparat sammen, det er veldig uvanlig å bruke bare testosteron alene.

Du har lest igjennom innlegget 4 ganger nå sier du, det bare bekrefter det jeg prøver å si. Here comes the... Don´t you worry now! You think your bad and you think you are doing right. You are saying: "Im in the zone!"

Og det er det jeg mener, du er overhetet av saker. Du tenker ikke klart, du har slått deg og klarer ikke å reise deg opp. Så noen må ta deg fatt og fortelle deg at med BOL så blir man ikke den skarpeste kniven på kjøkkenet eller i skuffen for å si det sånn. Så åssen kan du komme å si hva som er riktig og galt når man trøkker... Tongue

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #127 : 08. september 2013, 17:55 »
Du har lest igjennom innlegget 4 ganger nå sier du, det bare bekrefter det jeg prøver å si. Here comes the... Don´t you worry now! You think your bad and you think you are doing right. You are saying: "Im in the zone!"

Og det er det jeg mener, du er overhetet av saker. Du tenker ikke klart, du har slått deg og klarer ikke å reise deg opp. Så noen må ta deg fatt og fortelle deg at med BOL så blir man ikke den skarpeste kniven på kjøkkenet eller i skuffen for å si det sånn. Så åssen kan du komme å si hva som er riktig og galt når man trøkker... Tongue

Den eneste grunnen til at jeg har problemer med å forstå hva du vil frem til er jo at du er komplett retard og klarer ikke å ordlegge deg skikkelig. Har ingenting med meg eller mitt dopingbruk å gjøre Smiley

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Kardio eller styrke?
« #128 : 08. september 2013, 18:01 »
Den eneste grunnen til at jeg har problemer med å forstå hva du vil frem til er jo at du er komplett retard og klarer ikke å ordlegge deg skikkelig. Har ingenting med meg eller mitt dopingbruk å gjøre Smiley

Så du liker å bli matet med t-skje eller? Wink

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #129 : 08. september 2013, 18:02 »
Så du liker å bli matet med t-skje eller? Wink

Nei. Jeg liker å diskutere med folk som klarer å ordlegge seg bedre enn en 12-åring Smiley

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Kardio eller styrke?
« #130 : 08. september 2013, 18:08 »
Nei. Jeg liker å diskutere med folk som klarer å ordlegge seg bedre enn en 12-åring Smiley

Åååhh så jeg må dulle med deg..? Jeg snakker norsk! Kan du ikke lese det jeg skriver? Nei vet du hva, ta å gå noen norsk timer etter du har sluttet med det STR som du driver med. Etter sluttet så kanskje kan du norsk likevel liksom... Wink

Utlogget ThePredator

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 380
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 380

Sv: Kardio eller styrke?
« #131 : 08. september 2013, 18:13 »
Åååhh så jeg må dulle med deg..? Jeg snakker norsk! Kan du ikke lese det jeg skriver? Nei vet du hva, ta å gå noen norsk timer etter du har sluttet med det STR som du driver med. Etter sluttet så kanskje kan du norsk likevel liksom... Wink

Forsto ikke noe av dette her heller. Jeg fikk med meg "Jeg snakker norsk! kan du ikke lese det jeg skriver?" Så begynte det å gå i surr for deg igjen. Ta deg god tid når du skriver, om ikke er det ingen som kommer til å ta deg seriøst.

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Kardio eller styrke?
« #132 : 08. september 2013, 18:20 »
Første bokstav: L

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Kardio eller styrke?
« #133 : 08. september 2013, 18:21 »
E

Utlogget Gærneheia

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

Sv: Kardio eller styrke?
« #134 : 08. september 2013, 18:22 »
A

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!