Skrevet av Emne: Grønn te og forbrenning, men lipton ikke godt nok?  (Lest 13431 ganger)

Utlogget newguy_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Grønn te og forbrenning, men lipton ikke godt nok?
« : 03. februar 2012, 21:31 »
Det er bevist at Grønn te gir mange helsefordeler, og at det også øker forbrenningen. Og her sitter og drikker grønn te fra Lipton, og så etter et par google sjekk så ser jeg dette:

http://www.iform.no/forum/index.php?topic=7081.0

"Nei ikke kjøp den. Den er svakt dosert, og har veldig dårlig innehold av EGCG, som faktisk er det som øker forbrenninga.
Norkost har noen bra grønn te tabletter. Skal du kjøpe te bør du gå på helsekosten, men du må fort oppi 25 kopper sterk te for at det skal få en bra virkning. mye enklere med GT tabs"

Det jeg ikke skjønner er at 25 kopper, virkelig? Ifølge de sidene jeg har lest, bla. her så skal det holde med 5 kopper. Men hvor svak er egentlig lipton, har den ingen effekt i det hele tatt? Og grønne tetabletter er vel unødvendig, det burde vel holde med, tja, grønn te i løsvekt fra for eks en innvandrersjappe? Right?

Utlogget newguy_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Grønn te og forbrenning, men lipton ikke godt nok?
« #1 : 07. februar 2012, 18:57 »
Jeg har nå kjøpt te fra en lokal innvandrersjappe, i en sånn boks, men likevel løs te, ikke teposer. Merke er "Temple du ciel" green tea. Noen kjennskap til merket? Det er jo løs te, og det burde vel ha nok kraft, i forhold til disse fra twinnings, lipton osv. Nå har jeg vel kjøpt riktig te, som er sterk nok? Anyone?

Utlogget Bygdisen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

I kosholdshylla på den lokale meny butikken der eg kommer fra får eg kjøpt grønn te som spesielt er til høyere forbrenning.. verdt og spørre betjenningen om hvordan utvalget er? Smiley

Fant ut nå at den hette INSTANT GREEN TEA bare... Skal vere mer fettforbrennende Wink
Go hard or go home!
Det er i gymmen guttær blir te ekte mannfølk!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!