Skrevet av Emne: Hei! Vi er noen studenter fra HHIT(TØH) som trenger din hjelp!  (Lest 1816 ganger)

Utlogget Eiriken90

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Vi ser på muligheten for å lansere ett nytt produkt innen trening og helse. En nylig studie utført av Stanford University viste at nedkjøling av kroppens kjernetemperatur etter trening førte til raskere restitusjon, raskere muskelvekst og økt utholdenhet. I forbindelse med dette håper vi at du kan sette av 1,5 minutt til å svare på undersøkelsen i linken under;

https://docs.google.com/forms/d/1Qnx8WfoHNmljzbGHMcR7hcpwmQ8_Hgzi6bE1qkJkqsA/viewform

På forhånd tusen takk!




Utlogget anorakk

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 379
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 379

Lenke til originalundersøkelsen?
"After a certain poundage, all squats feel just about the same - heavy." -Bill Starr, The Strongest Shall Survive

Utlogget chezuma

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Er igrunn litt enig med anorakk, om dere vil at vi skal svare på en slik undersøkelse er det greit at dere putter noen fakta på bordet og Smiley
blog: www.chezuma.net

Meritter:
1. Plass -90 Sandefjord Open 2008 (super flaks)
7. Plass -90 Sandefjord Open 2009 (0.1kg for tung til -80) Tongue
5. Plass -80 Oslo Grand Prix 2009

Bøy: 300kg
Benk: 197.5kg
Mark: 280kg

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Aldri positivt å være nedkjølt for menneskekroppen. Selv om du får de positive resultatene dere snakker om.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!