Skrevet av Emne: Vedrørende valget  (Lest 29268 ganger)

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Vedrørende valget
« : 09. september 2013, 20:45 »
Ser det er mye snakk om valg, og hva man skal stemme.

Hva gjør man hvis man ikke anerkjenner noen potensielle regjeringer og mener hele styresettet er grunnleggende feil? Jeg vil jo gjøre min "borgerplikt" som det så flott kalles, men ser det blir vanskelig med de alternativene jeg står ovenfor.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: Vedrørende valget
« #1 : 09. september 2013, 21:41 »
Går knallhardt inn for oppgaven om å bli folkevalgt diktator

Utlogget Z

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

Sv: Vedrørende valget
« #2 : 09. september 2013, 21:58 »
Stem blankt da vel?
Ser ikke grunnen til å stemme noe annet enn arbeiderpartiet. Med mindre du tjener bra og er egoist, hvor en stemme til høyre gir mening. Evt. er hardbarket rasist og stemmer frp.
Så finnes det div. strategiske grunner til å stemme venstre, sv og i noen tilfeller krf og sp.

Northsteel

  • Gjest
Sv: Vedrørende valget
« #3 : 10. september 2013, 12:02 »
Stem blankt da vel?
Ser ikke grunnen til å stemme noe annet enn arbeiderpartiet. Med mindre du tjener bra og er egoist, hvor en stemme til høyre gir mening. Evt. er hardbarket rasist og stemmer frp.
Så finnes det div. strategiske grunner til å stemme venstre, sv og i noen tilfeller krf og sp.
Liker å sitte velgere i bås ser jeg?! Forøvrig meget politisk korrekt.

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Vedrørende valget
« #4 : 10. september 2013, 12:53 »
Stem blankt da vel?
Ser ikke grunnen til å stemme noe annet enn arbeiderpartiet. Med mindre du tjener bra og er egoist, hvor en stemme til høyre gir mening. Evt. er hardbarket rasist og stemmer frp.
Så finnes det div. strategiske grunner til å stemme venstre, sv og i noen tilfeller krf og sp.

Denne summeringen din av alternativene er jo helt på trynet, snakk om å sette velgere i bås.
En som stemmer FRP er hardbarket rassist faktisk. 

Utlogget Z

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

Sv: Vedrørende valget
« #5 : 10. september 2013, 15:00 »
Liker å sitte velgere i bås ser jeg?! Forøvrig meget politisk korrekt.
Tja, det kan du godt si.

Har forsåvidt ikke veldig mye i mot høyre, de mener mye fornuftig. Personlig kommer jeg til å nyte kjempegodt av borgerlig regjering.

Mitt resonnement for å stemme arbeiderpartiet baserer seg på at jeg ikke kommer til å nyte det godt nok til at det er verdt høyere arbeidsledighet og større klasseforskjeller. Jeg skammer meg over hvor mange jeg kjenner som er så irrasjonelle at de kun stemmer etter sitt egoistiske beste.

Det er et land som skal styres. En stemme til høyre betyr at du godtar Siv Jensen i regjering. Og ikke på hvilken som helst post heller. Forestill deg Siv Jensen som finansminister eller utenriksminister. Finnes det en mindre egnet person for en slik rolle?

@The Weise-Guy
Hvis du støtter FRPs asylpolitikk er du tvers gjennom rasist. Det er ingen vei utenom. Det er kjent at det er en sak de brenner sterkt for, på linje med å avskaffe handlingsregelen.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #6 : 10. september 2013, 15:14 »
Z, en klassisk AP idiot. Selvsagt skal vi ikke la grensene våre overfylles av kriminelle utlendinger som kun er ute etter å snylte på staten Norge. Selvsagt skal ikke NAVere bare FÅ penger samtidig som bestemora mi spyr ned gangen på eldrehjemmet og jensemann setter milliarder på bok og venter på bedre tider.

Fuck deg, og fuck AP og resten av sosialistsvina. Godt den rødgrønne dritten er over en gang for alle. Makan til evneveike sosialistkommunister finnes ikke.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Z

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

Sv: Vedrørende valget
« #7 : 10. september 2013, 16:35 »
Fleksnes.

Det er akkurat slike som deg jeg sikter til. Ser du ikke selv at det du skriver er rasistisk? Du er halvveis unnskyldt fordi du ikke selv er klar over at du bare er et produkt av media. Jeg kan vedde mye på hva du tenkte da det sprang den 22. juli. Al-Qaida, terrorister.. Visste du at over 50% av all terror er av høyreekstremister? Og at kun 6% av terror er av islamister? Nei, du leser bare på vg.no at en innvandrer har stjålet melk på Grorud og tenker at vi må få disse jævlene ut av landet vårt. Prøv å reflektere litt.

Nå har vi vunnet i lotto ettersom vi bor i Norge, og det tas forgitt. Prøv å sett deg i en situasjon hvor det er ditt liv som avhenger av å slippe inn. Litt kjipt å tenke på at du måtte dra hjem der det er borgerkrig fordi en rævsitter ville spare et par tusen skattekroner.

Eldreomsorgen er ikke optimal, men den vil neppe bli bedre.

Jeg vet at det jeg skriver er i det ekstreme laget, men jeg pirker heller litt på nervene deres enn å smile og gratulere med valgseier når det ikke er det jeg mener.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Vedrørende valget
« #8 : 11. september 2013, 12:53 »
Det viktigste nå fremover er at de blå får gjennomslag for sin politikk, det er den eneste måten røde-velgere kan innse samt oppleve en god politikk.

Det er vanskelig å få gjennomslag for politikk når det finnes sterke motsetninger f.eks frp og venstre.
Dersom en får et motsetningsfylt forhold til motparten, blir både selve forhandlingsprosessen dårlig og den andre partens vilje til å akseptere et resultat redusert.

Prioriteten burde nå være å renske sterke motsetninger, så forhandler lettere kan finne sted, som vil resultere i bedre gjennomslag for politikken.¨

Det jeg tror ville vært realistisk er Venstre - Høyre - FrP.

de psykologiske og mellomenneskelige forholdene er viktige i forhandlinger.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #9 : 11. september 2013, 13:28 »
Fleksnes.

Det er akkurat slike som deg jeg sikter til. Ser du ikke selv at det du skriver er rasistisk? Du er halvveis unnskyldt fordi du ikke selv er klar over at du bare er et produkt av media. Jeg kan vedde mye på hva du tenkte da det sprang den 22. juli. Al-Qaida, terrorister.. Visste du at over 50% av all terror er av høyreekstremister? Og at kun 6% av terror er av islamister? Nei, du leser bare på vg.no at en innvandrer har stjålet melk på Grorud og tenker at vi må få disse jævlene ut av landet vårt. Prøv å reflektere litt.

Nå har vi vunnet i lotto ettersom vi bor i Norge, og det tas forgitt. Prøv å sett deg i en situasjon hvor det er ditt liv som avhenger av å slippe inn. Litt kjipt å tenke på at du måtte dra hjem der det er borgerkrig fordi en rævsitter ville spare et par tusen skattekroner.

Eldreomsorgen er ikke optimal, men den vil neppe bli bedre.

Jeg vet at det jeg skriver er i det ekstreme laget, men jeg pirker heller litt på nervene deres enn å smile og gratulere med valgseier når det ikke er det jeg mener.

Alt du sier er piss og du er en potensiell terrorist som burde utvises fra landet vårt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #10 : 11. september 2013, 19:32 »
Z, en klassisk AP idiot. Selvsagt skal vi ikke la grensene våre overfylles av kriminelle utlendinger som kun er ute etter å snylte på staten Norge. Selvsagt skal ikke NAVere bare FÅ penger samtidig som bestemora mi spyr ned gangen på eldrehjemmet og jensemann setter milliarder på bok og venter på bedre tider.

Fuck deg, og fuck AP og resten av sosialistsvina. Godt den rødgrønne dritten er over en gang for alle. Makan til evneveike sosialistkommunister finnes ikke.
Kriminalle utlendinger, ja...

Et lite spørsmål til Fleksnes og andre høyretriumfatorer: Vi kan gjeinnføre en god, gammeldags grensekontroll ved å gå ut av EØS og Schengen.  Svært mange organiserte kriminelle kunne vært stoppa ved grensa.  Å gå ut av EØS vil også gi en øyeblikkelig, stor reduksjon av det byråkratiet som høyrefolk klager så mye over.

Har du prøvd å ringe Erna om dette, Fleksnes?  Hvilket svar fikk du i så fall?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #11 : 11. september 2013, 19:49 »
Jeg ser forresten at Framskrittspartiet nå klager til UD over dekningen i utenlandske media.  Det er altså synet på ytringsfrihet og pluralisme der i gården.  Kanskje jeg bør løpe til embedsverket og klage, grine, sippe og sutre neste gang jeg ser noen påstå at rød politikk fører til Gulag, dødsmarker osv.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Northsteel

  • Gjest
Sv: Vedrørende valget
« #12 : 12. september 2013, 06:35 »
Jeg er for fri egen tenkning uten massesugesjon og hjernevasking som enkelte partiorganisasjoner har. Der det kan trekkes paralleller til hitlerjugend.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #13 : 12. september 2013, 10:45 »
Kriminalle utlendinger, ja...

Et lite spørsmål til Fleksnes og andre høyretriumfatorer: Vi kan gjeinnføre en god, gammeldags grensekontroll ved å gå ut av EØS og Schengen.  Svært mange organiserte kriminelle kunne vært stoppa ved grensa.  Å gå ut av EØS vil også gi en øyeblikkelig, stor reduksjon av det byråkratiet som høyrefolk klager så mye over.

Har du prøvd å ringe Erna om dette, Fleksnes?  Hvilket svar fikk du i så fall?
Bare å pælme ut alle som ikke oppfører seg. Ingen vits i å skape problemer der det ikke finnes noen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #14 : 12. september 2013, 17:37 »
Bare å pælme ut alle som ikke oppfører seg. Ingen vits i å skape problemer der det ikke finnes noen.
Skal vi pælme ut alle som ikke oppfører seg FØR de gjør noe kriminelt, eller skal vi la dem gjøre noe kriminelt først (og eventuelt få god tid til å gjemme seg)?  Jeg er helt sikker på at både Kristelig Folkeparti og Framskrittspartiet skyr denne diskusjonen som pesten.  De veit at medlemsmassen er delt på midten når det gjelder EØS og Schengen, og lister seg av gårde på eggeskall.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!