Skrevet av Emne: Vedrørende valget  (Lest 29191 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #15 : 13. september 2013, 11:59 »
Strengere grenser og asyl først. Mer aggressiv etter håndtering. Langt vanskeligere å få statsborgerskap.

Du spør om min mening og får svar - jeg driter i hvem som skyr diskusjonen for øvrig, og det er ikke et argument du kan bruke mot meg - jeg presenterer min egen løsning.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #16 : 13. september 2013, 19:08 »
Strengere grenser og asyl først. Mer aggressiv etter håndtering. Langt vanskeligere å få statsborgerskap.

Du spør om min mening og får svar - jeg driter i hvem som skyr diskusjonen for øvrig, og det er ikke et argument du kan bruke mot meg - jeg presenterer min egen løsning.
Svaret ditt er i og for seg helt kurant, men jeg hadde mange flere enn deg i tankene da jeg skrev mine innlegg.  Det er tankevekkende å se hvordan venstresida lar de borgelige sette dagsorden.  EØS-avtalen er en sak som særlig SV og Rødt skulle frontet mye hardere.  Frp, Krf og antagelig heller ikke Venstre ville like en diskusjon om EØS, og det er sørgelig at de slipper så lett unna.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Northsteel

  • Gjest
Sv: Vedrørende valget
« #17 : 14. september 2013, 22:24 »
Sv og Rødt er ikke partier, men statssubsidierte barnehageonkler.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #18 : 15. september 2013, 23:18 »
Sv og Rødt er ikke partier, men statssubsidierte barnehageonkler.
Jasså gitt.  Framskrittspartiet løp rake vegen til embedsverket da utenlandske aviser skreiv stygt om dem etter valget.  De vil at UD skal 'korrigere' det inntrykket som disse avisene ga.  Hva kaller du sånn adferd?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Northsteel

  • Gjest
Sv: Vedrørende valget
« #19 : 16. september 2013, 06:37 »
Jasså gitt.  Framskrittspartiet løp rake vegen til embedsverket da utenlandske aviser skreiv stygt om dem etter valget.  De vil at UD skal 'korrigere' det inntrykket som disse avisene ga.  Hva kaller du sånn adferd?

Egentlig så bryr jeg meg fint lite biggrin

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #20 : 16. september 2013, 14:20 »
Rødt og SV burde vært avskaffa uansett. Enkelte meninger er så ytterradikale at de ikke er verdt å tillegges.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Northsteel

  • Gjest
Sv: Vedrørende valget
« #22 : 19. september 2013, 06:35 »
Poenget ditt er?

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Vedrørende valget
« #23 : 19. september 2013, 07:58 »
Poenget ditt er?

Hva er ditt da?, det er ett mye bedre spørsmål.
Nesten ingen i det store utland som forstår valgresultatet i Norge, men mye vil ha mer og fanden vil ha fler--liten avsporing, men det er nå min mening.
Uvettig offenlig pengebruk er garantert dumt for den vanlige i gata. Hjelper ikke med skattelette og bompengefritt om lånerenta kommer opp i 10-12%.
Har levd en del år, husker lånerente på 17-19%. Gøy med huslån da-nei. + mange går konk, husprisene faller og veldig mange har da ikke dekning for lånet sitt og får dermed problemer med banken pga dette. Har ingen problem med Høyre, derfor har han ett poeng med videosnutten, got it???
Mange på 18-20 år som vet alt, men dere glemmer en vesentlig ting: erfaring er ikke noe du har, men noe du får, mer for hvert år, forhåpenligvis så lærer man litt av det å Wink
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Northsteel

  • Gjest
Sv: Vedrørende valget
« #24 : 19. september 2013, 08:28 »
Ingenting som tilsier at renten kommer opp i 10-12%. Renten skal ligge på et lavt nivå i mange år til i følge ekspertene. At ingen forstår valgresultatene i utlandet er fordi det går så det griner i Norge, det er IKKE Ap`s fortjeneste, men oljen og alle ringvirkningene i forbindelse med oljeinntektene. At høyresiden skal være mer egoistiske en venstresiden er gammelt oppgulp. Ap og Lo`s kameraderi er egoisme det.  Ser forøvrig ikke ut til at du har blitt klokere med årene.

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Vedrørende valget
« #25 : 19. september 2013, 09:11 »
Det aller meste som kommer ifra ekspertene er spådommer  av analyser per nå. ting ha r en tendens til å bli litt anderledes enn det "alle" tror. Mulig du også får opp øynene etter en stund, alltid et håp.
Begynn med å ikke ta alt du leser for god fisk.
Håper selfølgelig at jeg tar feil.
Har ike noe imot blått som jeg skrev over. Mulig du ikke fikk med deg det.
Det er Siv jeg sliter litt med.
Når det er sagt, så kan jeg bli overrasket der å, har blitt det før med andre ting.
Kalles erfaring det gutten min Wink
Du kan umulig si at jeg ikke har blitt klokere med årene og mene det!. Jeg kan ha begynt veldig lavt nede og bygget meg opp (lest meg opp) så je g ikke er fullt så dum lenger, he he. Tulling Grin
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Vedrørende valget
« #26 : 19. september 2013, 09:39 »
En liten ting til ifra en med lav inntligens: DE samme ekspertene sier at dagens rente er kunstig lav, normalen ligger på 5-7% for en med normal dekning for lånet.(huslån).
Jeg har veldig gunstig rente, og mange har det som meg. Går renta opp til 5% og du har ett lån på 2 mill, klarer du den?. Skal til litt skattelette og fjerning av avgifter til å matche det.
Fagbevegelsen i Norge, ikke Lo alene, men alle som jobber for at vi vanlige arbeidere skal ha det bra tror jeg ikke skal prate for mye dritt om. Da har du veldig liten peil på hvorfor vi har det som det er i dag!.
Jeg ga ikke min stemme til Jens, så du trenger ikke å prøve deg på den, det er bare ikke så lett som du vil ha det til Wink
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Northsteel

  • Gjest
Sv: Vedrørende valget
« #27 : 19. september 2013, 11:36 »
Da er vi enige om at hverken Høyre eller AP har innvirkning på rente, begge partier prøver å holde den lavest mulig.
Jeg prater ikke dritt om fagbevegelsen, man poengterer at kameraderiet er stort innen AP og LO generelt.
Jeg sliter med Jens og verdiene han står for. Godt vi kan være enig i at vi er uenig. Jeg tar ingenting for god fisk, spesielt ikke når Jens maser til det kjedsommelige at han prioriterer velferd fremfor skattelette, akkurat som det skulle være noen motsetninger.
Og de gangene han maser om at AP har skapt så og så mange arbeidsplasser. Politikere skaper ikke arbeidsplasser, det gjør grundere, som venstresiden har så mye i mot.
Vi som nasjon er blitt for avhengig av oljen, og skylden for det kan rettes mot AP.

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Vedrørende valget
« #28 : 19. september 2013, 12:28 »
Litt uenig ang renta men ellers er vi ikke langt unna hverandre. Når det gjelder olja så har vel den blitt
litt ei god pute og hvile på rent økonomisk. Tror ikke det har med partier å gjøre. Tenker da spesielt Ap og Høyre som jo er de som har stått for styringa stort sett da etter krigen.
Dumt å legge skyld, bedre med konruktivt samarbeid på tvers av partiene og finne løsningene som må til for å klare oss godt selv uten olja når den en gang tar slutt.
Derfor ingen Siv for meg, der står jeg nok ganske fast, men har tillit til at Erna ordner den biffen så den ferdige gryteretten blir spiselig for de aller fleste Wink

Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #29 : 19. september 2013, 17:30 »
Poenget ditt er?
Poenget er at vi får et lite glimt av Framskrittspartiets sanne ansikt.  Helt siden Anders Langes dager har de portrettert seg som partiet for folk flest, mot politikere som skalter og valter med folks penger osv.  Det er historien om Reagan, Thatcher, Berlusconi og far og sønn Bush om igjen.  Grunnen til at sånne krefter kommer til makta, er etter mitt skjønn at venstresida er svak, feig og ettergivende.  Rike og mektige aktører er svært flinke til å presse en konsensus på befolkningen, og de blir bare sterkere dersom de vinner fram.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!