Skrevet av Emne: Vedrørende valget  (Lest 29202 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #45 : 11. oktober 2013, 21:13 »
"Dubai er et forferdelig eksempel.  Dubai er et eksempel på omtrent alt som er sjukt og feil med muslimske land.  "
Dubai er et bra eksempel.
sjukt og feil? Jeg snakker om utbygging og investering i eget land f,eks forskning og utvikling. Ikke andre elementer ved et land.
Hvilken forskning er det Dubai bidrar med?  Søk på 'Arab Human Development Report" på nettet, og du vil finne en ganske detaljert og slagkraftig publikasjon fra 2003.  Her kan du finne mye om tilstanden i akademia og kulturlivet i arabiske land, inkludert Emiratene.  Antall publikasjoner, antall forskere og antall oversettelser er katastrofalt lavt.  Riktignok har flere av gulfstatene lovet en storsatsing på akademia, men dette har de lovet i mange tiår.  Jeg kjenner folk som jobber i oljebransjen.  Dersom du hadde fortalt dem at noe arabisk land har et bedre akademia enn noe skandinavisk land, så ville de sett rart på deg.

For øvrig har har utbygging og investering nettopp veldig mye å gjøre med andre elementer ved et land.  Ideologi, økonomi og samfunnsstruktur avgjør hva det investeres i, hva som utvikles.  Gulfstatene har satset på luksus og leketøy for egen og utenlandsk overklasse, og det er da vitterlig ikke noe å ta etter.

Sitat
"Investeringene og utviklingen i Dubai dreier seg for det meste om flyplasser, kjøpesentra, monumentalarkitektur og stormannsgærne hoteller.  Alt dette hviler på skuldrene til en importert arbeiderklasse som har få eller ingen rettigheter.  "

Ja, fint at det investeres i flyplasser osv, altså i eget land.
Vi har også importkert arbeidskraft, f.eks polakker som jobber svart for lav lønn. Men likevel er ikke utviklingen den samme, eller i nærheten.
Joda, vi har hatt en betydelig arbeidsinnvandring, og det er bekymringsfullt.  Det er underforstått at Ola og Kari nå er for fine til å bli frisører, butikkpersonale, bygningsarbeidere, fiskeforedlere og servitører.  De skal isteden bli statsvitere, reklamefolk eller 'ledere' (Ledelse er nå blitt et eget fag.  Moten dikterer nå at man kan lede sykehus uten å ha den fjerneste peiling på medisin).  Sånn sett er vi blitt litt like Gulfstatene, og det er en utvikling som vi burde snu.

Sitat
"Vi bør heller se på hva man gjør i Bolivia, Venezuela og Ecuador.  Dette er land der myndighetene er i ferd med å løfte en inntil nå fattig befolkning opp og fram matrielt, kulturelt og politisk.  Disse landene har en tøff og pågående venstreside som sloss for det som den tror på"

Det er ikke interessant for denne diskusjonen. Investering i egen befolkning er et annet tema.
Utvikling av land ift utvikling av infrastruktur, bygging, forskning, teknlogi er et annet tema.
Det er jeg ikke enig i.  Ecuador, Venezuela og Bolivia bygger opp sin infrastruktur med tanke på å løfte livsbetingelsene for hele befolkningen i land som inntil nå har vært fattige og vanstyrte, og det er verd å sammenlikne disse landene med f.eks. Dubai og Oman.
Sitat
Norge har ogsåhatt en venstreside svært lenge nå, uten få endringer.
La oss si blå regjeringen ikke får nedgang i området, men noen områder blir uten endring, mens noen andre områder igjen blir endret og uvikliet positivt, f.eks investering i eget land.
Da vil jeg i så fall si det er det beste for landet, er du ikke enig?
Dette er jeg i og for seg enig med deg i.  Norge har hatt en rødgrønn regjering i åtte år, og den forandret lite eller ingen ting.  Det er nettopp dette som er feilen med venstresida i Europa og USA.  Den er tannløs, dvask og handlingslammet. 
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #46 : 11. oktober 2013, 21:32 »
Dubai er mye lengre i investeringer for fremtiden en det Norge er! Det er bland annet gjort store investeringer i industrien med oljepenger. Norges industri bygges ned. Vesten må overhode ikke nærme seg diktatorland som mellom Amerika alltid har vært. I Venezuela etter at helten din Chavez overtok makten preges landet av et autoritært styre, undergraving av demokratiet og i rettsvesenet. All makt ligger hos presidenten med forfølgelse av opposisjonelle og frie medier. I disse landene er det et hybridregime, noe som ingen av oss i vesten heldigvis ønsker oss. Men som sosialiststater/sosialister flest, blir det med drømmen om et demokratisk samfunn.
Prosjektet World Islands er et typisk eksempel på hva som bygges ut i Dubai.  Et stormannsgæern potentant fant ut at han skulle lage et verdenkart av øyer over et havareal på 6 ganger 9 kilometer.  En diger arme av gjestearbeidere ble satt til jobben, og stort sett all ekspertise og teknologi ble importert.  Dette skjer i en del av verden som er på vei inn i en politisk krise som minner om mellomkrigstidas Europa.  Dette prosjektet kunne vært tenkt ut av Albert Speer.

Du har rett i at norsk industri bygges ned, slik det også skjer i mange andre vestlige land.  Dette er noe som vi kan stoppe dersom vi viser handlekraft nok.  Å gå ut av EØS vil være bra start.

Når det gjelder demokrati og menneskerettigheter, så pøser Civita og andre høyrekrefter på med massevis av løgnpropaganda.  Hvilke konkrete brudd på menneskerettighetene har skjedd?  Chavez nekta en TV-kanal konsesjon, men Valgjerd Svarstad Haugland gjorde det samme med P4 i Norge.  Det er faktisk få steder i verden der opposisjonen har så til de grader bunta og begge ender i massemedia som det de har i disse landene.  Det skal sies at Chavez gjorde for lite for å få bukt med kriminaliteten i Venezuela, og det innrømte han før han døde.

Sammenlikn gjerne med statusen til demokratiet og menneskerettigheter i Dubai og de andre gulfstatene.  Ordet Sharia er i grunnen nok i seg selv, og legg i tillegg til at gjestearbeiderne behandles på et gjennomført rasistisk vis.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #47 : 11. oktober 2013, 21:49 »
Du er jo helt hjerneskadd. Venstresiden er sosialistpakk som bærer nullytere frem og straffer oss som står opp om morran og gir gass for å oppnå noe.
Det er snodig hvordan folk med de holdningene der alltid tror at de tilhører den produktive delen av befolkningen.  Hvordan er det nå med deg igjen, Fleksern?  Jeg mener å ha lest at du er så rik at du ikke 'trenger' å jobbe.

Sitat
De landene du nevner har noen av de høyeste drapstatistikkene i manns minne og er ikke noe målestokk for Norge noe sted.

Stakkars.
Joda, kriminalitet og sosiale problemer preger fortsatt disse landene.  Men husk på den historiske bakgrunnen.  Store deler av Sør- og Mellom-Amerika har vært i klørne på høyretotalitære regimer og bevegelser helt opp til og med Alvaro Uribes Colombia, for en stor del med massiv støtte fra USA.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #48 : 14. oktober 2013, 10:50 »
Det er snodig hvordan folk med de holdningene der alltid tror at de tilhører den produktive delen av befolkningen.  Hvordan er det nå med deg igjen, Fleksern?  Jeg mener å ha lest at du er så rik at du ikke 'trenger' å jobbe.

Aldri sagt. Jobber 50 timer i uka jevnt. Det er grunnen til at jeg har spenn også. Jo mer "venstre" vi får, jo flere sosiale tilfeller vil vi få.

Synes du virkelig at noen som jobber 50 timer i uka og skaper verdier og arbeidsplasser i samfunnet vårt skal belastes ytterligere med skatt slik at de som ikke gidder å jobbe kan få mer?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #49 : 14. oktober 2013, 21:42 »
Aldri sagt. Jobber 50 timer i uka jevnt. Det er grunnen til at jeg har spenn også. Jo mer "venstre" vi får, jo flere sosiale tilfeller vil vi få.
Jeg mener bestemt at du har skrevet det som jeg refererte til.  Men nok om det.  Vi har hatt en hel serie med høyreorienterte presidenter i USA i flere tiår nå, og likså markedsliberal politikk i EU en lang stund.  Denne politikken har vist absolutt ingen tegn til å redusere antall sosiale tilfeller.  
Sitat
Synes du virkelig at noen som jobber 50 timer i uka og skaper verdier og arbeidsplasser i samfunnet vårt skal belastes ytterligere med skatt slik at de som ikke gidder å jobbe kan få mer?
Nei, ikke dersom det virkelig dreier seg om folk som ikke gidder å jobbe.  Men Norge (og Skandinavia i det hele tatt) har alt i alt en uvanlig stor yrkesmessig deltakelse, og det er ingen grunn til å tro at sterkt høyreorienterte systemer vil prestere bedre.

Jon Hustad og andre likesinnede uffer seg voldsomt over alle sosialklientene og trygdemottakerne, og det kan saktens være nødvendig diskutere hvordan velferdsordninger fungerer.  Men stort sett all tilgjengelig statistikk over samfunnslagene i industrialiserte land viser at det er dem som er i motsatt ende av samfunnsstigen som har økt sin rikdom og makt i voldsom grad.

Jeg ligger nok også rundt 45 arbeidstimer i uka, og tjener nok mer enn gjennomsnittet i Norge.  Dermed bidrar jeg nok også litt ekstra til fellesskapet, og det er bare rett og rimelig.  Det er en komplett myte at vi skattes til døde i Norge.  Ta en titt på disse tallene:

http://www.abcnyheter.no/skatt/faktainnhold/090128/skattesatser-fra-2005-til-2009

Det er ingen ting der som ødelegger nattesøvnen til oppegående mennesker.  Jeg hadde gladlig betalt både 10 og 20 prosent mer i inntektsskatt dersom vi hadde hatt en sosialistisk politikk som var en smule mer hardhent når det gjaldt å gjennomføre gode kollektive prosjekter.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Vedrørende valget
« #50 : 14. oktober 2013, 23:57 »
Det at den avtroppende regjering fjerner skatteklasse 2 fra 2014, noe som innebærer høyere skatt for ektepar der den ene er hjemme eller har lav inntekt.
Mener jeg er synd.
De som blir rammet for fullt av tiltaket, får opp til 13.200 kroner mer i skatt.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Vedrørende valget
« #51 : 15. oktober 2013, 00:24 »
Vil du ha byråkrati, ekstremt mange forbud og lover, en stat som griper dypere og dypere inn i ditt eget liv,høyere skatter, ineffektivt helsevesen, manglende satsing på skole og vei,mange på trygd og offentlige stønader, flere flyktninger som ikke integreres skikkelig, mindre lokalt selvstyre? Ja da er rød-grønt tingen.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #52 : 15. oktober 2013, 12:04 »
Vil du ha byråkrati, ekstremt mange forbud og lover, en stat som griper dypere og dypere inn i ditt eget liv,høyere skatter, ineffektivt helsevesen, manglende satsing på skole og vei,mange på trygd og offentlige stønader, flere flyktninger som ikke integreres skikkelig, mindre lokalt selvstyre? Ja da er rød-grønt tingen.

Helt rett, og honnør.

Selv ville jeg helst hatt diktatur med en skjeggete, øldrekkanes viking på tronen. Politikere er bare maktgale vattnisser som ikke har gjort et ærlig dags arbeid i hele sitt liv allikevel. Inkompetanse i alle ledd, det eneste de er gode på er å kverulere.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: Vedrørende valget
« #53 : 15. oktober 2013, 12:41 »
Vil du ha byråkrati, ekstremt mange forbud og lover, en stat som griper dypere og dypere inn i ditt eget liv,høyere skatter, ineffektivt helsevesen, manglende satsing på skole og vei,mange på trygd og offentlige stønader, flere flyktninger som ikke integreres skikkelig, mindre lokalt selvstyre? Ja da er rød-grønt tingen.

Dette var bra ja.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #54 : 16. oktober 2013, 19:09 »
Vil du ha byråkrati,
Nei, det vil jeg ikke.  Derfor vil jeg ut av EØS, ut av Schengen og fjerne alt som heter New Public Management.  Disse tre tiltakene vil redusere byråkratiet betydelig.  EØS og New Public Management har ført til en høyremotivert eksplosjon i byråkratiet i Norge, men det er fullt mulig å snu den utviklingen.  Høyresida vil ikke, og venstresida tør ikke.
Sitat
ekstremt mange forbud og lover, en stat som griper dypere og dypere inn i ditt eget liv,
Nei, det vil jeg ikke ha.  Men jeg vil heller ikke ha mektige private aktører som griper inn i mitt eget liv.  Privat maktkonsentrasjon er av en eller annnen grunn ikke noe tema når høyrefolk diskuterer politikk.
Sitat
høyere skatter,
Ja, det vil jeg faktisk ha dersom det kan føre til at vi klarer å løse samfunnsproblemer bedre enn det vi gjør nå, og får et bedre samfunn i framtida.  Venstresida burte tørre å gå til valg på høyere skatt.  Jeg jobber med meningsmålinger til daglig, og har sett at det er støtte for dette i befolkningen.
Sitat
ineffektivt helsevesen,
Helsevesenet er for en stor del vanstyrt på grunn av New Public Management.  En hærskare av statsvitere, økonomer og jurister har fått lederjobber innen et fagfelt som de ikke har noe greie på, og de herser med det medisinske fagpersonalet.  Det administrative overhenget har økt voldsomt i de siste årene.
Sitat
manglende satsing på skole og vei,
Skolen gikk for lut og kaldt vann forrige gang Høyre hadde departementet, og valgløftet om å fjerne bompenger er allerede brutt.
Sitat
mange på trygd og offentlige stønader,
Markedsliberal politikk føres lenger sør i Europa, og der flyter byene over av herskarer av trygda mennesker.  Man kan eventuelt tenke seg enda mer høyreorienterte alternativer, der de utstøtte er helt ute av systemet, og må understøttes av familie og venner, eller lever av kriminalitet og svart økonomi.
Sitat
flere flyktninger som ikke integreres skikkelig,
Det er i og for seg sant.  Går vi ut av EØS, kan vi gjeninnføre grensekontroll.  Vi kan også regulere arbeidsinnvandringa dersom vi vil.
Sitat
mindre lokalt selvstyre? Ja da er rød-grønt tingen.
Tenker du på kommunesammenslåinger imot innbyggernes vilje her?  Høyre og Framskrittspartiet har vært verstinger på området, med Arbeiderpartiet som slapt og feigt haleheng.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #55 : 23. oktober 2013, 09:50 »
Har nylig vært i østerrike og sveits. Land som vi burde sammenligne oss med, og land som har sinnsykt mye bedre kontroll på innvandring, fantastisk veinett og kollektivtrafikk, kulturtilbud osv.

Ikke har de olje heller, men de får det til.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Vedrørende valget
« #56 : 23. oktober 2013, 10:32 »
Har nylig vært i østerrike og sveits. Land som vi burde sammenligne oss med, og land som har sinnsykt mye bedre kontroll på innvandring, fantastisk veinett og kollektivtrafikk, kulturtilbud osv.

Ikke har de olje heller, men de får det til.

En liten tur innom, så vet du det aller meste om de to land?. Fantastisk, du burde gå foran og vise veg.
Den nye Moses :Smiley
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Vedrørende valget
« #57 : 23. oktober 2013, 17:59 »
En liten tur innom, så vet du det aller meste om de to land?. Fantastisk, du burde gå foran og vise veg.
Den nye Moses :Smiley
Du kan så si, og honnør er avgitt.

I tillegg kan man jo kikke på tallene.  Wikipedia er ikke verdens beste kilde, men kan nok gi en pekepinn.  
Østerrisk demografi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Austria
Sveitsisk demografi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Switzerland
Norsk demografi:
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Norway

Hvorhen finner Fleksnes holdepunkter for 'mye bedre kontroll på innvandring' i Østerrike og Sveits her?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget QJON

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 048
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 048

  • kraftkar
Sv: Vedrørende valget
« #58 : 24. oktober 2013, 13:35 »
Ser at snikislamiseringa går litt tregt, kun 2,1% oppslutning pr 2012.
Er vel omtrent der frp vil ligge etter noen år i sammen med Erna  Tongue
Erna derimot tror jeg litt på faktisk Wink
Bedre sent enn aldri  215-140-220 m. utstyr

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vedrørende valget
« #59 : 28. oktober 2013, 11:19 »
En liten tur innom, så vet du det aller meste om de to land?. Fantastisk, du burde gå foran og vise veg.
Den nye Moses :Smiley


Har vært i de landene en rekke ganger, og siden jeg ikke er en lobotomert apekatt slik som deg så får jeg faktisk med meg en del ting når jeg er på besøk et sted. Du skjønner, man trenger ikke bo 15 år i et land for å få med seg hvordan veier og kollektiv-tilbud fungerer, f.eks.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!