Skrevet av Emne: Expandrox XV3  (Lest 4323 ganger)

Utlogget Progress96

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24

Expandrox XV3
« : 19. september 2013, 14:20 »
Hva er deres mening om dette produktet, og hva hjelper det for?

Takker for alle svar Smiley
BP: 80
ML: 125

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Expandrox XV3
« #1 : 24. september 2013, 13:44 »
Har ingen erfaring med det, men litt info finnes:
http://www.x-life.no/products/expandrox-xv3-189-kapsler
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Expandrox XV3
« #2 : 24. september 2013, 17:31 »
Har sett over ingredienslista, og her er mine tanker.

Dette er i bunn og grunn citrulin malat og beta alanin, som er billige å kjøpe separat. Når man tar slike i pilleform, betaler man MYE mer pr gram virkestoff enn om det kjøpes i pulverform. Disse to i seg selv er ok. Beta alanin er jeg veldig fan av faktisk. Citrulline malat er bra hvis du er glad i pump. Om den har noe effekt utover det, vet jeg ikke.

Produktet har litt forskjellige fancy greier, som eple, rødbeter og bukkehornkløver, samt drue, eller som produsenten pent sier det, Vitis Vinifera. Selv har jeg lest bra ting om bukkehornkløver i forhold til fri testosteron, men merket ingenting annet enn kryddersvette da jeg testet det selv. Jeg tipper dette kan ha effekt om man er lav på testo og 40+.

Vitamin B6 er bra greier for HGH-sekresjon, men i mengdene gitt av produktet vil det ikke ha noe å si. Dessuten bør det taes uten fett (for HGH) og de fleste av oss spiser noe med fett i til frokost, som er den tiden produsenten anbefaler å ta de pillene med B6.

Alt i alt så skjønner jeg ikke helt hvorfor noen ville kjøpt dette produktet, da det man betaler for er billige ingredienser og fyllstoffer. Jeg har sett en del kosttilskudd hvor man til en viss grad kan rettferdiggjøre kjøpet, selv om det er nokså "svindleresk", men dette er jo bare tull.

Hvis du likevel er gira på å kjøpe dette, vil jeg først henvise deg til proteinfabrikken.no eller bulkpowders.co.uk (hvor du kan kjøpe citrulline malat og beta alanin for seg selv) og iherb.com (hvor du finner bukkehornkløver(=fenugreek) (og sikker de andre ekstraktene) veldig billig). Slik sparer du ihvertfall penger om du likevel vil kaste de ut vinduet.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!