Skrevet av Emne: Kjærlighetssorg  (Lest 6695 ganger)

Utlogget Treningsglad2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Kjærlighetssorg
« : 28. september 2013, 08:31 »
Noen tips for å komme seg igjennom kjærlighetssorg?

Er rett og slett blitt dumpet og sitter vel litt fast i denne "synes synd på seg selv" perioden. Er venner med han som ikke vil mere, men synes det er litt vanskelig å skulle ha kontakt med han samtidig som jeg må kvitte meg med disse kjærlighetsfølelsene jeg har for han. Han sier han er glad i meg, savner meg, har følelser for meg og vil at vi skal omgåes som venner, men vil ikke ha noen forpliktelser... Jeg er veldig glad i han, men vil jo gjerne komme meg videre. Er forøvrig en halvvoksen jente på noenogtredve, med normalt utseende, men har litt dårlig selvtillit når det gjelder menn. Vet jo at det går over en gang, men er ganske sårt akkurat nå. Noen tips?

Utlogget m-eldevik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Kjærlighetssorg
« #1 : 28. september 2013, 19:22 »
Livet suger hardt etter et brudd, men er bare sånn det er. Det er noe du må tenke på før du går inn i et forhold p.g.a risikoen for å bli hardt såra er vanvittig stor. Beste du kan gjøre er å holde deg unna han fram til du er over han.
Hadde du vært gutt hadde jeg bare sagt at du børr la være å bry deg om det i det hele tatt. Er selvfølgelig ikke noe du kan kontrollere på innsiden, men vis for alle andre og du vil mye raskere bli et glad menneske, rett og slett fordi di vil behandle deg som om du ikke bryr deg, og det vil gi innflytelse på deg. Hold deg unna alt av bilder, musikk osv som assosierer til han, også lykke til videre Smiley)

Utlogget harkmor

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Kjærlighetssorg
« #2 : 29. november 2013, 18:14 »
Tenk rasjonelt.

Livet var velg kanskje bra før du traff han, så hvorfor skal det ikke bli det?
Og det er jo en fordel å bli dumpet nå, enn om mange år.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!