Skrevet av Emne: Endomorph? Hjelp  (Lest 4044 ganger)

Utlogget JFT96

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Endomorph? Hjelp
« : 01. oktober 2013, 11:24 »
Rimelig kleint innlegg, men håper å få svar på noe jeg lurer på ang min kropp.

Har trent styrke i flere år nå, med jevn fremgang. Personlig roper jeg ikke hurra, men får høre fra andre at jeg har hatt bra fremgang. Er vel egentlig skuldre/rygg partiet jeg er mest fornøyd med, mens området rundt magen er en ren katastrofe, noe jeg tror skyldes kroppstypen min?

Over til poenget...
Jeg tok nylig en bodyscan, som sa jeg hadde en fett% på 14. Når jeg ser på andre med den fettprosenten, føler jeg at dem ser mye hardere ut, da jeg føler at jeg ligger i området 20 når jeg ser i speilet. Mye av dette intrykket kommer av at hoftebenene mine er mye høyere opp enn hva jeg ser på mange, samt veldig brei. Nesten som jeg får timeglassform??
Det virker enten som jeg har null kjernemuskulatur, eller alt for breie hofteben. Er vanskelig å forklare dette helt uten bilder, men når jeg ser en mesomorph kroppstype ser man gjerne at fra "bokserkanten" går det rett opp før V formen starter, eventuelt man ser magemuskulaturen går litt ut over hoftebenet, mens på meg går det ekstremt mye inn over hoftebenet før selve V formen kommer.

Jeg gjorde et forsøk på PSMF bare for å se hvordan dette ble omentrent helt uten fett på kroppen, men problemet var dær fremdeles. Om noen skjønner hva jeg mener her, hva er det jeg kan gjøre? Trene mere kjernemuskulatur? Da det fremdeles var slik med enda lavere fettprosent.

Ble sikkert veldig dårlig forklart dette, men om noen tar seg tiden til å hjelpe, kan jeg forklare bedre, samt prøve å få opp et bilde.

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Endomorph? Hjelp
« #1 : 01. oktober 2013, 11:29 »
Ta et bilde - husk et bilde sier mer enn 1000 ord Smiley
Lykke til med treninga Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!