Skrevet av Emne: Cardio på bulk?  (Lest 1548 ganger)

Utlogget Saerdna

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Cardio på bulk?
« : 02. oktober 2013, 17:17 »
Har nå vært på bulk ca et år, vekta har gått fra 70kg til 90kg. Selvfølgelig en del høyere fettprosent nå enn tidligere, og begynner å merke magen godt nå. Lurer på om dere andre kjører cardio når dere er på bulk? Hadde vært fint om noen kunne gitt meg en liten innføring i dette. Når? Hvor ofte? Hensikten bak det? Vedlikeholde eller miste fett samtidig som man legger på seg muskler? Hva kan jeg forvente av å kjøre cardio mot ikke noe cardio?

Som sagt skal fortsette å bulke, men håper på å legge på meg litt mindre fett fram mot 100 tallet, evt miste samtidig som jeg legger på meg.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 159
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 159

Sv: Cardio på bulk?
« #1 : 04. oktober 2013, 14:49 »
20 kg er jo ganske mye. Så det er ville vært rart om fettprosenten ikke steg. Smiley Det kan være vanskelig å få fettprosent ned via kardio på bulk. Men det er nok best å bulke mer rent. nå vet jeg ikke hvrodan du spiser. Men jeg synes det er meningsløst å bulke når du legger på deg mer fett enn muskler. Da får du bare masse jobb siden å deffe bort fettet. Det er vel der må nå tenker jeg. For å bli kvitt mage. En real deff så du får frem definisjoner for du har nok helt klart lagt på deg en god del muskler også Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?