Skrevet av Emne: Har drikket proteinshake lenger og blir kvalm hvergang jeg drikker det...  (Lest 2095 ganger)

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Har drikket proteinshake lenge og blir kvalm hvergang jeg drikker det... Spørsmålet mitt er dette normalt, og bør jeg droppe proteinshake og isteden bytte til proteinrikmat isteden? Akuratt nå drikker jeg double rich chocolate.

Dette har skjedd lenge, og jeg har byttet til forskjellige protein shaker flere ganger og prøvd forskjellig men det samme skjer hvergang. 
Jeg føler også at det hadde blitt enklere å spise kostholdet mitt hvis jeg byttet til proteinrikmat, proteinshaken gjør meg mindre sulten.

Så er dere enig at jeg bør droppe proteinshaken hvis jeg blir så kvalm av det hver gang jeg drikker av det? Er dritt lei av den idiotiske shaken.
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Da gjør du helt rett i å droppe shaken:)) Om du skulle bli fristet på et senere tidspunkt igjen så kan du heller teste etter 2-3 måneder om det skulle falle i smak. Primært bør proteininntaket dekkes av kostholdet. Shaker er et supplement(som skal smake godt i tillegg) og fungerer som nød proviant i perioder eller situasjoner hvor du rent praktisk har tilgang på lite mat, dårlig tid e.l...
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

Har drikket proteinshake lenge og blir kvalm hvergang jeg drikker det... Spørsmålet mitt er dette normalt, og bør jeg droppe proteinshake og isteden bytte til proteinrikmat isteden? Akuratt nå drikker jeg double rich chocolate.

Dette har skjedd lenge, og jeg har byttet til forskjellige protein shaker flere ganger og prøvd forskjellig men det samme skjer hvergang. 
Jeg føler også at det hadde blitt enklere å spise kostholdet mitt hvis jeg byttet til proteinrikmat, proteinshaken gjør meg mindre sulten.

Så er dere enig at jeg bør droppe proteinshaken hvis jeg blir så kvalm av det hver gang jeg drikker av det? Er dritt lei av den idiotiske shaken.
kanskje du ikke tåler vanlig proteinpulver? proteinpulver er uansett ikke nødvendig, men bør tas i bruk til å hjelpe til med å oppfylle proteininntakbehovet for dagen (som hun over sier)
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-egg-protein-908-g

Utlogget ArneBaron

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Hvor mye proteiner får du i deg ellers da?

Utlogget wazap

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 182

det er anbefalt å få i seg ca 2gram protein per kilo kroppsvekt.- tar inn litt over det personlig (vet ikke om du teller kalorier, men det er lurt å gjøre det for å være sikker på at du får i deg nok)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!