Skrevet av Emne: Tboi's "treningsblogg"  (Lest 5822 ganger)

Utlogget Tboi

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Tboi's "treningsblogg"
« : 19. oktober 2013, 04:38 »
Kan begynne med å fortelle litt om meg selv da!
Jeg er snart 20 år, kommer fra Bergen, jeg er 175cm høy og ~90kg.
Vil si at jeg er litt lubben. Tok en liten slankis i fjor, og da veide jeg 75kg(liten og puslete), men har nå gått opp 15kg bare med å ete drittmat osv. MEN, nå har jeg bestemt meg for å komme igang med trening igjen, og er nå ute etter å bygge! Flat mage er satt på vent!  Grin

Planen er å begynne å trene uken etter neste uke(ferie), og jeg har mekket et treningsprogram som i mine øyne ser helt OK ut, men for all del, hvis dere ser at det er noe som er "overkill" så er det bare til å peke det ut så jeg får rettet på det!

Mandag: Bryst/Rygg

Rygg:
Markløft 3*8
Nedtrekk 3*10
Roing(smal) 3*10

Bryst:
Benkpress 3*8
Flyes 2*10


Onsdag: Ben/Skuldre

Ben:
Knebøy 3*8
Legghev 3*10
Legcurl 3*10

Skuldre:
Skulderpress 3*8
Sidehev 3*10


Fredag: Armer

Tricep:
Nedpress 3*10
Dips 1*max

Bicep:
Curlstang 3x10
Lette hantler 1xmax


Når det kommer til kosthold så består det mest av laks, tunfisk, egg, ris, poteter og kylling, enkelt og billig for en fattig student  Grin. Har ikke kommet så langt at jeg har satt opp et skikkelig kosthold med hvor mye jeg må spise av hva osv, men satser på å ordne det iløpet av de neste dagene, så kan dere evt vurdere det om dere vil! Kommer til å lese litt rundt osv.

Av kosttilskudd så har jeg altså tabeletter for vitaminer/mineraler, udo's choice(schmaker godt), proteinpulver og karbopulver som jeg kommer til å ta i bruk når jeg kommer igang.

Poster et par "pose bilder" av min nydelige utrente kropp Grin (Beklager for dårlig bildekvalitet og rot, har ikke giddet å rydde etter vorset)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!