Skrevet av Emne: Hjelp til å komme i gang!  (Lest 1136 ganger)

Utlogget helenemhj

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp til å komme i gang!
« : 07. november 2013, 07:59 »
Hei  Smiley
Har bestemt meg for å komme i gang å trene igjen, er et par år siden sist.. Er jente, 51 kg med svært lite fettprosent. Er relativt heldig med at så og si alle musklene på kroppen vises veldig fort på meg, og har allerede antydning til six-pack, uten å trene. Bygger muskler raskt, men det er også der "problemet" kommer, vil nemlig ikke ha "store" og markerte muskler på armer og bein - men heller få enda finere mage og rumpe blant annet. Rett og slett komme i form. Trente ikke spesielt hardt tidligere, men la på meg 10 kg muskler på noen få måneder og selv om jeg ble veltrent så var det ikke helt det jeg var ute etter.

Noen tips til treningsøvelser og evt. program som gjør meg mer senesterk istedet for "pumpet" samt. trene rumpen større og magen enda mer markert?

Northsteel

  • Gjest
Sv: Hjelp til å komme i gang!
« #1 : 07. november 2013, 08:44 »
Tror du skal jekke deg ned på planeten jorda, 10kg muskler på noen få mnd er kun mulig gjennom russisk hestebol. Når det gjelder "store" markerte muskler får du ikke det som jente, så det er bare å kjøre på! Skal du ha større rumpe, er det knebøy og hip trust som gjelder!

Utlogget Motcha

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: Hjelp til å komme i gang!
« #2 : 07. november 2013, 10:34 »
Er vel bare og spise mere mat samt trene ett helt normalt program som du liker, så vil nok kroppen følge etter.
10kg muskelmasse høres mere ut som ett resultat av en steroide kur:p Men iallefall tren en split du liker spis mere en du har gjort så går det seg til Wink

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Hjelp til å komme i gang!
« #3 : 07. november 2013, 11:43 »
Knebøy, hip thrust, strake markløft og utfall er gode øvelser for bein og rumpe.

Deretter tar du flere varianter med crunches i maskin, kabelmaskin etc.

Det er vel kanskje 10 kg i vektøkning på vekta du tenker på når du la på deg 10 kg?

Det er kosten som avgjør om du går opp eller ned. Vil du ikke legge på deg så spiser du ikke så mye. Smiley
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Hjelp til å komme i gang!
« #4 : 07. november 2013, 11:54 »
Tror du skal jekke deg ned på planeten jorda, 10kg muskler på noen få mnd er kun mulig gjennom russisk hestebol. Når det gjelder "store" markerte muskler får du ikke det som jente, så det er bare å kjøre på! Skal du ha større rumpe, er det knebøy og hip trust som gjelder!


What he said.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!