Skrevet av Emne: Timebetaling for datatjenester (alle uten peiling på data, se her)  (Lest 2244 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 211
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 211

  • jeje
Merk: Denne tråden er for dem som ikke har det minste peiling på data.  Cool

Jeg driver et datafirma og funderer litt på om timeprisen min er litt i laveste laget. Det jeg da lurer på er hva folket her hadde sett på som rimelig pris om de hadde trengt hjelp, hva de hadde forventet å måtte betale om de hadde hatt maskina på verksted eller fått den ordnet i hjemmet. Dette er altså rene vedlikeholdstjenester, om man kan kalle det det, der jeg kommer hjem til folk og løser problemene på stedet eller tar med meg maskina på verkstedet og gjør det der om det er nødvendig (for bytte av deler osv). Om maskina må på verksted sørger jeg for frakt begge veier som en ekstra ytelse. Jeg pendler til snekkerverkstedet mitt uansett, så i forhold til området jeg dekker med datafirmaet er det relativt lite ekstra kjøring; det er dog beleilig for kunde, for de trenger jo ikke å gjøre annet enn å være hjemme når jeg kommer og å betale regninga i rett tid.

Jeg gjør webdesign og dataredning i tillegg, men der er prisene som de bør være, føler jeg.

"Hvorfor i huleste spør du på TF, din vattnisse???!!1one" tenker du kanskje. Vel, det er jo en del glupinger her, så hvorfor ikke. Smiley

Nuhvel, hører gjerne deres tanker om saka. Skal fortelle hva jeg tar i betaling per nå, men vil høre hva dere tror først.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 211
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 211

  • jeje
HEI EN OM GANGEN DAMMIT!!
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Knebøy tre ganger i uka pleier å hjelpe bra.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 211
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 211

  • jeje
Holder meg til kickboxinga, gett. Men bøy er greit det og da.

Trur jeg stikker på et annet forum og spør der i stedet. Hei då.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!