Skrevet av Emne: Det å utnytte oppstart og tidligere resultat  (Lest 1266 ganger)

Utlogget Gårds-Gutten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Det å utnytte oppstart og tidligere resultat
« : 17. november 2013, 14:09 »
Jeg trente styrke aktivt for noen år siden, før det gikk jeg langrenn. Å har bestandig vært aktiv. Men etterhvert så stoppet styrke treningen opp, på grunn av en hodeskade jeg pådro meg. (Trente også kondisjon når jeg trente styrke) Men la størst vekt på å Styrke av den enkle grunn. Att jeg vil bli tyngre. Siden jeg kan spise og spise uten att dette gir noe særlig vekt.Var og er kommet ned til +-  70 kg Jeg var tidligere 85-90.++ Da var jeg faktisk helt fornøyd med vekten min. Er ca181 høy.
Så jeg har noen spm jeg gjerne vil ha besvart av noen som kan mere om styrke trening en meg:

-Er det sant att det er lettere og bygge opp muskel masse som tidligere har vært der? (Leste en plass att det var lettere å treneopp iigjen muskler som har vært der) Forstår uansett att det ikke er noe avslapping om det er sant.

-Har høy forbrenning. Vet att man skal holde seg til høy protein innholdig men siden jeg har så høy forbrenning. Bør jeg også prøve å få i meg mere fett også

-Når bør man egentlig begynne å ta tolskudd som protein i pulver form etter oppstart. Er vel lurt kanskje å vente minst en mnd? (Starter/har startet på 5 dagers styrke trening kombinert med lettere kondisjons trening 3 dager pr uke etter endt styrke trening) God eller dårlig idet?

Så med andre ord om det er sant att jeg har laget meg ett grunnlag siden jeg tidligere har hatt en mere atletisk kropp ang muskler
Andre tips motas også

Mvh
Gårds-Gutten.

Utlogget clenclen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Sv: Det å utnytte oppstart og tidligere resultat
« #1 : 17. november 2013, 15:35 »
Det stemmer at du kommer til og trene deg opp fortere.
Var i en lignende situasjon som deg for et år siden. startet opp med ekstrem muskelvekst programmet på tn.no gikk greit oppover, men ikke raskt.
Byttet til Doggcrapp programmet hvor det tok et par måneder før jeg var tilbake i gamle formen. Anbefaler deg det programmet da du kommer til og øke veldig fort i styrke.

start med proteinpulver med en gang og legg deg på kalorioverskudd.

Utlogget Gårds-Gutten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Det å utnytte oppstart og tidligere resultat
« #2 : 17. november 2013, 23:32 »
Takk for tipse. Doggcrap programmet, som du mener jeg bør følge. I 12 år så var jeg en kondisjons freak. Til jeg gikk over til å bygge muskler pga vekt.

Da kommer jeg til å starte på protein i morgen:) trodde det var en ide og vente noen uker (til man kom igang igjen)

Takk, takk

Mvh
Gårds-Gutten

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!