Skrevet av Emne: Hjelp til røykeslutt  (Lest 9806 ganger)

Utlogget sprellen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Hjelp til røykeslutt
« : 02. desember 2013, 06:20 »
Jeg er en ung dame på 29 som iløpet av de siste årene har gjennomgått en radikal livsstilsforandring og virkelig fått øynene opp for trening og alle de positive effekter det har for kropp og sjel.

Jeg har sluttet med narkotika, jeg har sluttet å drikke og jeg har sluttet å fore kroppen min med mat og drikke den ikke har godt av, men ett problem gjenstår: det virker som en umulig oppgave å legge sigarettene på hylla for godt.
Jeg har klart å kutte ned veldig mye, men jeg vil gjerne over den siste kneika slik at jeg en gang for alle endelig kan si jeg er røykfri.

Er det noen der ute som har gode råd?

På forhånd tusen takk Smiley

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Hjelp til røykeslutt
« #1 : 09. desember 2013, 14:07 »
Har du sjekket med fastlegen din om hjelp? Ellers blir det jo de vanlige rådene med nicorette, røyke med motsatt hånd o.l. I enkelte tilfeller har noen valgt hypnose for å få hjelp til å slutte. Håper du finner ut av det, men så langt kan du også være stolt av det du har oppnådd fram til nå:)) Lykke til..
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget passionfitness

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Hjelp til røykeslutt
« #2 : 05. november 2014, 13:13 »
Vet att dette høres litt rart ut, men ge dette en sjanse, en kompis av meg gav det et forsøk og har ikke røkt i det hele tatt etter det.
Det handler om att endre tankene dine, lite som en hjernevask Wink
http://easyway-norge.no/

Alternativt så finnes det en bok også!



Utlogget gravat

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Hjelp til røykeslutt
« #3 : 25. januar 2015, 00:29 »
Du kan jo vurdere å hoppe over til snus? Det var ihvertfall relativt lett for meg da motivasjonen var å få bedre utbytte av treninga med tanke på kondisjonsbiten.

Utlogget Kenfil

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Hjelp til røykeslutt
« #4 : 15. februar 2015, 12:50 »
Hei.

EL-sigarett var min måte å slutte på, les litt om det, jeg kjøpte det, prøvde det og falt helt for det, det smakte bedre enn vanlig sigarett, så etter en uke med kun el-sigaretten prøvde jeg vanlig analog sigarett igjen, den smakte absolutt ikke godt, så jeg kastet den etter 2 trekk, jeg har prøvd det 2 ganger etter dette også med samme resultat, men synes el-sigarett er bedre (og MYE sunnere, for ikke å snakke om billigere)...

For meg virker dette bra, men andre jeg kjenner klarer ikke å slutte helt med vanlig sigarett, men det er absolutt verdt ett forsøk.

Husk at nikotinholdig væske er ikke tillatt å selge i Norge, men lov til å importere, start med 24mg.

Se på f.eks. eroll sigaretten hos Nosmoke.no og væske på pink-mule.com

Utlogget Treningskalk1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Hjelp til røykeslutt
« #5 : 02. september 2015, 16:54 »
Har du tenkt på alle de positive fordelene ved å ikke røyke?
Dette leste jeg da jeg sluttet http://www.kk.no/livsstil/dette-skjer-med-kroppen-når-du-slutter-å-røyke-21315
Eller riktigere sagt, etter at jeg begynte å fokusere på de positive fordelene ved å slutte å røyke, så ble det veldig lett. I alle år hadde jeg valgt å fokusere på hvor mye jeg hadde lyst på en røyk istedenfor alle fordelene jeg får ved å ikke røyke.
Ha den artikkelen som startside og les den hver dag og hver gang du føler for å ta en røyk.

De første ukene vil du kjenne at det mangler noe i hånden/munnen, eller du f eks savner det å kjøre til bensinstasjonen for å kjøpe en pakke. Dra å kjøp kjærlighet på pinne for å komme over det verste suget! Det gir deg en positiv følelse i form av et sukkerrush samt det assosierer det å ikke ta en røyk med noe godt. Og du håndterer de verste rituelle abstinensene.

 

Utlogget Treningskalk1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Hjelp til røykeslutt
« #6 : 02. september 2015, 16:55 »
Har du tenkt på alle de positive fordelene ved å ikke røyke?
Dette leste jeg da jeg sluttet http://www.kk.no/livsstil/dette-skjer-med-kroppen-når-du-slutter-å-røyke-21315
Eller riktigere sagt, etter at jeg begynte å fokusere på de positive fordelene ved å slutte å røyke, så ble det veldig lett. I alle år hadde jeg valgt å fokusere på hvor mye jeg hadde lyst på en røyk istedenfor alle fordelene jeg får ved å ikke røyke.
Ha den artikkelen som startside og les den hver dag og hver gang du føler for å ta en røyk.

De første ukene vil du kjenne at det mangler noe i hånden/munnen, eller du f eks savner det å kjøre til bensinstasjonen for å kjøpe en pakke. Dra å kjøp kjærlighet på pinne for å komme over det verste suget! Det gir deg en positiv følelse i form av et sukkerrush samt det assosierer det å ikke ta en røyk med noe godt. Og du håndterer de verste rituelle abstinensene.

  

Utlogget phamyen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Hjelp til røykeslutt
« #7 : 09. mars 2019, 02:06 »
Thanks for all your information, Website is very nice and informative content
Moto X3M

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!