Skrevet av Emne: hvem nettbutikk handler du fra når du skal ha treningsklær??  (Lest 7950 ganger)

Utlogget beastmodeon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

okeeei!:) jeg er av den typen som egentlig driter i hva jeg går med på trening, bare jeg har en t-shorte og shorts eller joggebukse er jeg fornøyd.
Men jeg ser veldig veldig mange fokuserer på hva de går med på studioet, det er ingen negativ ting det for folk som gjør det:)

Men! når man begynner og få større muskler og kommer i mye bedre form en det man var så blir man motivert og da kan det være at man gjerne bruker litt freshere klær på gymmet osv. jeg har enda ikke funnet noen nettsted som selger litt morsomme treningsklær eller klær som forbinner trening direkte:) hvis man ser bortifra gasp, 2xu osv osv. men jeg har funnet en side som har en del stilige klær til trening og verdaglig bruk som faller i smak hos meg, jeg poster siden til slutt:)

men når det er sakt så spørr jeg egentlig dere hva slags butikk/nettbutikk dere handler fra når dere skal ha treningsklær og div?

den butikken som falt i smak hos meg var denne http://xxxxx.spreadshirt.no/  har handlet en del herrifra og er veldig fornøyd!_:)
siden ser litt "shabby" ut men det er helt seriøst:) bra butikk og bra service samt kort leveringstid!:)

Utlogget beastmodeon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4

det er ikke min side neI?

så der tok du feil desverre:) jeg liker og handle klær der:)

jeg har handlet noe der men for det meste handler jeg på x-life.no:)
eller beastmodeon.spreadshirt.no:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!