Skrevet av Emne: Ang Zoloft og trening  (Lest 6889 ganger)

Utlogget danixx

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Ang Zoloft og trening
« : 13. desember 2013, 13:57 »
Hei. Har nå nylig startet med Zoloft. Har lest litt om dette med vektøkning og lurer på om det er noen som klarer seg med Zoloft og trening?
Lurer også på om det er trygt å ta treningstilskudd som f.eks, koffein, multivitaminer, omega-3, kreatin?

Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Ang Zoloft og trening
« #1 : 17. desember 2013, 11:48 »
Det eneste jeg har funnet er at det er anbefalt å unngå naturmiddelet Johannesurt.  Et normalt forbruk av kaffe, multivitaminer, omega-3 og kreatin skal kunne benyttes. Du bør rådføre deg med legen din og sjekke innholdsdeklarasjonen på tilskuddene du velger å bruke.
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget mark1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

Sv: Ang Zoloft og trening
« #2 : 16. desember 2015, 17:39 »
Jeg ville holdt meg unna koffein, det motvirker de fleste symptomene som zoloft demper.
Altså normalt forbruk går fint, men dette med å hive på koffeinpiller og redbull før trening ville jeg skippet.

Nylig startet sier du, det er relativt, men de første 2-4ukene etter du har startet og har økt opp til den doseringen du skal ha så kan du føle deg svimmel og kvalm.
Det er ikke noe problem å trene da, men når jeg startet med zoloft så ble jeg frustrert av treningen, da ting ikke stemte i denne fasen.
Men en uke eller to etter du er på full dosering så er det bare å gi gass med trening.
Kreatin, vitaminer, zma, ribose, osv. er det bare å kjøre på med, så lenge det får deg til å føle at treningen blir bedre.

Hva tar du zoloft for?
From fatass to not so fatass
Nov. 08 98kg bf: 25.7%                       Okt. 98.4kg bf: 16.3% spise løfte spise løfte
Mai.  09 94kg bf: 19.4%                      des. 09 102kg bf: 18.5 slutt på bulk
Aug. 09 92kg bf: 16.1%
Sep. 09 92kg bf: 15.7% prøver å bulke

Utlogget victorgonzales

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Ang Zoloft og trening
« #3 : 18. desember 2018, 08:03 »
Kjørte back2back norseman, triathlon og WSM på en halv dl vann og sniffing av bananskall. Har jeg en forstyrrelse? Herjet i alle grenene, selvsagt.
______________________
happy wheels 2 online

Utlogget phamyen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Ang Zoloft og trening
« #4 : 25. desember 2018, 02:40 »
Thanks for sharing this marvelous post. I m very pleased to read this article.
gomovies

Utlogget alanabui

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Ang Zoloft og trening
« #5 : 12. februar 2019, 10:14 »
I think you are right to say so. Your share is great, I found a lot of things in your post. read manga online

Utlogget arianapham

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Ang Zoloft og trening
« #6 : 07. mars 2019, 07:46 »
Thanks for the valuable information and insights you have so provided here Cat Mario

Utlogget reeree

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Ang Zoloft og trening
« #7 : 22. juni 2019, 06:29 »
Looks very interesting to get trained. To be fit is so hard work happy wheels free

Gå til:  

Er du på jakt etter matkilder som er sunne? Se denne artikkelen,

Proteinbombe - pizza med kjøttbunn

Kosthold24.08.20192637

Og toppet med kyllingfilet!

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.20198

Hun veide 160 kg på det meste og fikk så vidt plass i en vanlig personbil. Da tok hun grep!

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201973

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.