Skrevet av Emne: Sirus intervjuer 15 norske steroidbrukere  (Lest 4590 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 270
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 270

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sirus intervjuer 15 norske steroidbrukere
« : 13. januar 2014, 12:26 »
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Derfor-bruker-norske-menn-stereoider-7428970.html#.UtPLQ8yA01k

Her er rapporten :

http://www.sirus.no/filestore/Import_vedlegg/Vedlegg_publikasjon/sirusrap.8.132.pdf

Utdrag :

De beskrev en vanskelig overgang der den hormonelle ubalansen førte til negative psykiske effekter. Ole forklarte hvordan han opplevde denne overgangen:

Nei, man merker jo depresjoner og sånn når man går av. Man blir sosialt svakere enn man ellers er. Man fungerer ikke like godt med mennesker rundt seg lenger. Man blir altfor hengt opp i sin egen boble. Det er klart når man går av 12 uker med testosteron så produserer ikke kroppen det selv lenger. Du er østrogendominert. Så i praksis så er du egentlig ei jente hormonelt da. Det er ikke nødvendigvis... ja, man blir egentlig helt rar av det altså. Det er veldig opp-ned humør, depresjoner og sånne ting.


Fra testosteronmonster til jente. Men de har jo PCT (post cycle treatment) som hjelper til å få testosteronproduksjonen igang og midler som motvirker utviklingen av jentepupper sånn generelt sett.

Men jeg skjønner at det er fristende å aldri gå helt av testosteroninntaket og heller svinge mellom testomonster og noe som ligner mer på en kunstig versjon av en mannskropp. Men sannsynligheten for at langtidsvirkningene står i kø blir mye større.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019135

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.
Fra tørt og trått til velsmakende og sukkerholdig!